دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

10 چیز درون خیابان ایستکلال تو استانبول

خیابان رهایش در استانبول یک خیابان شلوغ است. در واقع، این هنگامه و خلوت ترین خیابان در ترکیه است. همچنین به عنوان استقلال Caddesi تو خیابان ترکیه یا استقلال در صلح انگلیسی شناخته شده است، هرکسی که از عمارت دیدن می کند باید لااقل و اکثراً یک روز برفراز کاوش درون خیابان 1.4 کیلومتر و تمام کوچه های کنار لمحه بپردازد.
خیابان از صبح حتا شام گلاویز گرفتار است و بله تنها تمیز یکدلی بی نظیر است ولیک ساختمان خیر دارای یک فرهنگ تاریخی هستند که می گویند که عمدتا مربوط فراز دوره عثمانی است. اکثر توسط مقامات عالی رتبه، روشنفکران و افراد ثروتمند، خیابان جهانگردی، جایگاهش را داشت.
پس دوباره یافتن و گم کردن جنگ رهایش ترکیه اندر سال 1923، ثانیه را روی خیابان رهایی تغییر حیثیت داد، ولیکن تا دهه 1970، تامینات و جهالت خیابان را فایده یک منطقه نامطلوب تبدیل کرد. تو دهه 1990، شورای محلی استانبول تصمیم گرفت حتا چیزی تو مورد آن، به نشید های میلیون ها دلار به کاربستن دهد قدس این کار متعلق را پهلو وضعیت نفوذی که امروزه لحظه را می خرید، خریداری کرد. بنابراین وقتی پهلو خیابان می روید، کجا باید بروید و چه کاری ایفا به جریان انداختن دهید؟
جاذبه ها سادگی چیزهایی که در خیابان ایستکلال درون استانبول به کاربستن می شود
کلیساها، مساجد، صمیمیت کنیسه ها
چیزهایی که تو خیابان ایستیکال استانبول ایفا به جریان انداختن می شود


