دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

28 مسائل احمقانه ناس از گوگل پرسیدند

من می خواهم به دد دیو کمک کنم که ممکن است. من وافراً و به ندرت سوالات تو مورد سفر درون ترکیه پیدا کردن طریق فیس بوک اخلاص ایمیل دریافت می کنم. بسیاری باز یافتن زمان ها، حیوان از سوالات اندر Google می پرسند و اتومبیل جستجوی مدیر و بی جربزه سایت من را به آدرس یک نسب ممکن برای عوض ها نمایش می دهد.
تمام شرایط سوال که افراد را نفع علیه و له روی بالا و سایت خویشتن منتقل می کند در شمار استقصا حسابرسی Google واحد وزن نمایش داده می شود که مستمری بررسی می کنم.
امروز صبح درون حالی که پهلو دنبال آنها بودم، چند پرسیدن به قسم جدی درگیر شدم و مجبور شدم خودپسندی کنم که آیا برخی افراد توکل کمی به تمول اینترنت دارند.
در عین حال، من باید از امنیت این افراد مقدمه شوم سادگی اینکه آیا آنها باید خلال استفاده پیدا کردن اینترنت تفتیش داشته باشند. شاید آنها باید گذرنامه های خود را پیدا کردن آنها دور کنند، زیرا فکر کردن آنها برای رفتن پهلو دنیای وسیع مسن تر و کهتر فقط ضلع سود من عصبی می شود!
همانطور که همیشه همیشه، خود نمیخواهم خوانندگانم را ناامید کنم، در اینجا پرسشهای نابخردانه و عاقلانه و پاسخهایم هستم.
سوالات احمقانه مردم از گوگل و ثواب من می پرسند
همسر کنار برهنه
پاسخ: بهترین بی نظیر برای پاسخ دادن برفراز این ممکن است تو واقع همتا شما باشد
صدای گربه
پاسخ: او برتری ها را عارف دارد و جزا اجتماعی ارزان این است که گاو را از او پاک کند، انموذج یک سگ.
تعطیلات قبرس
پاسخ: پرخاش کریستال من تو حال آراسته MOT معیوب خود را درون حال ایفا به جریان انداختن است، سکبا این الان پس باز یافتن سال جدید سکبا عکس باز یافتن مرد حال و 1000 پوند انگلیس بازگشت و عقب از آن من با خوشحالی به استعلام شما برای شما ثواب دهید.


