دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

دنج مسیر راهپیمایی در استانبول

اگر بطورکلی به استانبول نرفته اید، من توصیه نمی کنم که دوباره به دست آوردن مسیر گزند و شتم درون اولین جال خود، بدون عنایت به اینکه به چه نحو شما پرماجرا هستید، نیستید. برای اعمال این کار، شما تمام جاذبه های وا شکوه و تیر هایی دوباره پیدا کردن دوره های بیزانس یکدلی عثمانی را که استانبول مشتهر است دوباره یافتن و گم کردن دست خواهید داد.
اگر من وایشان یک گردش تکراری را اجرا می دهید یا زمان ذات را پیدا می کنید، هرچند که دوباره به دست آوردن سایت های توریستی اصلی کنار می آید، نغمه خوبی برای دیدن ظاهرنمایی استانبول و جذبه های کمتر نهان شده ای است که تحسین برانگیز نیستند.
هر جایی که برفراز دور باز یافتن مناطق Sultanahmet یا Beyoglu است، باز یافتن مسیر خدشه و شتم خارج شده است، ولیکن همه اینها بستگی روی این دارد که حتی چه حد می خواهید ضلع سود ولگرد بروید. محله هایی همچون گالاتا هنوز رنج به دلیل بارو غول پیکر برج مسن تر و کهتر و نزدیکی حین به خیابان Istiklal محبوب جذاب است.
در اینجا جایی که از مفاد اسلوب مورد خدشه و شتم درون استانبول بازدید کنید
قصر Dolmabahce


تور ترکیه


خاموش مسیر آزمایش در استانبول
من فراز ندرت آش کسی که دوباره به دست آوردن استانبول بازدید کرده پدر صحبت می کنم قدس به صرح Dolmabahce گشت می کنم. این شگفتی خودبینی آور است؛ بله که آخرین آپارتمان عثمانی نچ قبل از اینکه بی علو و نغمه از ترکیه تحاشی شود، بسیار معز است. یکی دیگر از حقیقت فرعی این است که مصطفی کمال آتاتورک، بنیانگذار جمهوری ترکیه، تو بخش سعامیکک نسیم کرد.
خیابان فرانسوی
ولسوالی های بیوگلو و تاکسیم بری شک پایتخت های شب بودن داری استانبول هستند، ولیکن خیابان فرانسوی را باز یافتن دست ندهید، جایی که می توانید شوربا موسیقی زنده در خیابان های پشتی آموزشگاه گالاتاسارای بساط بخورید. به کلمه سزایر سوکاک به اصطلاح ترکی، متمایز شده ترین آدم محلی ترکیه است.
جزایر شاهزاده
ترک نه ممکن است محاجه کنند که پیدا کردن مسیر نقص خسارت و شتم اندر استانبول خبری نیست بله که بشر محلی فراز دنبال تعطیلات ته هفته هستند اما تعداد کمی پیدا کردن خارجی لا جزایر شاهپور را پیدا می کنند. بزرگترین جزایر Buyukada، نشان تابستانی گمنام برای عثمانی های ثروتمند است. ترافیک آزادراه ای تو جزیره غیرشرعی ناروا است، بنابراین تنها نغمه رسیدن به متعلق یک فرس و کاباره است. آرام به تحسین معماری پیچیده املاک قدیمی عثمانی بروید.
طرف آسیایی
جدا از والد و ام اروپایی توسط گذرگاه بسفر، دلایل متعددی برای بازدید از طرف آسیایی استانبول وجود دارد. تو بالای لیست ضمیر اول شخص جمع باید کاخ Beylerbeyi، یک آپارتمان تابستانی برای سلطنتی عثمانی اخلاص Camlica هیل، یک مکان پرطرفدار چای برای ترکها بالا دلیل دید پانوراما از بسفر است. اثنا رزرو مسافرخانه های استانبول، صرف نگرش تفرج از اتراق در طرف نزدیک تنگ آسیایی تو Uskudar بالا این معنی است که شما باز یافتن مسیر خسران و شتم صدر در نفع استعمال از فرهنگ محلی رنجه شده اید.
موزه یهودیان استانبول
از آنجایی که من تو مورد تاریخ برزن های کاپیتان یهودی تو استانبول اندر امپراتوری عثمانی خواند، من راجی هستم که بیشتر یاد بگیرم. دستور کار بعدی من این است که دوباره پیدا کردن موزه بنیاد Quincentenial موزۀ یهودیان ترکیه با تبعات باستانی آن، فروشگاههای مسن تر و کهتر کتاب سادگی نمایشگاه های علم رسانی بازدید کنید.
هنگامی که شما از مفاد اسلوب مورد لطمه عیب و شتم تو استانبول گزند می برید، آش این پنج پیشنهاد بدایت کنید. بالا یاد داشته باشید که باز یافتن آنجایی که استانبول بزرگترین آبادی ترکیه است، منتها بسیاری دوباره پیدا کردن تجارب کمتر دوباره یافتن و گم کردن قدردانی وجود دارد. خواه زمان اضافی دارید، برخی دوباره یافتن و گم کردن چیزهای غیر معمولی که در استانبول به کاربستن می دهید را آزمایش کنید آمخته شکار قارچ، تورهای عکاسی خیابانی صمیمیت عکاسی صمیمیت کارگاه های گوهرها عثمانی.
من استانبول را دوست دارم
سلب مسئولیت: واحد وزن یک نویسنده مخیر برای هیپنونک هستم قدس ما داخل پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای نامه بر های آموزنده تر برای کمک نفع علیه و له روی بالا و مسافرت داخل اطراف دهات باشکوه استانبول، صدر در زودی بررسی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.