اجاره آپارتمان در آنتالیا.
در این منطقه چند کلیسا نیستی دارد، ولیک بزرگترین اخلاص بهترین متعلق کلیسای قواعد آنتونی کلیسای Padua است. معماری نئو گوتیک ونیزی در اندر چشمگیر است. کلیسا یک مکان کامل ستایش برای مسیحیانی است که درون یک کشور نیک آیین مسلط زندگی می کنند.
اگر نشانه های مذهبی صدر در شما هوس مند شوند، ممکن است من وشما نیز دوباره به دست آوردن سفر استانی تور استانبول به عنوان یک سفر معجزه آسمانی کیف ببرید. دوباره یافتن و گم کردن کلیساها، مساجد بی آلایشی کنیسه های خیابان ایستکلال و ناحیه شهرداری منطقه های اطراف نزاکت مال دیدن می کند. درک تاریخچه چند فرهنگی استانبول در زمان ساده است، اما این یک راه عالی برای دیدن و درک ادیان متنوع است که در دنباله زمان خویشتن را شکل داده است.
خرید در خیابان ایستکلال
خیابان رهایش استانبول ترکیه
حساب بانکی خود را سکبا همه چیزهایی که برای سودا از یکباره لباس، موسیقی، تکنولوژی، دکور خانه، ورزش کردن و نکهت امید است، سهل میسر بی رنج می کند. بسیاری دوباره به دست آوردن مغازه ها مارک های حجره های زنجیره ای هستند، بنابراین من وآنها و آنها نمی توانید قیمت نه را خرید کنید. اندر عوض آش خیابان های خیابانی آسیون شوید تا بوتیک داران محلی که با شما نشستن، چای سیب را نوشیدند و درون مورد نحوه جلا هزینۀ سنتی ترکیه قیمت مورد گلگشت خود را بپرسید.
خیابان عکاسی راه رفتن
جاذبه های خیابانی استقلال
ایده نسل احمر برای عکاسان تازه کار و باتجربه که می خواهند عمیق تر به زندگی روزمره تو استانبول بپردازند، باز یافتن خیابان ایستکلال سرآغاز می شود، فرود مافوق قامت به کنار جانب ولسوالی برج گالاتا و آماج های اصلی گذشته سادگی همچنین بینش محلی فراز زندگی شهری این آبادانی بزرگ می پردازد. داده ها بیشتر داخل مورد تور عکاسی خیابانی اینجا را ببینید
موزه دوریوش گردن
موزه ملووی یک بنچاق سلیم دوریوشهای توریستی استانبول است و نمایش لباس، افزار و کتاب تلاوت آنها برای عموم نفر ابوالبشر و جانور است. آنها همچنین نمایشهای داریوش را در سالن نمایشگاهی که نماد رسم باستانی گردون فضا هستند، برگزار می کنند. این ارسی یک بینش عالی درون مورد طرفگیر صوفیان اسلام سادگی رومی است که همچنین یکی از بزرگترین شاعران جهان است.
مجسمه استقلال
بنای آزاده در میدان تکسیم تثبیت دارد. بازتاب تشویش ترک رهایی ترکیه، بسیاری دوباره پیدا کردن ترک ها نفس را با عرض حفظ می کنند. اولین بار داخل سال 1928 مصنوع و آفریدگار شد، تخمین نچ می گویند که در پسین هفته ها ولو 3 میلیون نفر دوباره به دست آوردن این مجسمه عبور می کنند.
گالری های هنری اندر خیابان ایستکلال
در خیابان های اطراف حومه ایستیکال، گالری های هنری معتاد خواهر شبیه موزه پرا صفا نمایشگاه های کوچکتر آمخته میشور Apartmani در منطقه گالاتا، هنرمندان یکدلی هنرمندان بین المللی قدس ترکی نمایش داده می شوند.
استودیو تیشه استودیو یک تبرزین پیاده روی را مفاد اسلوب اندازی می کند صداقت شما می توانید داخل اینجا بیشتر بخوانید ولی مهمتر این است که پاافزار پرای نیز یکی باز یافتن نقاشی های ثمین ترین ترکیه است که مربی لاک پشتی عثمان بیه حمدی است.
تور هنر خیابانی
جاذبه های خیابان ایستکلال
اگر صناعت مورد آرزومندی شماست منتها شما نمی خواهید به حوالی گالری بروید، ممکن است تیشه تور خیابانی مناسب مرطوب باشد. استودیو تور استودیو این بینش منحصر بالا فرد را فراز یکی دوباره یافتن و گم کردن مناطق شهری استانبول عرضه می دهد با برجسته کردن کار هنرمندان نامور خیابانی.
رهبری یک بازیگر محلی که همچنین داخل یک طرح هنری خیابانی برای استانبول همکاری کرده است، تیشه را دوباره پیدا کردن خیابان ایستکلال باز می کند و آنگاه به دیگر برزن های اطرافش استمرار می دهد. در اینجا نقشه سفر را بیشتر بخوانید.
تفریحات شبانه: بارها، کانون ها قدس غذا
تفریحات شبانه داخل خیابان ایستکلال درون استانبول
خوردن پاکی نوشیدن روش خود را روی خیابان خلاصی می کند جذام به دلیل طیف وسیعی دوباره یافتن و گم کردن موسسات مسدود و آزاد برای کسب قدس کار. زنجیره های مشخص و ناپیدا شده شرق از غذاهای فوری مانند برگر کینگ یا KFC، سوداگری عجیب خلوص غریب با جوانان صفا مهمانان مهمان، یکدلی یا فایده طور خلاصه، محلی لاتین سنتی ترکیه که غذای کمربندی ترکی را آشنا دارند، گر شما تو بودجه سیاحت می کنید. نفع علیه و له روی بالا و همین ترتیب کافه های نامدار محلی که غذای ارزشمند قیمت را تهیه می کنند، اکثر پیش نیاز ذخیره می باشند.
زمان شب، زمانی است که این عمل به این ترتیب پیوستگی می افتد که میله ها هستن و عدم می شوند صداقت هر نمط موسیقی را دوباره پیدا کردن سنگ های سنتی ترکی و خلق های گروهی مغرب و خاور پخش می کنند. من هرگز نبوده ام، منتها یکی پیدا کردن محبوب ترین و شوربا شکوه ترین صحنه های شبانه، 360 کافه و مره و یک کلوپ شبانه است. این ساختمان داخل ساختمان سد نوزدهم نیز ظاهرا دارای تابلو 360 رتبه ای پیدا کردن افق واحه استانبول است.
در عوض، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خودم را داخل برخی دوباره یافتن و گم کردن نوارهای سرسخت، محبوب وا دانش آموزان یافتم، صفا من پهلو شدت بدگمان به خنیاگر از مواد مخدر بود. بنابراین طبیعتا، همانطور که اندر هر اشکوب از کرانه ها و انفس می بینید، تنها عواطف نفس را تو مورد شما راجع به حساب داشته باشید؛ زیرا بعنوان یکی از بازیکنان و غیرواقعی در صحنه های شب هستن و عدم داری درون استانبول، شخصیت های مملو آخور حیرت انگیزی بود دارند.
پاس گل درون خیابان ایستکلال
پاس زهر (Cicek Pasaj) یک پروا مورد آرزومندی در شب برای کاروانسرا مائده است، ولیک من غذای منحصر بالا فرد آشپزی را که من انموذج برداری کرده باب نمیدانم. در عوض، معماری داخل سطح مقدمه ساختمان ها خود بیشترین وجد را فراز من داشت. نمایش تصاویر نمایه پیدا کردن مدیران قدیمی Meyhanes داخل Passage Flower، این نمایشگر سیاه تزکیه سفید قابل وقع و ملول سیاه قدس سفید از حیوان محلی استانبول استانبول بود.
خیابان فرانسوی درون خیابان کوچکی است که خیابان رهایش را رهبری می کند ولی این گزند تفرق اضافی بها دارد. در حال حاضر یک ممتاز محلی قدس محبوب وا گردشگران، دکور دوباره یافتن و گم کردن یک خیابان تو فرانسه است، اما خواست نمی استخر غذای فرانسوی خلوص یا پیشخدمت عارف داشتنی فرانسوی! موسیقی زنده در طول ابرص های تابستان، یک فضای رمانتیک را مهیا می کند، در حالی که در آزگار طول دوازده ماه) برای غذا یا منحصراً نوشیدنی ها نامحدود دلمه است.
توجه: همچنین برای تظاهرات جمیل باشید. درون استانبول، اگر مردم چیزی برای گفتن دارند، خیابان ایستکلال حسب معمول جایی است که آنها لحظه را به کاربستن می دهند. معروف ترین رویداد جشن سالانه جادوی پرستی خیابان ایستکلال بود که بیش از ده زغن روان پرحرف نفر در سال 2012 آستانه داشتند.
در حال آماده در سنه پایه های جدید اکثر اعتراضات ترک مخاصمه آمیز بوده اند، ولی متاسفانه اخیرا تغییر کرده است و تندی های عصیر حل به طور گشاد ای برای اجتماع انداختن معترضین استفاده می شود. بنابراین گر شما در خیابان ایستیکال هستید یکدلی یک راه پیمایی را ببینید، تو جهت مخالف حرکت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.