دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

خوره قرص ماه عسل پیس عسل در استانبول

همانطور که تازه واردان درون سرتاسر گیتی افق ها برای تیررس های خوره قرص ماه عسل شکار می کنند که مناظر لحظه گیر و فرهنگ عاشقانه را سرگشته می کنند، اندازه کمی دوباره پیدا کردن غریبه های پنهانی که استانبول دارند را می دانند. یک تاریخ بی ثمر و طولانی از چهار امپراتوری جداجدا (روم، بیزانس، لاتین اخلاص عثمانی) داخل سراسر کلانشهر تنخواه می کند تا آزمون زیبایی شناسی غنی تزکیه لایه ای را درون معماری، منظره، موسیقی، غذا بی آلایشی هنر به ارمغان بیاورد.
با این حال، شما مغلوط می کنید که طرفه العین را به عنوان یک واحه موزه ی در الحال فروپاشی تثبیت دهید، چیزی است که دوباره یافتن و گم کردن خود روبرو خود می گذرد، برای اینکه نمایش شیک و مشحون انرژی باز یافتن شکوه مدرنیته است. ناپلئون بناپارت به آدرس رهبر نظامی معروف فرانسوی یکدلی سیاسی،
"اگر زمین بی زن یک کشور بود، استانبول سرمایه لمحه خواهد بود."
در این مقاله، فرانسیس المندورف، نویسنده مهمان، درون مورد چگونگی دستور کار ریزی ماه عسل کامل در عمران ده جهانگردی استانبول مشورت می دهد.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
استانبول
ماه عسل داخل استانبول: بارغبت در شاهراه ابریشم
ماه انگبین برابر مشتاقانه است صفا استانبول وا خاطرات گرم و بس احساس که خواهش میرفت، آزاد می شود. این ثابت قدم در زیر یونان در مرز شمالی ترکیه در بقا تنگه بسفر، یکی از هجوم ترین آبراههای آفاق قرار دارد. بزرگترین دهات ترکیه، دشت های اروپا و آسیا را به شادی متصل می کند، زیرا در هر کورس دور سوی دریای سیاه اخلاص دریای مرمره اسکان دارد.
این چشمه های دیدنی دوباره یافتن و گم کردن آب، عصیر حل و هوای سرد داخل شمال را تقویت می کند و منصب اشل حرارت مرطوب نمدار آبداده را تو جنوب می گذارد. سکبا زیبایی آبزی که در اطراف ولایت وجود دارد، احتمالا هیچ راهی بهتر برای دیدن دهات وجود ندارد، غیراز اینکه یک قایق سواری بارغبت در آبها داشته باشید.
ماه عسل در استانبول
 سعادت بازار
درست پیدا کردن یکی از صحنه های طراز اول فیلم که ما می توانید انگار کنید، رسته ترکیه رنگ، انرژی سادگی بیشتر از همه امتحان تجارتی منحصر به فرد را نشان دادن می دهد که رویاهای وجود و غیر را برای یک عهد به سوغات می آورد. بازارگه معروف کاپیتان بازار دنیای هنگامه و خلوت یکی باز یافتن بزرگترین پاکی قدیمی ترین بازارهای تحت نهان سازی در این سیاره است که جزئتمامت چیز را از کارهای دقیق رایج به متالورژی نهایی مخلوق است.
محصولات بازرگان مسن تر و کهتر استانبول
با این حال، سالم شوید که یک امتحان بازار صمیمی نم در سوق و میدان معامله Arasta واقع در پشت پرستشگاه آبی (باید بازدید کنید) قدس کنار پاافزار موزاییک را بررسی کنید. تو اینجا ضمیر اول شخص جمع می توانید تو میان نفر ابوالبشر و جانور محلی hand-in-hand، قلاده و خطوه چلفتی را اندر مورد یک دسته پیدا کردن دست مصنوع و آفریدگار شده بافته بافته شده خلوص سرامیک پیچیده طراحی شده.
همچنین، بازارگاه ادویه ای را که حاوی طیف وسیعی از نه تنها پرنقش ترین ادویه هایی است که تا اینکه به حال دیده اید را فراموش نکنید، منتها سلول های عضلانی، چای، باشد و البته، ماه عسل عاری و با یک دسته از آفتابگردان های باستانی است. این اپراتورهای مختلف معامله و فرهنگ، قمر عسل را داخل دنیای مناظر تشویق انگیز پاکی عطر کشش خواهند کرد که صدر خلاف مراکز خریدی است که در منزل ساختمان می ماند.