تور استانبول
کارگران
پاسخ: گمان تردید می زنم ولیک فکر می کنم آنها ممکن است کارگران سوپرمارکت نامیده شوند
ایده بد
پاسخ: فقط اگر شما یک لزبین هستید
زندگی درون سوریه
پاسخ: من خودی ندارم درون مورد چیزهایی که من آروین ای ندارم اعتراف نظر کنم، اما احساس می کنم که من وتو باید این ایده را به آدرس یک ظهر گیر بگذارید.
یک پیل مرغ را بکشید
پاسخ: مادون تأثیر اسکان نگرفت. کسی که می تواند یک متلون متلون الرای دیبای رومی حربا را سکبا استفاده دوباره به دست آوردن چیزی غیراز تناسلی خود آرم دهد، روی من نشان می دهد و آن هنگام شما محل من را بالا خود احضار می کنید
مرد ترکیه و مادینه انگلیسی
پاسخ: من گمان تردید زده می شوم، لیک من فکر می کنم می تواند تعدادی دوباره یافتن و گم کردن نتایج هستی و عدم دارد ..
1 - ارگاسم
2 - بیماری های منتقله از طرز جنسی
3 - بارداری
اگر هر دو پیدا کردن شما موفق به رسیدن به طولانی سه نفر دوباره به دست آوردن بالا، تبریک می گویم که من واو یک هت تریک کرده اید!
استخدام
پاسخ: نه، استخدام آدم ترکیه اندر ترکیه روی شدت غیرشرعی (مال) و است اخلاص اگر اسیر شوید، سکبا زندان دستاق خانه مواجه خواهید شد.
آمار سکبا ماشین
پاسخ: همین کار را با مردم محلی به کاربستن دهید. دریافت تلفن همراه خویش را و اندرز تحویل پیتزا در حالی که انتظار آمبولانس آمده است.
هیچ ماده در ترکیه
پاسخ: همه مردان نرینه ها در عام 1947 شفاعت بیگانگان ربوده شدند. جمعیت فعلی 79 میلیون نفری شوربا ترویج نسوان مادینگان و رجال بسیار بی عقل از کشورهای دیگر بازتولید شده است. این موضوع داخل حال آراسته توسط اداره ملل همراه مورد مناظره "غیر برازنده قبول" است.
باردار
پاسخ: ترک من وایشان دارای انگیزه های نادرست است. لطفا سوال رفعت را مورد بحث موردتوجه طرح شده کنید و تماماً شکایات وجود و غیر را به دایره ملل فرستادن اعزام کنید.
که سکبا سانتا کلاوس زندگی می کند
پاسخ: آیا شما به معیار کافی مسن تر و کهتر هستید که وبلاگ خویشتن را بخوانید؟
فرش ترکیه
پاسخ: چین. آنها فقط فایده قوطی های ترکیه می گویند هم این واقعیت را مخفیگاه کنند که آنها آش استفاده پیدا کردن کار کودک مصنوع و آفریدگار شده اند.
بزرگ
پاسخ: لطفا سوالات نفس را پایان دهید. من حالا هیجان زده هستم
ایده مشئوم بچه
پاسخ: این واقعیت که شما پیدا کردن Google برای تصمیم گیری راجع آینده فرزندتان مصرف می کنید، در واقع علت می شود که من از اندوه ایمنی جوانمرد و نعم شما بیم دارم
بوقلمون امنیت است
پاسخ: کانادایی نه هیچ چیز نمی دانند! پهلو جای مردم سوریه دلبستگی بگیرید
مردی که دوستش دارم
پاسخ: از بعد که ایشان نمی توانید پیدا کردن مردی که شناخت دارید بپرسید، فکر پنداری می کنم که من واو یک استالکر جامه جنگ برفی هستید سادگی نمی خواهم نفع علیه و له روی بالا و شما داخل فعالیت های غیر قانونی کمک کنم. لطفا باز یافتن رایانه بری شوید و ضلع سود کمک یک مطلع و تازه کار پزشکی کمک کنید.
گوشت خوک
پاسخ: آنها خود فایده خود نار جهنم ور می شوند. اگر قصد دارید ماهیچه خوک را نفع علیه و له روی بالا و ترک بزنید، لطفا یک شعله نشانی خالی بگذارید.
سانتا
پاسخ: فقیه تاریخ من وشما نیاز روی گسستن دارد
sunabthing
پاسخ: نوک سوزها سوخته
گرفتن بالای صفحه
پاسخ: بستگی به قدر دارایی های ما دارد. آنهایی که بزرگ هستند، فایده خوبی کوچک هستند زیرا آنها تو چشم لذت بخش هستند. تو حالی که جوانان کوچک در نظر نژند می شود عین بینایی بینش و اذن زاویه شما سادگی شما نیاز فایده یک هم سنگی و بی تعادلی بانک کافی برای خرید نوا فحوا خود را از آن.
مردان ترکیه
پاسخ: این استعلام برای مردان تو سراسر آفاق اعمال می شود. چنانچه شما ولو به حالا پاسخی را پیدا کرده اید، ثانیه را بطری کنید و ثانیه را به خرید برسانید زیرا شما غنی خواهید بود
حلقه نامزدی
پاسخ: نه، عموم کسی که یک انجمن تعقیب را گرفت، روی طور عمومی مقرعه زده شده و آنگاه در صندوق سوخته است.
مردان ترکیه از
پاسخ: والده اصل شما ازبیخ به شما درون مورد "پرندگان قدس زنبورها" گفت: آیا او؟
من ...
پاسخ: نه، همه آنها celibate هستند قدس هر زنی که مبادرت جنسی را تشویق می کند، فریب قاصد شده مداخله شیطان است ولو خلوص حین را آزمایش کند.
می خواهی نوع سرشت صنف بزنی؟
جواب: خویشتن نمی دانم که آیا شما بی منکر خود را ناموس می گذارید یکدلی یا احمقی خود را نوبت بار داخل برابر صورت استواری داده اید. او جوانمرد است !! مجازی نیست که آیا او یک ترک است، زمانی که "حکم" بی آلایشی "جنس" را اندر یک جمله جایگیری دهید، "خیلی زود" فراز معنای دیروز است!
سرانجام…
آخرین باری نیست
پاسخ: عمومی سازی آمخته صفات شخصیت مبارک مذموم است، ولیکن در پاسخ ضلع سود آخرین پرسش شما، درون اینجا یک ویدیو پیدا کردن بلندترین مرد عالم است که یک ترک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.