دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مسدود و آزاد برای کسب تزکیه کار: تعطیلات ترکیه ذات را هزل گویی نکنید

به شید رسانی - July 2106 - اگر شما تو اینجا فایده دنبال اطلاعاتی تو مورد کودتای 15 ژوئیه تو ترکیه آمده اید، باید دوباره به دست آوردن مشاوره دایره مسافرت نیکبختی خود پیروی کنید. دلیل این امر این است که هر راه سیاست های بیمه تعطیلات می تواند اندر صورتی که اقدامات شما اندر مقابله مستقیم شوربا آنچه طالع شما می گوید مردود شکست خورده و کامیاب باشد، بی اعتبار است.
از 18 جولای، ایالات متحده آمریکا سیاست نفس را پهلو روز کرده است ...
"با وقع به اقدامات کودتای 15 ژولای خلوص پس باز یافتن آن، ایشان پیشنهاد می کنیم ساکنان ایالات متحده در این زمان گردش خود برفراز ترکیه را ممارست کنند. این جایگزین یادآوری سفر پیدا کردن تاریخ 27 ژوئن 2016 است. "- درون اینجا بیشتر بخوانید
از 17 جولای، بخش مسافرتی بریتانیا الفبا مشی خویش را فایده روز کرد ...
"به نظاره می جوخه وضعیت در ترکیه پس باز یافتن یک کودتای تلافی جویانه تو روزهای 15 حتا 16 ژوئیه خاموش شود. سکبا این حال، محیط امنیتی فراز طور فی نفسه و بالفعل باقی می ماند. پس از وقوع زلزله قبلی، پروازهای به فرودگاه ها و باز یافتن فرودگاه ها درون ترکیه روی حالت عادی بازمی گردند، ار چه برخی پیدا کردن اختلالات باقی الباقی است تزکیه قبل پیدا کردن سفر باید با شرکت هواپیمایی یا تیشه اپراتور وجود و غیر چک کنید. »ادامه مطلب
به خور رسانی ژانویه 2016 - خوانندگان محترم، پس پیدا کردن بمب اخیر داخل میدان سلطانامت، استانبول، خوانندگان می پرسند آیا من داخل مورد سفر اندر ترکیه تغییر کرده ام و خویشتن این را نفهمیدم. دیدگاه من مثل قبل است. لطفا بیش دوباره پیدا کردن چندین سال برفراز ذهن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو احتیاج داشته باشید یا این بخش را بخوانید.
به شید رسانی 30 ژوئن 2015 - اگر به این تصادم در تونیسا مستحضر شده اید یا اندر مورد ISIS بی آلایشی سوریه چشم انتظار هستید، لطفا فراز جای این مقاله نگاهی بیندازید که داخل مورد این نگرانی ها تکلم می کند.


تور ترکیه
به خور رسانی 15 ژوئن 2015. ار شما مستحضر این برگ شده است صدر در دلیل مقاله احمقانه، پریشانی هیجان انگیز ترویج شده توسط روزنامه اکسپرس روزانه ژوئن داخل 13th، لطفا حین را نادیده بگیرید. حتی سفیر بریتانیا اندر ترکیه دم را بی رحم درنده موذی و دریده نامید - بیشتر اندر اینجا بخوانید
سفارت بریتانیا درون پایتخت ترکیه آنکارا نیز این بیانیه را درون صفحه فیس بوک خود نشر اشاعه کرده است.
نقل معاهده "با وجود نهان سازی رسانه ای اخیر، توصیه های سفر صدر در ترکیه ضلع سود طور شایان توجهی تغییر نکرده است. هرچند ما تو برابر جمعاً سفرهای ضروری لیک ضروری بالا مناطق نزدیک حد سوریه توصیه می کنیم، برون تهدیدات تروریستی تو ترکیه سن ها بلا تغییر باقی تتمه است. بیش دوباره یافتن و گم کردن 2.5 میلیون نفر دوباره یافتن و گم کردن بریتانا همه و جزء ساله دوباره پیدا کردن کشور بازدید می کنند پاکی اکثریت قریب به موافقت بازدیدکنندگان از نفس بی هوشیاری هستند. "
بروزرسانی: 14 ژوئن 2015: روی نظر برخی از اینها، افزایش میزان ترافیک وب به این توشه آهنگ افزایش یافته است. من تصور می کنم که این کار شوربا ISIS به کاربستن می شود.
مقاله اصلی زیر اندر واقع به غوغا های تاکسیم 2013 تلمیح می کند، اما گر شما داخل حال استفسار در وضعیت اینکه آیا برای دوازده ماه) 2015 اندر ترکیه آمده ایم، ممکن است برفراز مقاله دیگر واحد وزن که امروز روی روز می شود اشتیاق مند شوم.
شما می توانید طرفه العین را داخل اینجا بخوانید.
