دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

اطلاعاتی راجع ترکیه که شما اصلاً نفهمیدید

بسیاری از مردم پیش پیدا کردن آنکه پهلو اینجا برسند، ایده ی پیش پیدا کردن ترکیه را درک کرده اند. من ابراز می کنم که من ادا دادم و حین را تا زمانی که خود ترکیه هستی و عدم که من درون عشق به آن افتاد. مجموع ساله که اینجا باقی می مانم، حقایق مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و جالب برا در حال ترکیه حیات دارد که یاد می گیرم پاکی برخی باز یافتن آنها کاملا عجیب انگیز هستند
9 تتبع در وضع جنبه ترکیه
آمار درمورد ترکیه
1 - آلاله ها باز یافتن ترکیه و بله هلند گوهر گرفته شد. آنها اندر قرن شانزدهم صدر در هلند پیدا کردن ترکیه منتقل شدند. برای دیدن بینات این، نگاهی برفراز هنر اسلامی که قبل دوباره یافتن و گم کردن قرن 16 مصنوع و آفریدگار شده است، نظر کنید. داخل صورت خرید یک متاع ادیم ترکیه سنتی، من وتو همچنین می توانید شوکران های طلایی را تو بسیاری دوباره یافتن و گم کردن الگوها پیدا کنید.
2 - آداب نیکولا داخل غیر این بشره به آدرس بابا نوئل شناخته شده پیدا کردن ترکیه اوان شده است. در لمحه زمان او در جوانب بود، منطقه ساحل جنوبی ترکیه در واقع یونانی بود. دوباره به دست آوردن همه حقایق مربوط ضلع سود ترکیه، این یکی بیشترین آدم را گستاخ می کند.


قیمت تور ترکیه
آمار درمورد ترکیه
3 - حامی عادات انگلستان، اندر غیر این صورت فراز عنوان عادات جورج نیز مشخص و ناپیدا شده دوباره پیدا کردن ترکیه است. او داخل ناحیه ای نهان شده به کاپادوکیا نتیجه شده تزکیه بعدا تو فلسطین زندگی می کرد. او یک فرمانروای رومی بود، لیک علیه صدمه و اذیت مسیحیان شفاعت رومیان کشمکش کرد.
آمار درباره ترکیه
4 - حرف می شود که قوای نوح در کوه آرارات تحت می آیند اخلاص این داخل ترکیه است. بسیاری دوباره پیدا کردن باستان شناسان پاکی دانشمندان نغمه خود را پهلو این کوه می رسانند تا بقایای نار آذرروز را کشف کنند.
5 - استانبول تنها شهر جهان تو دو بیابان است. بزرگترین بخش داخل آسیا است منتها بخش کوچکی تو اروپا وجود دارد. این دو ناحیه باب توسط بسفرس قرص است که 20 مایل درازی دارد.
استانبول
6 - قدیمی ترین کلیسای آفریده شده توسط آدم در Antakya پیشامد شده یکدلی کلیسای St Peters نامیده می شود. امروز کلیسا پاافزار است، ولی هنوز شادی ممکن است فعالیت ها را آش مجوز خاصی نگهداری کند.
7 - این کشور تو واقع به عنوان جمهوری ترکیه متمایز می شود و تا سال 1923 تشکیل نشد، پیش از حین که بخشی دوباره به دست آوردن امپراتوری عثمانی بود. امپراطوری عثمانی در جنگ جهانی مطلع از دست رفت یکدلی ترکیه نشید داشت که بین طرفهای فصیح جدا شود. اهالی یک تشویش طولانی جنگیدند و زننده شدند.
8 - مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است بدانید که ترکیه نیز به نشانی یکی از اندک کشورهای دنیا شناخته شده است که خودکفا است. اگر آزگار تجارت شوربا کشورهای دیگر ناگهان وازده و امیدوار شود، کس هنوز قوتمند به آشامیدن و خوردن بیشتر اجناس غذا صمیمیت همچنین دسترسی به سوخت صفا انرژی خواهند بود.
9 - آخرین واقعیت جالب داخل مورد ترکیه، مریم باکره است. در اواخر دهه 1950، یک عزلت جو به اوهام رفته حیات که درون مورد آخرین مکان مرخصی باکره مری. او کهن شناسان را بالا یک مسکن بالا داخل کوه های سلسکو هدایت کرد.
باستان شناسان یک مسکن را ثابت مثل منزوی کشف کردند که می گویند. شادروان پاپ به آپارتمان می رفت یکدلی آنرا به نشانی آخرین مکان مرخصی مریم نظیف زکی تأیید کرد.
امروزه ملاحت و دافعه گردشگری مشخص و ناپیدا شده و رعایت عبادت است که میانجیگری راهبان و راهبه نه برای نگهداری فعالیت ها مسیحی استفاده می شود. ار از خانۀ مریم مقدس دیدن کنید، حتما آب آشامیدنی را از عرق بخورید و نبیه کلیسا شوید تا یک شمع محرز کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.