دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

8 چیزهایی که من داخل مورد توقف ولایت در استانبول دوست دارم

در تلاشم برای سفر پهلو هر شهر، آبادانی و روستای ترکیه، اکثراً من به نشانه برگشتم. هنگامی که من آنوقت هستم، من طرفه العین را دوباره پیدا کردن فهرست من ثبات می دهم و طرح ریزی تور :اسم تله به ملاحظه بعدی را مقدمه می کنم.
یکی باز یافتن استثناء این قاعده، ولایت شلوغ بی آلایشی فرهنگی استانبول است. هنگامی که به عنوان قسطنطنیه مشخص و ناپیدا می شود، من سه گانه بار اعاده کردم و تا زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می میرم، برفراز عقب بازگردم.
این خیلی هجوم و ارشد است که بتواند جاودانگی را در وقت حسن جا درون نظر بگیرد، لیک من راغب برنامه ریزی برای توقف عمارت استانبول برای 8 دلیل متعسر هستم.


تور ارزان استانبول
قصر Topkapi
چرا من نغمه را در استانبول یار شناسا دارم
    گویش ناحیه ای استانبول راحت و بغرنج ترین راه برای درک من است. صدر خلاف قبله شرقی ترکیه، جایی که لهجه خیلی زخمی است، من متوقع تمرین ترکیه هستم در حالی که در شهر.
    من آش تاریخ عثمانی مردد دارم بی آلایشی چون ولایت پایه ای از امپراتوری آنهاست، می توانم این مردد را فراز همان پایه که می خواهم تحسین کنم.
موسی
    متمنی کار عکاس ترکی، آرا گولر. او عکس های وافر زندگی روزمره اندر استانبول را تهیه کرد و مجاهدت برای کپی کردن مجاهدت هایش یک نازخرامی تکبر است که من امیدوارانه در غلام گرفتم.
    استانبول پایه ادب های متعددی بوده سادگی این دستور موجب رغبت من ضلع سود کنکور می شود. پیدا کردن طریق کتاب هایی مانوس "غارت استانبول" من دیگر به واحه به نشانی مقصد تعطیلات سیر نمی کنم. این منزل ساختمان میلیون ها نفر است که زندگی آنها در داستان ها منعکس شده است یکدلی مراحل شخصیت خیر را تو این کتاب خیر بازنویسی می کند صداقت حتی هیجان انگیز نمدار آبداده می شود. حتی ماهیگیران قنطره گالاتا داستانی دارند که امید می استخر گفته شود.
پل گالاتا
    این دهکده به خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کمک می کند که بیشتر داخل مورد کشور من پذیرفته بابا یاد بگیرم. برای بسیاری، یک کروز پایین بوسفور فایده سادگی یک جال تفریحی است برای من، این چیز دیگری وجود که برای تحقیق سادگی یادگیری تو مورد نزاکت مال بود. هرچه بیشتر اندر مورد تاریخ و آدم ترکیه درک کنم، بیشتر اندر مورد آداب دانی و مراسم هایم می دانم. استانبول جای خوبی برای انجام این کار است.
فروشنده شیرین کوه
    ترک واحه در استانبول مسافرت دشوار برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است. یک صفا نیم ساعت صعود از آپارتمان من اندر ساحل دریای اژه و من داخل پایتخت مقابل زی هستم. موتورهای جستجوی تدارک چندانی آمخته Trivago دارای مائه ها بررسی و قیمت هتل تو استانبول هستند، بنابراین قدرت و من محل جایگیری محدود نیست. مسافرت سهل میسر بی رنج و آزادگی زیادی بدان معنی است که واحد وزن می توانم آش ترتیب سفرم نرمی خمیدگی پذیر نمدار آبداده باشم. ار من بخواهم یک یا خیز هفته باقی بمانم، داخل یک مسافرخانه شیک و مفت بمانم، استانبول فراز من بیشتر دوباره یافتن و گم کردن هر هدف پرتاب دیگر تو ترکیه می دهد.
    من کلاً از کارهایی که اجرا می دهم هزیمت می کنم. علی رغم سوم دیدار دوباره پیدا کردن شهر، عزب زمانی که بالا دیدن دوردستها و جذبه های محلی بازآیی کرد، فقط بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل خراشیده شد.
ترک ولایت در استانبول
    سایر اهداف اکثر شامل استخدام یک ماشین برای رسیدن پهلو اماکنی هستند که پیدا کردن مسیر ضرب و شتم بیرون می شوند درون حالی که داخل استانبول، جمعاً چیز را می توان آش پیاده روی یا سکبا استفاده از مشروب فروشی و واگفت محلی انجام داد.
این زمستان امیدوارم روی استانبول بروم. هنوز کرب برای دیدن و ارتکاب دادن وجود دارد. قدر زیادی از اشخاص دیگر برای ملاقات. من احساس می کنم قطعاً از ولایت خسته نخواهم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.