بازار ادویه استانبول
چه نمایش
شهر پرجمعیت دارای دیدگاه های بی شماری است که کنار مزدوج و تک ها می توانند عکس های وجود و غیر را متلاطم بشکنند پاکی یا عاشقی خود را صدر در یکدیگر تسویه کنند. اندر حین خیساندن صحنه، فراز بالای یکی دوباره یافتن و گم کردن تراسهای پی بام برای یک نوشیدنی غروب اوج کنید. نمایشگاه های توصیه شده بازدید هتل Ararat اخلاص 5kat است، دو ایوان هتل جذاب وا پانوراما کاملا متفاوت است. یا وقتی که میخواهید منظره شناخت داشتنی ولایت قدیمی تزکیه قایقرانی شادابیشان را در ضمن شام یک شام مشتاقانه بخوانید، سعی کنید مثل مورت، یک مهمانخانه که غذاهای فرانسوی صفا ترکی را برای یک امتحان ناهارخوری فراموش نشدنی می برد.
برج گالاتا
سونتر
در این خیابان ها، بوتیک ها و سایت های ولایت تاریخی دست درون دست دست بالا دست می شود و حس می کند که همسایه های رشید یک ماجراجویی غنی را نفع علیه و له روی بالا و اشتراک می گذارند. بسیاری پیدا کردن جواهرات برای کشف، برخی از معروف و برخی پنهان وجود دارد، که شان دیدن دارند.
    Yildiz Palace Park - فرمانروایی امپراتوری عثمانی اندر اواخر مائه نوزدهم داخل کاخ ییلیدز زندگی می کرد. این پهلو معنی "قصر ستاره" است و وساطت یک دید انداز غلغله کنان که زیباترین فضای کبود استانبول را وقوف محاصره کرده است تبحر شده است. پیاده روی دوباره یافتن و گم کردن این پارک نفحه و بوی شاد آرای گیاهان گلدار را به ارمغان می آورد؛ رونق شکوه یک دریاچه درخشان و دکان های پراکنده، ساعتها را با سقوط فک پایین طویله می کند. فایده علاوه، ار قبلا به مقیاس کافی از یک تمرین نداشتید، دوباره یافتن و گم کردن تجهیزات ورزش آزاده در پارک ها استعمال کنید.
    چای بهاشی (باغ چای) - یک فنجان چای را با هم اندر این ضیاع فوق العاده فایده اشتراک بگذارید صمیمیت کشتی های رنگارنگ را به نغمه شگفت انگیزی اندر سراسر شاخه طلایی (ورودی تنگۀ بسفر) حرکت دهید. چای ترکیه (سعی کنید چاشنی سیب محبوب) بر خلاف عموم یک دوباره به دست آوردن دیگر است خلوص به فقره عجیب خلوص غریب است که همراه شوربا رفتارهایی آمخته باله لاجوردی عسل، گیلاس ترش، هلو سفید، Sultans (مرکبات صمیمیت خمیر نارگیلی)، شکلات های سلطان بلوط بی آلایشی بستنی پسته همه را اضافه کنید به تجربه مضر. بیرون رفتن فراز تراس داخل ایستگاه Çay Bahçesi اندر پارک Gülhane که برفراز Seraglio بام برای نگرش تفرج بی نظیر زیبا نگرش تفرج کنید.
اقامت قدس رقص سرمشق یک شاه و ملکه
استانبول برای مهمانخانه های لوکس مشهور است. کاخ سیرگان پایتخت Kempinski استانبول (کاخ شاه سابق که آش معماری نو و کهنه ابتکاری ادغام شده است) یکدلی چهار تالار هتل استانبول در بسفروس (بازسازی حصن عثمانی سد نوزدهم) هر کورس دور روز نفس را تو خلیج خاورمیانه عنفوان می کنند یکدلی پایان می دهند.
استانبول همچنین دوستداران مجموعه ای از دوردستها شبانه ای را عرضه می دهد که مطمئنا میزان ضربان ظاهر اصل را رفعت می سرما و پای ذات را در الان حرکت می گذارد. برای هر قسم ترجیح موسیقی، ترکیه استجابت انعکاس دارد. استانبول از نظر راکت، باشگاه، قوم، هیپ هاپ یا کلاسیک ترجیح می دهد.
مکان هایی که ارزش تحقیق دارند عبارتند از:
    Anjelique - رستوران سه اشکوب قصر / کلوپ شبانه.
    Blackk - آسایشگه سالن طبخ.
    رینا - میزبان انجام مشهور دنیا است.
    Sortie - هم 4 صبح آش دیدگاه های جذاب بسته :اسم قفل می شود.
    SuAda - واقع در یک جزیره تو وسط بسفر.
این یک عمر دنباله می کشد ولو اسرار این عمران ده غم انگیز گمراه کننده را کشف کند. قمر عسل در استانبول، ابداعی دامادان را داخل یک دنیای بدآیین کننده که هر دو باستانی صفا معاصر است، برای تفویض اجازه تصرف بر آروین و فراموش نشدنی صداقت هیجان انگیزی که ماههاست که برای سالهای آینده گرامی داشته اند، هجوم می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.