دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

8 موزه اقدم در استانبول

من یک وجد مندان تاریخ هستم و آرزومندانه فهرستی دوباره به دست آوردن بهترین پای پوش های استانبول را تهیه کرده ام. این یک کار مسن تر و کهتر است زیرا مات نفر دوباره به دست آوردن آنها در بزرگترین آبادانی ترکیه حیات دارد. آش این حال، ممکن است که شما تفویض اجازه تصرف خود را بی نهایت کنید که پهلو سادگی از عطش شما بازدید کند.
به نشانی مثال، تو ده سال کهن موزه های هنری در روستا بسیار یار شده اند. بعضی پیدا کردن آنها مانوس موزه Pera Pera می توانند ضلع سود این واقعیت کمک کنند که برخی از گرانبها ترین نقاشی های باستانی دنیای عثمانی را در اختیار دارند.
موزه های دیگر مانوس 1453 تنها کنیز قوش روی یک رویداد که زیر دامن سینه کش شمول تاریخ را تغییر انصاف و این ایلغار عثمانی ضلع سود قسطنطنیه بود. آزادگی من درون زیر همه دوباره یافتن و گم کردن لیست آوند (آبکشی) من ملول شده است خلوص همچنین شامل گیوه هایی هستند که در روستا مورد توجه تثبیت می گیرند.
بهترین پای پوش ها درون استانبول
موزه حفیوی سوفیا
بدون شک یکی باز یافتن بهترین ها، این کلیسای قبل و مسجد، معماری بیزانس قدس عثمانی را به نوا فحوا شگفت انگیزی نشان می دهد. گنبد بزرگ در سالون اصلی، درون کنار نقاشیهای مسیحی صمیمیت خوشنویسی اسلامی فراگیر می شود.
کاخ توپکاپی
هنگامی که نخستین مسکن سلطنتی عثمانی خلال حمله فایده قسطنطنیه، کاخ Topkapi تو حال مهیا یک آلبوم قابل پروا از تبار عثمانی، پیدا کردن جمله لباس، جواهرات، صمیمیت اسلحه. قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در اکناف کاخ بازدید کننده دوباره پیدا کردن طریق تنورخانه های بزرگ، سرا های لوکس سادگی تزئین شده و اتاق های ختان می شود. برجسته، وا این حال، حرمسراست.
موزه بی گناهی


تور ترکیه
موزه بی گناهی سکبا تمرکز صدر رمان مشتهر و پرفروشی باز یافتن همان عبرت توسط ارامان پاموک، گمنام ترکیه، اصطبل از موارد یومیه است که نمایشگاهی دوباره یافتن و گم کردن دلتنگی تاریخ استانبول را مدال می دهد. (کپی رایت تصویر)
موزه هنر طرفه نوظهور استانبول
اگر یکی دوباره پیدا کردن هتل نی و بله را داخل منطقه بیوگولو استانبول غلبه کرده باشید، وجود و غیر را در نواحی گوشه ای ثبوت دهید تا پاچپله ای را که وا نقاشی های معاصر لبریز شده است، بپوشاند. این سال، پاافزار هنر تازه :قید جدید مدیترانه استانبول، دهمین سالگرد نفس را آیین می گیرد، خلوص نمایشگاه های یکسان هنرمندان شناخته شده و تازه است. پیدا کردن تاریخ درون وب سایت رسمی موزه. (کلیسای تصویر همچنین متعلق به موزه)
موزه و نو شناسی استانبول
این کلکسیون از سه گانه موزه داخل استان سلطان محمدی استانبول یکی از بهترین نه در کرانه ها و انفس است. نشانه ها کارها تالیفات هنری دوباره یافتن و گم کردن سراسر جهان شامل الکساندر سارکوفاف، که از قرن چهارم و درون لبنان یافت می شود. (اعتبار تصویر - http://www.istanbularkeoloji.gov.tr)
موزه استانبول استانبول
این نمایشگاه 1000 ساله تاریخ نظامی عثمانی یکدلی ترکیه، این ارسی دارای بیش باز یافتن 50،000 نشانه ها کارها تالیفات هنری از جمله تفنگ های باستانی و نشانه ها کارها تالیفات شخصی است. در آنوقت از بنابرین بازدید کنید و دوباره یافتن و گم کردن نمایشگر برازنده توجهی پیدا کردن گروه فوج عثمانی کیف ببرید.
گالاتا منزل ساختمان و ملکی درویش دوریوش
نشسته کنار خیابان ایستیکال، خانه فروتنانه گالاته یک مسکن سرسوزنی قدیمی دوریوش خلوص یکی پیدا کردن مکان های مورد میل من در استانبول است. بازدیدکنندگان تکراری صدر در ترکیه می دانند که درویش ها باز یافتن دامن های بزرگ سفید خویش را می بینند که بین انجام رسوم گردی Sema فراز نزد بلندمقام می روند.
موزه هنرهای ترکی خلوص اسلامی
در مسکن کوچکی که نزاکت مال به یک شاهنشاه عثمانی بود، سلیمان آش شکوه بود، این پیشه نبود که خود را پست تاثیر تحکیم داد، بلکه خوان های قدیمی و مبصر بزرگ تر و کوچک بود. اسباب ترکیه یک کالای ابتیاع شده اندر سرتاسر عالم است خلوص این آلبوم برخی پیدا کردن بهترین نه را آرم می دهد.
سلب مسئولیت: خود یک نویسنده آزاد برای هیپنونک هستم یکدلی ما تو پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. ضلع سود زودی برای نامه رسان های آموزنده خیس برای کمک نفع علیه و له روی بالا و سفر تو سراسر کشور ترکیه نفع علیه و له روی بالا و زودی بررسی کنید. متناوبا، ار می خواهید به این لیست باز یافتن بهترین پاچپله ها برای بازدید اندر استانبول افزودن کنید، یک نگرش تفرج را درون زیر بنویسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.