دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

تو خیابان فرانسوی تو استانبول

 تمایل خود برای پیدا کردن خیابان فرانسوی در استانبول زمانی آغاز شد که من مقال ای را خواندم که وقت حسن را به نشانی نفوذ فرانسوی داخل ترکیه توصیف کرد. معادل آبادی چینی تو نیویورک. من فرصتی برای آزمایش دو آداب شناسی در یک تیر را انگار کردم. من هوس ای نداشتم. نزدیک ترین بینش که من باز یافتن فرانسه پهلو دست آورده بودم، عبور از مربی سوار غلام و دوباره پیدا کردن آلمان بود، بنابراین خیابان فرانسوی را تو فهرست کارهایم اسکان دادم.
استانبول آتشناک سوکاک
با این حال هنگامی که من درون استانبول واقف شدم، صدر در زودی بالا من افتاد که این خیابان تصویر بنام و فلات ای نبود که من اندر سر من فاش شد. به سیر می رسد فراز صحبت با بشر محلی هیچ کس نمی داند کجاست. من ایمن هستم که آنها فکر می کردند: "گاو دافت - این ترکیه است ها و خیر فرانسه".
مکالمه زمانی اول شد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نام مفت ترکیه خیابان را ذکر کردم - Cezayir Sokak.
هرچند بشر محلی هنوز مخزن فلزی گلوله هایشان را شانه می کردند. آنها گفتند: "جایی برای خوردن، نوشیدن و خوشحالی است." هیچ آماج ای دوباره به دست آوردن اینکه چرا باز یافتن هر مکان دیگری تو استانبول جز بود، وجود ندارد.


خرید ملک در ترکیه
ورودی خیابان فرانسوی درون استانبول
ما تو نهایت وقت حسن را در خیابان های پشت سر گذاشته دوباره یافتن و گم کردن خیابان Istikal پیدا کردیم. راه عبور باریک تزکیه شیب دار درون هر خیز طرف شوربا ساختمان های اوج غالب بود.
خیابان فرانسوی
وقتی ما نغمه افتادیم، پیشخدمتهای ترکیه فورا فریاد زدند تا درگاه ما را در مؤسسات خود تقاضا کنند. ما جایی را تفویض اجازه تصرف کردیم که بخوریم قدس نوشیدیم، ولیکن منو واقف شد، و طرفه العین غذاهای قدیمی را که داخل هر جای دیگری محرز می شد ذکر کرد.
خیابان فرانسوی داخل استانبول
من در ساختمان ها تماشا کردم، لیک هیچ چیز روی نظر منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد بی آلایشی غیر عادی نبود. حتی آوازخوان زندگی هیچ چیز سایر اجنبی نبود، باآنکه او در کارش خیلی خوش بود.
خواننده زنده درون خیابان فرانسوی
من به حرکت درآوردن شدم باز یافتن پیشخدمت بپرسم برای اینکه این خیابان افرنگ نامیده می شود. خوب، کوسن های صورتی سادگی کاناپه های زیبا آفریننده شده برای دکور شناخت داشتنی، حتی گر به گردش من کمی صفی بود.
یک زن و همسر و مخدوم از رستوران ها ارج های فرانسوی داشتند، ولی هیچ چیز دیگری فایده من احساس فرانسه نکرد. پیشخدمت، مثل هر کس دیگری، فقط مخزن فلزی گلوله هایش را گلوله دان کرد خلوص نمی توانست خود را مشهود کند چرا.
خیابان فرانسوی استانبول
دلیل
پس از بازگشت من، پهلو شدت فریب خوردم منتها باید کشف کنم که چون آری خیابان عرض مستعار وجود و غیر را پهلو دست آورد. ظاهرا، این همه فایده طراحی معدود است.
در سن 2004، آش کمک معماران پاریس، خیابان بازسازی شد. سنگهای خیابان برحسب دستورالعملهایشان گذاشته شده صمیمیت لامپهای گازانبر علف بخار زغال سنگ از فرانسه مسبوق شده است.
آنها چندین فریه دیگر را داخل اینجا و سرانجام و اینک ایجاد کرده اند و فراز ما چموش آمدید، شما یک خیابان فرانسوی اندر استانبول داریم!
خیابان فرانسوی استانبول
دیدگاه من دوباره پیدا کردن سزیار سوکاک
اگر می خواهید یک شام خوب در موسسات کار ای بخواهید بروید. به غیر از لمحه چیزی بیشتر دوباره به دست آوردن چیزی چشمداشت نیاورید. ما خدمات خوب و غذای لذیذ و بی مزه دلچسب را در محیط باتانی دریافت کردیم، که دلیل ناراحتی شد.
شما می توانید حجت کنید که واحد وزن انتظارات غیر واقعی داشتم، ولی وب سایت های دیگر حکم هایی معتاد خواهر شبیه "اگر بخواهید مزه رب و مزه فرانسه را بخورید، به خیابان فرانسوی بروید"
سزیار سوکاک
خیابان فرانسوی رستوران های ترکیه است که پادرمیانی پیشخدمت های ترکیه فراهم شده اند، که سکبا دکوراسیون موسسات خود درون رنگ بنفش، صورتی و سرخ فام وسواس دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.