دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

جاذبه های بسفر: فایده کروز یا طرز رفتن؟

آب معبر بسفرور اندر استانبول باز یافتن نظر استراتژیک در دنباله تاریخ واقعی اساسی بوده است. سکبا پیوستن به غرب و خاور و غرب، بسیاری پیدا کردن امپراتوری ها شغب را برای فراز دست آوردن کنترل لحظه به رهاورد آورده اند. امروزه، محله های شهری ویژگی مهمی اندر دو طرف آسیا تزکیه اروپا دارند صفا بسفر به آدرس یک بازار مشغول برای تانکرها یکدلی کشتی های مسن تر و کهتر . به نشانی یک جذب توریستی حقیقی استانبول، بها گذاری اقلاً یک خور برای کشف جاذبه های بسفر است.
کروز بوفوروس
به کراوات یا کاوش درون پا؟
شخصا هر دو را انجام می دهم یک کروز آستان ای عالی برای هدف پرتاب های اعلا از تفرجگاه دیگر است و ادامه می کشد، صرفاً چند عمر است. سپس آش توجه ضلع سود چارچوب زمانی خود، جذبه های مختلفی را که تو مسیر پیاده روی استواری دارند، کشف کنید و سکبا توجه روی آنچه که مورد آرزومندی شما است بروید.
جاذبه های بسفر داخل استانبول
محله های عالی شامل ...
    Emirgan که برای معماری خانه های قدیمی پاکی پارک اخضر آن قدر گذاشته شده است، تو طول قمر آوریل وا صدها آلاله به نشانی بخشی دوباره پیدا کردن جشنواره نور تف سالانه کاشته می شود.
    بیبک فراز خوبی برای پارک مشخص و ناپیدا شده است، لیک بیشتر، دکان های بوتیک و خاموش که دلیل می شود طرفه العین را فایده خرید. یکی دیگر دوباره پیدا کردن دلایل بازدید این است که برای مطعم های نامی و بی نام ماهی، بستنی یکدلی وفل.


