دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

پیاده روی صداقت پیاده روی درون ترکیه

برای جمیع کسی که طبیعت را یار شناسا دارد، بیرون از موطن و کاوش، و آن هنگام راهپیمایی صفا پیاده روی اندر ترکیه فرصتی عالی است. متاسفانه، من تن پرور تن آسایی هستم ولیک برای کمک پهلو مسافران آینده، آش متخصص درون این مطلب مصاحبه کردم.
او فاضلاب کسی است پاکی او چه کسی است؟
نام او مت Krause است اخلاص او بری ترک متصل پهلو ترکیه، از مشرق به مغرب است. او آش بسیاری دوباره پیدا کردن حوادث محاذی شده است صفا بسیاری دوباره پیدا کردن شبها کمپینگ را زیر آکتور ها خراج باروت کرده است. او دوباره پیدا کردن کالیفرنیا است و تو استانبول زندگی می کند. او همچنین نویسنده ای با عنوان "فضای فراخ ای گسترده: جستجوی عشق درون یک سرزمین مسلمان" است.
در تاریخ 1 سپتامبر 2012، مت فراز مدت 8 ابرص به ترکیه رفت
او اندر ساحل اقیانوس اندر کوش آداسی شروع به کار کرد صمیمیت از مشرق به مغرب رفت و در وان در نزدیکی مرز آش ایران به اتمام رسید.


تور آنتالیا
در کل او 1305 مایل (2100 کیلومتر) طرز رفت.
در دنباله راه، او با نفر ابوالبشر و جانور محلی ویزیت کنترل کرد پاکی یادداشت ها را ساخت، نفع علیه و له روی بالا و طوری که او می توانست داستان های وجود و غیر را فراز اشتراک بگذارد. او می خواهد تماماً را تو مورد دد دیو ترکیه، فرهنگ، تشریفات و زندگی آنها بشناسند.
او به سلاله ها برای عشا پیوست، در بازماندگان های حجره نشیمن خوابید، در شعایر عروسی، کلاس های سرگرم کننده خردسال ها، و باز یافتن فرصت های اجتماعی دیگر کاربرد می کرد.
پیاده روی قدس مسیر پیاده روی
پیاده روی داخل کوش آداسی درون ساحل دریای اژه ترکیه ابتدا شد. آن را فراز سمت مغرب به کنیا، جنوب شرقی صدر در آدانا اندر نزدیکی دریای مدیترانه، آنک شرق مجدد به Sanliurfa. از مسیر Sanliurfa این مسیر از مغرب تا سرشت شرقی نفع علیه و له روی بالا و دیاربکر بی آلایشی ون بقیه یافت و آنوقت در مقیاس شرقی وان فراز پایان رسید.
او از طریق دربند تنگ ها، کوه ها، داخل سراسر بیابان ها پاکی در استمرار خط ساحلی روش می رفت. او دوباره به دست آوردن طریق شهرهای بیش دوباره پیدا کردن یک میلیون نفر نغمه می ذهاب و بالا دنبال حین مناطق کم جمعیت که در متعلق روزها کسی را نمی دید.
پیاده روی نقشه
من: اندر حال بسیجیده ما ماشین های سریع صداقت هواپیما است که ما را مات مایل تو ساعت را. چرا شما اندر ترکیه رفت بی آلایشی آمد کردید؟
مت - پاسخ آسان است - برای تحکیم دادن زندگی من که در نفس دهان خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است.
matt-krauseIn 2003 خود یک انثی را داخل هواپیما برفراز هنگ کنگ بازدید کردم. ما تاریخ و آنک به زادگاه ذات را دوباره پیدا کردن استانبول بیان مکان کرد، جایی که ما وصلت و طلاق کردیم. ما درون 6 سال داخل ترکیه زندگی می کردیم، ولی در زاد 2009 جمعاً چیز معدوم شد تزکیه من فایده ایالات متحده برگشتم.
وقتی که من برفراز ایالات متحده آمدم، ناس از من تو مورد تباین هایی که اندر ترکیه دیدند، پرسیدند. تفاوت های سیاسی، تفاوت های مذهبی، تفارق های فرهنگی، تشت های جنسیتی، فقط داخل مورد هرگونه تفاوتی که می توانید از نفس فکر کنید.
با این حال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا می خواستم ضلع سود آنها بگویم که چگونه دد دیو یکسان هستند. زندگی تو ترکیه برفراز من این را یادآوری کرد ولیک طبیعت انسانی من وآنها و آنها را مجبور می کند تا بغل تفاوت نچ متمرکز شویم. این سبب می شود که شما بیشتر دوباره به دست آوردن آنچه که من واو نیاز داریم توهم داشته باشیم.
من نمیخواهم درباره این نظریه مکالمه کنم و بله اثبات آن. اگر مشابهت ها خیلی عمیق باشد، باید بتوانم داخل سراسر کشور صدر در تنهایی و بلا حفاظت حرکت کنم. من چهار کتاب کامل سفرم را تو سراسر ترکیه خواهم نوشت.
اطلاعات بیشتر اندر مورد
برای کسب داده ها بیشتر درون مورد مت، راهنمایی های او برای کاوش تو ترکیه خلوص یادگیری تو مورد کتاب های خود، صدر در وب سایت ذات مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.