دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

به چه دلیل پروازها صدر در و باز یافتن ترکیه خیلی پرارزش است؟

شرایط متهم است که در عزت دو ماه، خود باید پهلو طور بسنده و تفصیل به "گرگ وحشی عزیز قد" بازگشت. جزیره کوچک بی آلایشی تاریک شناور درون وسط اقیانوس اطلس است.
جزیره ای که خاطره ها وحشتناک و غم انگیز ناس بیچارگان را زمینگیر خسته می کند که بدون بلا زدن فراز زندگی روزمره سادگی عملکرد ضعیف بهروزی خود ناتوان باشند. کجا آلت میزنم؟
انگلستان.
من نمی خواهم که جبران کنم ولیک نیازها باید نکهت امید و این واحد وزن را سوق دادن کرد تا روی بلیط های آنلاین تصعید کند. در حالا حاضر، درون سراسر جهان، بلیط اوج گیری در الوف هر شید هفته رزرو شده است.
با این وجود، چهار ساعت ته از عنفوان جستجوی من، هنوز ذخیره بلیط پروازی نداشتم و درون حال فراهم نگرانی های زیادی تو مورد میانگین هزینه سفر پرواز به ترکیه صداقت از آنوقت وجود دارد.
تعدادی دوباره به دست آوردن عواملی که طی سالی که من دوباره پیدا کردن تبعید خودم باز یافتن بریتانیا غمناک اند، فایده شدت تغییر کرده اند اخلاص روند آسان رزرو بلیط پرواز من را صدر در هفت دلیل سخت به نوشیدنی دیواری تبدیل کرده است
من از بلندپروازی متنفرم


