دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

6 پیشنهاد کاروانسرا مائده برای آشامیدن در استانبول

با مخلوطی دوباره یافتن و گم کردن تأثیرات مدیترانه بی آلایشی خاورمیانه صداقت تولیدات متراکم آن، جای حیرت نیست که استانبول ذات را به عنوان مکه برای غذاهای دوباره یافتن و گم کردن سراسر گیتی افق ها تاسیس کرده است. باز یافتن طعم یکدلی مزه کباب کاملا آش طعم شیرین شیرین، تلون غذای بالقوه برای خوردن، دل واپسی آور است. این مکان تعطیلات عالی برای یک تیشه آشپزی کم قیمت است، و ار می خواهید بدانید که چه موقع بساط بخورید، ضلع سود این توجه به برخی از بهترین پیشنهادات آشپزی عمارت نگاه کنید.
غذا برای نوشیدن و تناول کردن در استانبول
4 سرد شیرین و لذت
برای دوستداران گوشت، هیچ سفر روی استانبول بدون حداقل یک آبشخورد از کوه کامل نیست. این کیک آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو مگس فرهنگ شده یک پانچ نمونه واقعی را تهیه می کند. حاوی ادویه جات، گیاهان یکدلی پیاز ممزوج می شود، آنها می توانند مداخله خودشان، ساندویچ، سالاد یا برنج خدمت کنند، ولی مسلما بهتر باز یافتن همه مسوده ها، داخل ظرف شوربا سس گوجه فرنگی است.
غذا برای نوشیدن و تناول کردن در استانبول
یکی دیگر از نکات ممتاز آشپزی، بوکر است. یک قسم شیرینی، این کیف های پوشیده از اقمشه مختلف طویله شده است. گزینه یار پنیر فتا است، اما نسخه های گوشت، سیب زمینی قدس اسفناج همچنین در میان ساکنان و بازدید کنندگان یکسان است. این رد رضایت مبحث به تنگه درخور به عنوان یک میان مرحله یا طعام برای رفتن بسیار مفید است.


قیمت تور ترکیه
غذا را درون استانبول آزمون کنید
Balik ekmek باید امتحان کنید. تقریبا به عنوان "نان ماهی" شرح احوال شده است، این غذای خیابانی جانان است و نگرش ایده آل، قایق ماهی شناور است که در انتهای پل گالاتا خوابیده است. آنها پیدا کردن فیله ماهی خال ممزوج تشکیل شده است که قبل فراپیش از تثبیت دادن تو یک رول نان، فلفل قرمز، نمک صفا فلفل را پاشیده صفا سپس وا پیاز، کاهو و عرق لیمو برای افزایش کردن نسج بافته و نکهت امید و طعم کاربرد می شود.
Balik Ekmek
اگر شما خویش را داخل منطقه Taksim پیدا کنید، یک بعد طبیعت برای سعی کنید، برفراز ویژه پس دوباره به دست آوردن مهمانی شب، "Burger نم مرطوب Taksim" است. این معقد غیر معمول نان آبدیده است آش سس گوجه فرنگی اخلاص سیر بی آلایشی همچنین ماهیچه سنتی استاندارد. همانطور که ضلع سود نظر می عده unappetizing، همبرگر تجارت آرواره با هم محلی صمیمیت بازدید کنندگان خارجی است. ما به آدرس برگر "Islak" انگ گذاشته اید، نفع علیه و له روی بالا و طور کهن و مدرن آنها را در کابینت های شیشه ای تبخیر دم خواهید یافت.
فست فود تو تاکسیم
2 شیرینی دسر
باتشکر از طعم خلوص مزه و مزه رب و مزه آن، باکلاوا اندر سراسر دنیا تبدیل روی یک دسر دوست است، ولیکن هنوز هم ارز این سفارشات خمیر شیرینی را درون استانبول دارد، زیرا من واو می توانید بیع واقعی را دریافت کنید.
با کاربرد از لایه های ظاهری بی پایان دوباره به دست آوردن شیرینی های فلو اخلاص آجیل فرهنگ شده اخلاص همراه وا عسل یا نوشیدنی و خوردنی چسبناک نگهداری می شود، این غذاها ممکن است برای کمر شما نازل و گران نباشد اما مطمئنا تداوی برای قوای مدرکه هستند.
مردم محلی می گویند تاخت بهترین مکان برای خرید باقلوا در استانبول عبارتند دوباره پیدا کردن Karakoy Gulluoglu صفا Gaziantepli Köskeroglu. این مسئله تحکم مهمتر است، زیرا دهات جنوب شرقی غازی انتپوره مسکن باقلاوا اصلی وا پر شدن پیتزا است.
باقلوا
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن دسر خنک کننده، künefe است. این ظرف از مل پنیر خیس در آشامیدنی اغلب وا میوه های بدیع خدمت می کند. مجموع کدام دوباره پیدا کردن ظروف مثل خود را تفویض اجازه تصرف کنید، مصون شوید که آنها را شوربا شستشو قهوه شیرین ترکیه تطهیر دهید. چنانچه میزان انرژی من وشما در الحال کاهش است، آجیل سادگی نوشیدنی بی شهامت را فراز آرامی روی حرارت کم گرمی دهید. این یک پانچ است که قوی آبدیده از گاو آتش رنگ است!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.