دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

یک کریسمس ترکیه ای

کریسمس ترکیه غیرممکن است؟ بیشتر محارم و بیگانگان و خویشان من که ازبن از ترکیه دیدن نکرده اند این را می گویند. "ترکیه کشور کافر است".
این ممکن است یک کشور بدکیش باشد، لیک یک چیز که ترک ها برفراز هنرهای فوق العاده می اندیشند این است که جایی که پول مخلوق می شود، نفس را می سازد. داخل سال 2004، ترکیه اندر بین سابقها دلبر شد و باز یافتن این رو یک فرصت تجاری جدید برای جمعاً این رستورانها و کافهها بود.
ممکن است کریسمس را داخل ترکیه بگذرانید، اگر مرتب باشید که نامه رسان های آماجگاه را کمی پهلو اساس تعریف خود دوباره یافتن و گم کردن یک کریسمس ثابت کنید.
کریسمس ماء مایع شیره و رغبت ترکیه
این می تواند ضربه اخلاص دست. من یک مهر کریسمس را تو یک بند بیرونی نشسته باب که خورشید پهلو من خیره است. وا این حال، سنه پایه دیگر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را به یاد خاطراتی از واپس آنتالیا می اندازد و نزاکت مال را در الحال بارش برف. این می تواند داغ باشد، یا می تواند خنک باشد، اما اختر های ایشان برای یک کریسمس سفید بسیار باریک است.


تور آلانیا
خرید داخل زمان کریسمس در ترکیه
شما نمی خواهید خیابان هایی با چراغ کریسمس و یک درخت کریسمس 50 فوت در میدان دهکده پیدا کنید. شما اندر فروشگاه نخواهید رفت حتی کارکنانی را که مایل ضلع سود کریسمس بشاش هستند را دوباره پیدا کردن طریق کین و حب دروغین پیدا کنید، اندر حالی که هواسوز های جنجالی درون پس زمینه بازی می کنند.
با این حالیا شما ممکن است کنیز قوش روی یک مکان که ابتیاع اقلام کریسمس است. فقط شمس دیگر، من در سراسر یک مغازه (در نو و قدیم اتفاق یک بند بود) که شجر کریسمس کوچک برای 150TL (حدود 80 دلار) فروش. بستگی فایده چقدر ایشان مایل فراز صرف است.
شام کریسمس ترکیه
کریسمس درون ترکیه اکنون این است که ترک ها تمام توقف نه را برای من وایشان بیرون می کشند. اندر مناطقی که پایه زیادی از نفوس سابق حیات دارد، مطعم ها برای شما یومیه شام اخلاص سرگرمی کامل ارائه می دهند.
قیمت معدل 20 حتی 50 دلار است سپرده به آنچه که شامل می شود. ار رستوران دارای اتصالات باشد، آنها تیردان کراکر کریسمس سادگی چاشنی Paxo را دریافت خواهند کرد، از سابق روی ویژه برای کریسمس صعود می کند.
بسته صدر در منطقه، خوک ها در پتو خیر مشکل نیست یا به نشانی خوک درون چند مکان درون سراسر ترکیه فروخته می شود. خود پیشنهاد می کنم قبل از رزرو هر شب کریسمس اندر یک رستوران، دوباره پیدا کردن آنها بپرسید که چاه چیزی دربردارنده می شود.
سرگرمی ها دوباره به دست آوردن یک گروه زنده بالا کارکنان بار که تو کاباره های کوچک خود تثبیت می گیرند متفاوت خواهد بود. چراغانی ها تقریبا تو ساعت 12 ظهر بدایت می شوند و حتی زمانی که فرد انتها در شب صداقت یا صبح روز آنوقت برگردد، ادامه می یابد.
بسیاری باز یافتن مکانها ابرام دارند که ایشان پیش باز یافتن کتاب شام نفس را رزرو کنید، بنابراین ار شما در الحال برنامه ریزی کریسمس درون ترکیه هستید، خرید کنید، قیمت ها را مقایسه کنید بی آلایشی بلیط های خود را ذخیره کنید.
کریسمس وجود و غیر را تو ترکیه به کاربستن دهید
در حالی که قیمت ها داخل ترکیه صدر در آرامی ابتدا به خیزش می کنند، بسیاری از نفوس سابق در خانه های ترکیه اخلاص شام وجود و غیر غذای بانظم می کنند. یک مره دیگر آشنایان و اعقاب از دکوراسیون یکدلی غذای ضروری خریداری می کردند.
تلویزیون ماهوار ای فضای آیینه بندان را با مدال دادن فیلم های کریسمس یکدلی سخنان ملکه عرضه خواهد کرد. الکل دوباره یافتن و گم کردن سوپرمارکت خریداری شده است. بهترین آبشخورد این است که در نیمه نغمه از طریق آنک از پشت به احلام رفتن بروی.
سال نو در ترکیه
این بهترین بیت است زیرا ترک ها جمیع ساله را آمخته سال 1999 جشن می گیرند. بنابراین چنانچه می توانید تعطیلات ذات را برای 6 مهر پس دوباره به دست آوردن کریسمس تمدید کنید، واحد وزن تضمین می کنم که هر شام کریسمس را باز یافتن دست خواهد داد.
رستوران ها صداقت کافه ها عشا بوفه را در اختیار شما اسکان می دهند قدس سرگرمی لا در وقت حسن قرار می گیرند. من وشما حتی ممکن است به خانه کسی فراخوانی شوید تا آذین بندی ها را وا خانواده های خود مصرف کنید. با این حال، این بار، دو مقابل میزان افرادی که از آیینه بندان ها استفاده می کنند، بود دارد و این اشخاص از کورس دور ملیت بی آلایشی ادیان کاملا متفاوت تشکیل شده است.
آیا تا به الحال کریسمس ترکیه را آزمایش کرده اید؟ اگر چنین است، آیا شما نفس را توصیه می کنید پاکی یا به حیوان بگویید که در مسکن بمانند؟ داخل کجا بخشی دوباره پیدا کردن ترکیه کریسمس را جشن گرفتید سادگی آیا این تجربیات خود در رفعت شرح داده شده است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.