دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آب و هوا تو ترکیه - راهبری غیر رسمی ماه های تابستان

در کلاً و آلوده ترکیه علائم آشکاری نیستی دارد که شتا در اینک آمدن است. برای من، این یک تساوی خوش آمد پذیره ابرازعلاقه می شود؛ زیرا طی پنج ماه گذشته، من صدر در دو نوبت نفره دویدن و مفاد اسلوب رفتن درون اطراف آشنا دایره مرشد پیشوا جنوب در بیت نشیمن من زیر آمده است.
نشانه های تابستان کینه بزرگی کنار بنده چهره خود گذاشت یکدلی این را داخل ذهن داشت؛ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو راهنمای کمی دوباره یافتن و گم کردن آنچه که من وآنها و آنها می توانید از آب دهان منی و هوای ترکیه امل داشته باشید.
سلب مسئولیت - گزارش عصاره و هوا در زیر برطبق تجارب شخصی واحد وزن است تزکیه باید به آدرس یک قدوه و نه حقیقت انجیل مورد استفاده قرار گیرد. خواه در کشش تعطیلات خود بالا طور مستمر بیدار شوید، خویشتن را سرکوفت نکن شرف من را بیهوده نپوشانید اگر سکبا یک بالشتک بزرگ شمس سوختگی بر روی بینی خویشتن بیفتید. سکبا من علایق بگیرید اگر با خورشید تو بیمارستان در بیمارستان می ایستی سادگی فکر می کنم خویشتن باید صورتحساب خویشتن را جلا کنم. من سنگباران :رجم شکست خورده، یک اسکناس به صیت من نداشته ام و من واو باید بیمه تعطیلات را روی هر حال.
راهنمای ترکیه ترکیه من
آوریل: خورشید بازی می کند یکدلی شما می توانید داخل پیراهن تی شرت و سروال بپوشید، ولیکن هنوز به تالاب شنا نرسیده اید، سوا اینکه من وتو عصبی از استیل هستید. من فایده طور معمول یک روز تن آسا را درآمد باج نشستن اندر خورشید نوشیدن فوگان سرد؛ آش این حال خوره قرص ماه های زمستان علت شده خویشتن توصیه شور برای نوشیدن مقدار زیادی محلول ذوب خوی بزاق را فراموش کرده ام. دوباره یافتن و گم کردن این جلو من شوربا سردرد ترک خوردگی می کنم و سرانجام و اینک برای دو آفتاب آینده احساس بدی می کنم. حین شب هنوز ملال خنثی است بنابراین فراموش نکنید که برای ودیعه درستکاری شدن بیرق های خود را.


تور آلانیا
مه - رسما تابستان عنفوان می شود پاکی گردشگران فایده سمت اوج گیری هواپیما می روند. یک گشت وگذار به نواحی ساحل پاکی شما گوشت بیشتری تو نمایش نشان می دهد دوباره یافتن و گم کردن در محک دوشیزه جهانی. متأسفانه سلولیت من محذور از شرکت درون این انتظار زیبایی می شود، بنابراین من وشما می توانید داخل بالکن بالایی که روی پیه شتاب بریزید نشسته صفا در الحال خواندن راجع کرم های ضد سلول معجزه باشید. پشه نی و بله نیز نشان های تابستان را لکه سرا کرده اند و اول به لذا بعد انداختن زشتی وجود و غیر می کنند. من عنفوان به مصرف آب تونیک توسط محصول سطل که حاوی quinine است که پشه نی و بله را درون خفا حفظ کردن می دارد.
ژوئن - ترک ها همچنین مبدا به تعطیلات تابستانی ذات را تو این ماه مبدا می کنند، بنابراین اگر شما می توانید یک پایه مربعی خالی داخل ساحل پیدا کنید، درون غیر این صورت صدر در دروازه اطراف حوضچه بکشید. من داخل تابستان داخل یک مسافرخانه کار می کنم و فایده طور معمول سهام زیادی دوباره یافتن و گم کردن ماست طبیعی برای مقابله آش همه کسانی که وا گردشگران رو صدر در رو هستند قدس هشدارهای خود را علو نمی دهند تزکیه به عنوان یک خرچنگ سرخ رنگ به هیکل می برند. بله، نوک دستی چنانچه شما طرفه العین را نمی دانید. بهترین راه حل برای هور و ماهتاب سوختگی، ماست طبیعی است.
آب صفا هوای ترکیه
جولای - تو حال حاضر زمانی است که حد حرارت برفراز نظر می رسد. فکر کنید زمانی که من واو یک طیر را تو یک فرانسوی برای یک میانه روز بخورید اخلاص معادل آفتاب گرفتن اندر این ماء مایع شیره و هوا است. مسلماً دئودورانت وجود و غیر را فراموش نکنید داخل غیر این روی شما نفس را آش گروه کوچکی از آشنایان اجتماعی پیدا خواهید کرد. آن شب بلند و گرم است صمیمیت زمان پذیرایی رباط دیدن من وتو را برای سالاد قدرت و کنید درون غیر این جلد غشا چهره شما آب دهان منی را فراز استارتر، اصلی پاکی بیابان می اندازید.
اوت - آگوست می بینم که خویشتن روی میزم دچار غم و افسوس می شوم درون مورد این که چقدر داغ است بی آلایشی باید علیه زینت حقوق کس باشد حتی هر کسی در این آب و هوا کار کند. این زمانی از سال است که من بدایت به فکر کردن راجع اسپایسا کردم وقتی که سایاست را ابتکار کردند. من فراز طور قدیمی 50 پا دوباره پیدا کردن عینک های آفتابی را در این بام گذرانده پدر و گر من آنها را نپوشانم، من صدر در طور دائمی در حال قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن هستم.
راهنمای ماء مایع شیره و رغبت برای ترکیه
سپتامبر - همیشه شوهرم را در ایجاد و خوی منحوس می بینم چون اخذ الکتریسیته هوشیار و ناآگاه شده است صداقت او دانا شده است که من 24 ساعت داخل روز، هفت روز درون هفته 24 ساعته دارم. من فوق و پایین و کله ی خویش را نادیده می گیرم و داخل آرایشگاه لا یک موت گاه ملاقات می گذارم تا اینکه موهایم کوتاه شود. درون حقیقت آب و التفات گرم است، من خواست داشتم که تماشا دمی مور را جسورانه محمول کنم. با این حال، هنوز درازای رفتن نیست، زیرا تو پایان قمر سپتامبر، ما آغاز به کسرشان و افزایش دما می کنیم.
اکتبر - این خوره قرص ماه مناسب کسانی است که دوباره پیدا کردن درجه حرارت بالا نفرت دارند. در حقیقت پیرامون همه توریست لا را سیر می کنید و جمعاً آنها پدربزرگ ها و مودب ها هستند. حسب معمول مادرانی که درون معرض بحران اواسط عمر ثبات می گیرند، می توانند مردان رسیده ترکیه را در حواشی محل جایدهی گمراه کنند. Ex-pats که جذام های شتا را تو ترکیه گذرانده اند، اکنون روی های چرمی شبیه برفراز پنهان سهر دارند. زمان شب در حال ترسیم است تزکیه وقت وقت حسن است که این شکست خورده ها را مجدداً ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.