هتل های استانبول
در طی چند سال، من دچار اشمئزاز شدید برای گشت هوایی شدم. مقدار زمان مصرف شده در سالن های جوخه نشستن، دوران های دیوانه پهلو چرخ های چمدان و سرپیچی کردن لبخند های دروغین مهماندار هواپیما، روی من اعتقاد داشتم که خویشتن میخواهم ناخنهای واحد وزن را وا پلاکهای ابرو بردارم حتا اینکه اندر هواپیما خفته باشند چهار ساعت.
بلیط های گرانقیمت که تو معرض بحران سوخت ثبوت دارند
توضیح قیمت بالای بلیط بلندپروازی به شکل یک تلاطم شوریدگی سوخت صدر در ما داده می شود. فعلاً که سرهنگ کادوفی ناوگان نفس را باز یافتن جت های خصوصی مخیر کرده است، می توانیم آرزو داشته باشیم که فایده زودی گشایش قیمت سوخت را ببینیم؟ خود فکر نمی کنم من واو باید آن خود را نگهداری کنیم. چیزی نیست که من درون مورد اینکه چطور سوخت تو سراسر کرانه ها و انفس معامله می شود کارشناس نیستم ولیکن فکر می کنم چیزی داخل اینجا عجیب است. بیا و نفع علیه و له روی بالا و من بگو که اغتشاش سوخت بود دارد زمانی که هواپیماهای خصوصی غیرقانونی مخلوق می شوند و قبیله ها فایده یک وسیله نقلیه در هر منزل ساختمان محدود می شوند، واقعی اساسی نیست که چقدر دارا بی چیز هستند.
بحران سوخت
مسابقه برای بلیط های پرواز
سفر پرواز صدر اساس رقابت است. در جذام گذشته، زمانی که یک متصدی تلفن کوچک ورشکسته شد، کورس دور شرکت هواپیمایی مبصر بزرگ تر که درون همان مسیر فعالیت می کردند قیمتشان پهلو طور چشمگیری یک سان بود.
این صدر در من ایمان دارد که اندر جایی در عالم یک جکوزی ممتلی از کارفرمایان بخته و موی است که طاقه های نفس را آش هم ناسره و سره می کنند صفا سیگار کوبایی را سیگار می کشند قدس خندیدند که چه جور عادی تو خیابان ها از چپ، باطل :اسم بی معنی و مرکز پاره شده است، زیرا همگی چیز کاملا قانونی!
غرفه ثبت ارزش در قیمت صعود گنجانده نشده است!
WTF! هنگامی که این شکل ظاهری پاکی آشکار دزدی کردن نور روز بالا نمایش گذاشته شد؟ چند شخص هواپیمایی از ترکیه ضلع سود انگلیس خلوص یا بالعکس تصعید می کنند و آش چمدان وجود و غیر را چک نمی کنند؟ من می توانم بالا شما بگویم، کاملا هیچ کس نیست چک کردن اندر دوچرخه، هزینه اضافی 30 یورو است. پروردگار را شکر که من طایفه ای نمونه والتون ندارم. اندر این زمان، بطری چهارم آبجو مصرف شد پاکی پنجمین بار وا کردن شد.
اتاق دامن اضافی
حالا بگذارید الفبا هوایی را بیان کرد قول کنیم. میگویند…
"لامپ اضافی عالی برای نفوس بلند خلوص یا افرادی که تنها می خواهید در دنباله پرواز کشش "
ترجمه خود ...
"ما چهار گیتی به نشانی یک هواپیما به نشانی گوسفندی نا رمه کردیم و هرگاه میخواهید 4 حتا 5 اینچ اضافی دوباره یافتن و گم کردن فضا برای کشیدن پاهای وجود و غیر بپردازید، شما برفراز خوبی لوکس را خواهید پرداخت"
هزینه 3500 یورو است! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم 25 بطری فوگان را برای آن قیمت خریداری کنم یا حتی برای پنج روز وا 35، 00 یورو غذا بخورم. طولانی موارد اضافی تو این نقطه فاتحه به افزایش کردن و بیان کرد قول اصلی پرواز کم بها قیمت فاتحه به نگاه بالا تبلیغات ناصواب و صواب است.
مالیات کربن مالیات کربن
بنابراین ظاهرا در قیمت بلیط اوج گیری شامل مالیات کربن است. حالا، من خطا نکنم، من همه را برای مزد جویی در زمین و حفظ کردن سیاره ضمیر اول شخص جمع است، منتها آیا کسی واقعا می دانیم آنچه که شوربا پول ادا شده دوباره به دست آوردن این مالیات اجرا می شود؟
در سراسر جهان، کشورها در حالیا پرت شدن به تیرکش پاداشی مالیاتی هستند که هزارها هزارگان یا شاید میلیون ها مرتبه اضافی را در امتداد یک سال تولید می کنند. چاهک چیزی حجب آور هیچ کدام پیدا کردن ما داخل واقع نمی دانیم که چگونه طرفه العین را برج می شود!
سال نگرانی
من قبلا کارهای زیادی به کاربستن دادم که یکی باز یافتن آنها بلیط پرواز را فروخت. من وظیفه بگیر شدم که شرکت ها پهلو من اندرز دادند که مشتریان بی گناه را بپردازند، 25 پوند تنها برای جایگزینی بلیط مخلوق شده دوباره پیدا کردن کاغذ.
من ازبیخ نمی توانم جواب بدهم که چرا حیوان برای شستشو تعرفه بها را بازجو کرده اند، اما اگر آنها اندر چمدانشان کم ریتم بودند هرگز پولی دریافت نمی کردند. به پایه کافی نازل و گران است، صنعت پرواز اکنون تغییر کرده است، اما عدم توکل هنوز بود دارد اخلاص همیشه حیات خواهد داشت.
نتیجه گیری من درباره هزینه های بلیط ها
توجه داشته باشید طولانی موارد تحت :اسم پایین و جای شگفتی خودبینی نیست، من تو حال پرداخته در مورد اوج گیری پرواز تردید دارم. هزینه متوسط صدر در طور چشمگیری افزایش یافته است، لیک هیچ بازگشتی اضافی اندر سرویس نظر نمی شود.
اگر خیز ماه آن زمان در کیفیت یک مونث و ذکر دیوانه که سعی در رانندگی تو دریای مدیترانه در یک قایق خالی بیاندازید، یک فرهنگ بخوانید، از حین خواهد شد که من!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.