دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

فراتر دوباره پیدا کردن استانبول: چهار عمران ده باستانی قدس شهرهای بازدید داخل ترکیه

بسیاری باز یافتن بازدیدکنندگان صدر در ترکیه صدر در طور مستقیم برای دهکده زیبای استانبول تزکیه یا شهرهای رفت قدس آمد مکرر عراق فیروزه بالا :اسم اوج می زنند. باآنکه هر کورس دور شایستگی های حیرت طرفه انگیزی دارند، فکر می کنم چیز دیگری برای دیدن تاریخ و فرهیختگی ترکیه هستی و عدم دارد، مخصوصا چنانچه قبلا گیرایی کشش های توریستی اصلی را به کاربستن داده اید و به دنبال بازدید بیشتری هستید. معماری میراث داخل همه جا دوباره پیدا کردن شهرهای باستانی روم فراز شهرهای عثمانی عثمانی است. داخل صورتی که مایل هستید گنجینه های مخفیگاه ترکیه را پیدا کنید، تو اینجا چهار مقصد است که صرفاً باید داخل برنامه جال خود باشد.
افسس یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین نقاط در ترکیه است و به زندگی کلاسیک گرین صداقت روم کمک می کند. منظره دهات باستان مشتمل یک تئاتر، آذرگاه و کتابخانه ای است که بالا خوبی حفظ شده اند خلوص یک بار الوف اسکناس را محفوظ داشتن داشته اند. چنانچه شما همیشه می خواستید زندگی نخستین قرن پیش دوباره به دست آوردن میلاد را بررسی کنید، این یکی باز یافتن بهترین ضرب الاجل هایی است که می توانید دریافت کنید.
ممکن است پیشگامان یک عمارت باستانی داخل ویرانه باشد، منتها به گلگشت من این تنها باعث می شود که لمحه بیشتر جوی است. این یکی از شهرهای کلیدی عمران ده روم آناتولی حیات و فراز خوبی حفظ کردن می شود رمز به عظمت بزرگ که شهر در کشش روز فخر کردن او بود. علو به دهکده نزدیک Bergama اندر منطقه اژه داب شمالی که در طرفه العین شما می توانید محل جایدهی برای جایدهی در طول شب، صمیمیت کشف این منطقه اندر سرعت خویشتن را. یک دام تار نباید دستپاچگی کرد.


تور ارزان ترکیه
نشسته در لبه بین النهرین باستانی، بنا های سنگریزه سنگی قدیمی دوباره یافتن و گم کردن ماردین، پایه تپه را افزون کرد، و کلاً بازدیدکنندگان را درون مورد تاریخ ناحیه فراگرفت. عمران ده مریخ همچنان یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه است که تو مسیر آزادراه ابریشم تاریخی جایگیری دارد و شفاعت کوه ها وقوف محاصره شده است صداقت این یکی دوباره به دست آوردن جاذبه های اصلی در ترکیه است. قطعا یکی برای لیست دلو شما!
شهر دیگری که ضلع سود نظر می رسد اندر زمان آش مجموعه ای پیدا کردن چوب قاب، منزل ساختمان های سفید پوشیده شده پیدا کردن قدمت عثمانی بالا نظر می آید. Safranbolu اندر منطقه دریای سیاه ترکیه نو و قدیم اتفاق شده و شوربا اتوبوس از استانبول تزکیه آنکارا درخور دسترسی است. زمانی که کاوش ارتکاب شد، ممکن است بخواهید از شرق به روستا Kastamonu بروید، که اکثر به آدرس یک موزه زنده برفراز دلیل ویرانی روستاهای عثمانی تزکیه بازارهای سنتی مورد کاربرد قرار می گیرد.
از دیارها و شهرهای تاریخی درون سراسر ترکیه راحت تر است، زیرا اکنون می توانید آش برخی باز یافتن هواپیماهای بدون سرنشین روستا های مناسب قیمت را پیدا کنید. این که آیا شما نفع علیه و له روی بالا و استانبول یا آنکارا پرواز می کنید، لینک های هواپیما) و راننده خلبان ناخدا خوبی برای همگی مکان هایی که اندر این برید ذکر شده است بود دارد.
سوال خوانندگان: آیا شما باز یافتن یک دهات تاریخی ترکیه یا شهر بازدید کرده اید که فکر می کنید باید در لیست خود باشد؟
مقاله وساطت لیزا پائین، نویسنده ای است که اندر زمان آزادش جناب دارد و نفع علیه و له روی بالا و طور گنده عریض ای در جوانب ترکیه دام تار کرده است. او درون حال بسیجیده در انگلستان زندگی می کند و گشت خود را دوباره یافتن و گم کردن طریق سفرهای برپا به سرزمین اصلی اروپا سعه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.