تور ترکیه
    Ortakoy قبلا ذکر شده بود زیرا خانقاه اصلی وقت حسن ارزش دیدن دارد ولیک همچنین دارای چندین کلیسا خلوص کنیسه است. اندر سالهای اخیر ادیان مختلفی که اندر همسایگی زندگی می کنند، عرق زیادی برای کاباره های شبانه خود پاکی غذای خیابانی نفس به ارج کومپیر نهان شده است که سیب زمینی سرخ فام شده با پر کردن کالا اقسام مختلف است.
کاخ های عثمان
قصر topkapi
در دنباله حکومت عثمانی، بانکهای بسفر به طور مهم شامل کاخ های بزرگ عثمانی و آپارتمان های قیمتی قیمت یالی برای غنی و نخبه بودند که بیشتر آنها آشنایان، اقوام و همکاران تجاری تبار عثمانی بودند.
دو کاخ عثمانی که صدها نفر دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان را هر شید دریافت می کنند، Topkapi سادگی Dolmabahce است، که هر نوبت به اوان و پایان امارت خود می رسند. کاخ سیرگان، که در حال تهیه یک مهمان پذیر لوکس پنج هنرمند و کاخ بییلربی است، خانه های تابستانی بوده سادگی گفته می شود که قبیله سلطنتی عثمانی، عبدالعزیز گمنام به همسرش پادشاه ناپلئون است.
جاذبه های بسفر
مساجد تاریخی
مسجد اورکاویوی غالباً در بسیاری پیدا کردن کارت پستالهای استانبول ویژگی دارد. آفریده شده در سال 1853، الگو ای کامل باز یافتن معماری باروک است. به دنبال تعدادی دوباره پیدا کردن کارهای ترمیم، به غیر دوباره پیدا کردن زمان دعا، به مردم بازمی گردد.
کلیسای Iskele درون Üsküdar، dating from 1548 تزکیه همچنین به عنوان مسجد Mihrimah خدیو شناخته شده میانجیگری معمار نامور عثمانی Sinan خلق شده است. نزدیک پهلو یکی دیگر از آثار معروف وجود و غیر به عبرت مسجد Semsi Pasa است. این بنا که پیدا کردن سال 1580 مصنوع و آفریدگار شده است یکی باز یافتن جذاب ترین مساجد درون منطقه است.
موزه های مشهور
موزه ساکیپ صباقی، مشرب مقام خصوصی تابستانی یک دودمان برجسته وجود که مالکیت مایملک و آلبوم گسترده ای دوباره به دست آوردن مبلمان آنتیک و آثار هنری را بالا دانشگاه ارجاع داد. آغوش اساس این گزارش، یک کافی شاپ کوچک است که روزنبرگ یکشنبه را دارد و دوباره یافتن و گم کردن دیدگاه های نادر انگیز نسبت دهی به بسفر لذت می برد.
موزه Sadberk Hanim مسن تر و کهتر نیست منتها دارای کلکسیون قابل توجهی دوباره به دست آوردن مصنوعات دیرینه شناسی سادگی هنر ترکی-اسلامی است. نمایشگاه های آنها همیشه در اینک تغییر هستند، بنابراین بازدیدهای تکراری نباید هرگز نسخ شود.
قلعه های بزرگ
قلعه Rumeliقلعه Genoese Anadolu Kavagi درون انتهای بیرونی بسفر وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است و منظره ای دوباره پیدا کردن دریای سیاه دیده می شود. همچنین به عنوان یوروس متمایز شده است، موقعیت آن در بالای تپه، برای هر کسی که یک واکر مسئلت نیست اما آش آن محاذی است، متعسر است، اندر طرف دیگر باز یافتن بسفر است قلعه Rumeli، متولد از 1452. صدر در خصوص ساخته شده برای کمک به وا تهاجم بالا قسطنطنیه تو سال 1453، همه و جزء روز برفراز عموم حیوان باز می گردد، تا چهارشنبه.
سایر سایت ها
جاذبه های بسفر
برج خیمه در وسط بسفر بارها در راستا تاریخ چندین محصول احیا شده است یکدلی اهداف بسیاری باز یافتن جمله مشکات دریایی، برج حراست و ایستگاه قرنطینه ایفا کرده است. قصه و تاریخ می گوید که پادرمیانی یک پدر خلق شده بود که شفاعت اوراکل گفتار می شود که دخترش باز یافتن یک اژدها زدن می میرد. برای احتراس از او، او را پیدا کردن زمین خارج کرد صمیمیت او را به برج تبدیل کرد، لیک یک سله میوه ای حاوی یک اژدها پنهان تحویل داده شد سادگی پیشگویی اوراکل پهلو حقیقت پیوست.
خانه های یالی عمران ترقی غنی هستند که خاصیت تابستانی بودند. در کشش زمان، بعضی از آنها در تباهی ها باقی مانده اند، در حالی که دیگران وضعیت مسن تر و کهتر خود را نگهداری کرده اند و تو بازار املاک یکدلی مستغلات ولو 35 میلیون پوند افزایش یافته اند. تقریبا 630 نفر اندر سواحل بسفر و درون حالیکه نهان شده یالیس دوباره یافتن و گم کردن یک کروز بوفوروس هستند، یک فعالیت جانانه است.
Sinan IstanbulAuthor: Sinan Sokmen نتیجه شد و داخل استانبول متولد شد خلوص یک راهنمای تور مکسب ای است که خویش را به آدرس "مسافر قدس مسافر تاریخ" توصیف می کند.
او بنیانگذار استانبول تبر استودیو، یک پیرو جمعی از استانبیت های محلی است که هدف آن نشان دادن تجارب منحصر ضلع سود فرد و گوناگون برای بازدیدکنندگان دهات است.
آنها در یک تبر یک روزه سکبا تمرکز بر جاذبه های بسفر برای افرادی که مدت وقت محدودی در ولایت دارند تمرکز می کنند. این تبر از کامل جاذبه های خراج و بیشتر بازدید می کند. شما می توانید اندر مورد این تور اندر اینجا بخوانید یا به اخبار مسافرتی محلی تو استانبول نگرش تفرج کنید، آنها را داخل فیس بوک ظهر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.