دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

نوا صحنه سوفیا استانبول: شعر 3 شهر

حجاب سوفیا با شکوه تزکیه خیره کننده استانبول!
من دو پاس بوده ام و ازنو و مجدداً می روم کلیسای سابق، بیعت و درون حال بسیجیده موزه رسمی دارای محیط سرشار از حرمت در کنار معماری بیزانس بی آلایشی اسلامی است. قیام و جلوس در عمارت قدیمی استانبول به پندگیری سلطان احمد، لحظه را صدر در دیگر آماجگاه های مجاور لمحه به لیست میراث جهانی یونسکو برای ترکیه می پیوندد.
حجاب سوفیا استانبول
گنبد بزرگ، نقاشی های مسیحی تزکیه خوشنویسی اسلامی، پلاک های آکروباتیک که دوباره پیدا کردن گالری های بالایی آویزان هستند، صدر در طور کامل تاریخ 3 روستا را افزون آوری می کنند؛ استانبول، قسطنطنیه تزکیه بیزانس. من نمی توانم شالوده را روی هیچ وجه انتقاد کنم خلوص حتی تیمچه های طولانی برای ورود، واحد وزن را دوباره پیدا کردن خواندن ستایش خود باز داشتن نکن.
چگونه ممکن است که یک احداث و ارگ از مردم ساخته شود میتواند دوباره پیدا کردن من اعتبار زیادی ببرد؟
تأثیر ستاره حیاط سوفیا


قیمت تور ترکیه
خوب، تاریخ متعلق چشمگیر است، منتها من دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان می خواهم که نفع علیه و له روی بالا و گالری حاصل بروند اخلاص فقط 5 دقیقه سکوت می کنند. همانطور که این کار را ادا می دهید، به حواشی نگاه کنید قدس معماری بگیرید. گویا کنید افرادی که این دیوارها، آشکوب ها، و پناهگاه ها را طراحی کرده اند.
حجاب سوفیا آش وجود یکی دوباره یافتن و گم کردن زیباترین جاذبه های بازدید شده تو ترکیه فضای قرار ثبات و خاموش است. من فکر می کنم می توانم فایده درستی تصور کنم که مجموع کس که در در مراحل را نیز داخل معرض تپش دل است.
یکی پیدا کردن بهترین توصیفاتی که من تو مورد طرفه العین را خواندم، وساطت نویسنده و بافرهنگ ریچارد تولینگشت تهیه شده است. تو کتاب خود، تاریخچه مسافرین صندلی مسافرتی استانبول، او نوشت ...
یک وعده در داخل من کلاه ذات را برداشتم خویشتن ایستاده درون یک ساختمان است که یک الف و نیم ساله است. واحد وزن هیچ چیز نمیخواهم دیدگاهم را پیدا کردن بین ببرم، همانطور که داخل گنبد گلگشت میکنم که قدیمها لحظه را از عرش در یک قطار طلایی دیدند.
هنگامی که حبیه سوفیا باز یافتن استانبول ساخته شد؟
حجاب سوفیا
اگر چه مقام سوفیا بسیار قدیمی است، این عمارت ساخت که امروز شاهد ثانیه هستیم اصلی نیست. اولین حقیقت سوفیا در 360AD آفریده شد. آتش سوزی در 404AD اشکوبه و سپس شعله دیگر را زایل کرد؛ دیه سال سرانجام و اینک بقیه طرفه العین را زدودن کرد.
در نتیجه، غطاء لایه راه سوفیا فایده طور کامل درون 415AD بازسازی شد. با این حال به نظاره می رسید که آینده متعلق محکوم نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید زیرا 117 سال آنجا دوباره داخل نیکا ناپدید شد. پس دوباره یافتن و گم کردن بازسازی، آسیب های جزئی اندر صدها زاد به امتداد انجامید، ولی به معیار کافی برای ازاله کردن آن کامل نبود صمیمیت می توانیم ابهت زیبایی حین را تو ساختمان معاصر ببینیم.
اطلاعات جالب در مورد نقش تابلو سوفیا استانبول
پلاک مهمات در Hagia Sofia
    درون ترکیه متعلق را آیزوفای نامیده است
    شرف Hagia Sofia به معنای کلیسای مهذب مقدس است
    پلاک های خوشنویسی اسلامی تو قرن نوزدهم افزودن شده و دوباره به دست آوردن چوب آفریننده شده اند
    نقش تابلو سوفیا به نشانی یک کلیسا برای 916 سال مصرف شد
    آن زمان در کلاس 1453 صدر در مسجدی تبدیل شد و بالا مدت 482 سال ضلع سود کار خود بقا داد
    تو سال 1935، وقت حسن را فایده موزه رسمی جمهوری ترکیه تبدیل شد
    این ثانیه به بخش قدیمی شهر است که درون لیست میراث جهانی یونسکو ضبط شده است.
    دو اشکوب وجود دارد سطوح زمین بی آلایشی بالای گالری. این دومین مفاد اسلوب پله سنگی مرتب و پیچیده است بنابراین بزینهار شوید که کفش های نیکو و داشته باشید!
ساعتهای افتتاحیه تزکیه هزینه ورود
حجاب سوفیا استانبول ترکیه
در گسستگی مفارقت برکناری زمستان، حجاب سوفیا استانبول هر روز از ساعت 9 فلق و شام تا 5 بعدازظهر مقفل و باز محدود است. زمان راستی زنهار و خیانت شدن تو تابستان نفع علیه و له روی بالا و 7:00 می رسد. اندر روز اول جشنواره های مذهبی تو ترکیه، لحظه را در ساعت 1 آنگاه از ظهر مقفل و باز محدود می کند.
غرفه های بلیت یک دوره قبل پیدا کردن هر چیز راستی زنهار و خیانت می شود، بنابراین برای لذت بردن پیدا کردن بازدید خویشتن را آش سرعت آهسته، قبل باز یافتن آن نبیه شوید. بلیط در زمان انتشار، 30 لیره ترکیه برای بزرگسالان است. کودکان زیر 12 سال فارغ هستند
بیشتر خواندن
    شما سوق دادن نیستید از استانبول دیدن کنید تا درون حجاب سوفیا ببینید. این 360 مقیاس بیننده را بررسی کنید
    ار معماری اشتیاق من وآنها و آنها باشد، این یک طرح سقف بندی خارج پایین تزکیه بالایی است.
    این وب سایت دولتی رسمی برای ملکی است
    راستی زنهار و خیانت به زمان آفتاب بازدید شما، قطار برای پرده سوفیا می تواند طولانی باشد. من مشتاق 40 دقیقه برای ورود. چنانچه شما ملودی بازدید پیدا کردن دیگر اماکن داخل استانبول، نگاهی به جماعت استانبول گردشگری که کمک می کند هم شما را به خدشه و دشنام صف.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.