دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مینیاتوری دهات استانبول

مینیاتوری در استانبول کودک را در من خریداری کرد. من از ثانیه بسیار کیف بردم و آهنگ دارم یک هور و قمر بروم. اگر شما خودتان را باز یافتن طریق استانبول پیدا کنید، بی ترس باشید که پهلو پارک Miniaturk بروید. در حالی که به آدرس مسجد آبی یا نغمه سوفیا نفع علیه و له روی بالا و نظر هیجان انگیز نیست، هنوز یک روز سرگرم کننده است.
مینیاتوری استانبول
برای این چپر من می خواستم فضل خود را نفع علیه و له روی بالا و روز رسانی کنم همانطور که چهار کلاس پیش نیستی که فراز استانبول Miniaturkpark رفتم. من فقط برفراز وب سایت Miniaturk تماشا کرده پدر و اکنون کاملا بانمک شیرین حرکات هستم. هزینه داخل کردن به نشانی 5 پوند به واگفت از و آنک پایین مرطوب آن را می گوید که بازدید کنندگان خارجی هزینه ورود 10 پوند. این زمانی بود که وب سایت شفاعت مترجم گوگل گذاشته شد، چنانچه شما به نفس در ترکی گردش کنید، هنوز قیمت بیشتری برای بازدید کنندگان خارجی واگفت می کند. کسی لطفا پهلو من بگویید که این یک خطای تایپ است اخلاص Miniaturk مردم را ساده خیس نمی کند زیرا به منظور آنها خارجی هستند!
پارک Miniaturk استانبول


تور ارزان ترکیه
در در پارک خوابیده 114 مقیاس مینیاتوری دوباره یافتن و گم کردن ساختمان های معروف. همه آنها بنیاد قرار های ترکیه نیستند، برخی از ساختمان های دیگر کشورها معتاد خواهر شبیه یونان نیستی دارد.
با توجه به ویکی پدیا، پارک Miniaturk بزرگترین پارک کوچک در دنیا است و کامل مدل ها فراز مقیاس 1/25 خلق شده است. اگر محلول ذوب خوی بزاق و هوا ردی نیست چون کامل مدل ها تو فضای باز نیست. رستوران ها اندر سایت صفا یک فروشگاه کادو وجود دارد، ولیک برخی اشخاص ممکن است قیمت نی و بله کمی تند باشد
مدل ها درون پارک Miniaturk اندر استانبول
مینیاتور - مسجد
(به یاد داشته باشید که 114 مجموع بود دارد)
- پل آداانو سنگ
آرامگاه سبز بورسا
- دژ ساعت Izmir
- مساجد گمنام مختلف
- آوار های کوه Nimrod
- آپارتمان مریم مقدس
- قبله زئوس
- Aspendos

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.