مقاله اصلی درمورد ایمنی تو ترکیه برای مسافران
برای پنج هور و قمر گذشته، من روی بسیاری از ایمیل ها، پیام های فیس بوک صفا نظرات داخل این وبلاگ بیدار شده ام. تماماً آنها دوباره یافتن و گم کردن همین استفسار هستند.
آیا باید تعطیلات خویشتن را پهلو ترکیه نقض دروغ گفتن کنم؟
آیا خانواده بابا ایمن خواهند بود؟
سوالات همه چرند به آب دار تظاهرات است که کشور را اندر برگرفته است. اکثر تصاویر داخل رسانه های اصلی نشان دهنده ی منطقه Taksim است که تظاهرکنندگان دندان اشک آور اخلاص یا سکبا توپ های ماء مایع شیره و خیابان هایی که ازکارافتاده شده یا نهب شده اند را مدال می دهد. برای افرادی که داخل مورد کشور آگاهی ندارند، راحت و بغرنج است که فکر پنداری کنید عرصه های مشابه اندر سراسر مثل پخش شده است.
اولین چیزی که می گویند میزان یادآوری ایمیل نچ به آشوب ها است. هیچ انکار نمی کند که بلوا در برخی دوباره پیدا کردن شهرهای بزرگ موافقت افتاده است، اما در بسیاری از اقصا دیگر، تظاهرات آشتی آمیز فقط وجود داشته است.
همچنین اجباری به ذکر است که بخش ای که توسط British Daily Mail ترویج شده، یک محصول کامل دوباره پیدا کردن bollocks است. منجلی است که آنها وا کلمات برای شراء روزنامه نی و بله بازی می کنند.
آنها دستور زیر را تکرار می کنند
"اداره امور خارجی کشور بیگانه و داخله انگلیس ها را هشدار داده است که پیدا کردن سفرهای ضروری ولی ضروری به بهر های ترکیه امساک کند"
واقعیت این است که دفتر خارجی دقیقا همین ابلاغ را برای پنج دانشپایه طول عمر گذشته نشان داده است صفا بخشهایی باز یافتن ترکیه که آنها تعریض می کنند، هاکاری، سارناک، سیرت پاکی تونسی هستند که هرگز تیررس توریستی نبوده اند.
هنگامی که شر داخلی در سوریه آغاز شد، آنها به هشدار می پرداختند تا دوباره یافتن و گم کردن Akcakale و Ceylanpinar اخلاص تمامی ناحیه ها 10 کیلومتری رتبه ترکیه سکبا سوریه جلوگیری کنند.
مشاوره روی روز رسانی اخیر آنها فایده سادگی ...
"ما به پیروان انگلیسی توصیه می کنیم که از آزگار تظاهرات ها خودداری کنیم"
بنابراین اکنون، این واقعیت را که نامه "روزنامه" را کلیشه می کند، علامت می دهد، من واو را فراز مسئله ی آنچه که کس باید ایفا به جریان انداختن دهد، هدایت می کند.
آیا باید تعطیلات نفس را ابطال کنید؟
خوب، واحد وزن نمی خواهم تصور کنم که همگی چیز تو ترکیه بکر است. این نیست. فاکتورهای داخلی زیادی بود دارد که منجر روی ناآرامی های جاری در کشور شده است و نفع علیه و له روی بالا و شما تو مورد تمامو جزئی آنها می گوید، مطمئنا خواندن پاکی خواندن زیادی را ضلع سود همراه خواهد داشت و شامل این می شود که این وبلاگ به حین تعلق ندارد.
اگر میخواهید وضعیت فعلی را کیفیت بحث جایگیری دهید، یک ایمیل برفراز من بدهید، تزکیه من من وایشان را با افرادی که درون مورد کشور آش آنها انیس هستم، ارتباط میگیرم.
تعطیلات خود را، حتی خواه کشور در حالا گذر از زمان درهم است، هنوز کسب صمیمیت کار به نشانی طبیعی برای گردشگری است. هتل ها، کافه ها، رستوران ها و بوتیک ها هنوز منعقد هستند. من وشما هنوز هم می توانید داخل ساحل تهمت بگوئید، از تیررس های محلی، سایت های تاریخی، سوغاتی خریداری کنید، یا نفع علیه و له روی بالا و سادگی تو کلاب یا نوار مورد اشتیاق خودتان زندگی کنید.
من تصمیم گرفتم که هیچ اثری بهتر دوباره پیدا کردن عکس خیر نداشته باشم، سپس من آنجا از ورا آنگاه دیروز، کلاً را بشقاب یک ساعت تو نظر گرفتم. آنها دوباره به دست آوردن ساحل ساحلی Altinkum اندر ساحل دریای اژه هستند.
یک روز داخل آلتینکوم
حدود ظهر، من یک راه پیمایی اعتراض آمیز را دیدم. این تقریبا 100 نفر فایده سمت خیابان مفاد اسلوب می رفتند. بسیاری از سوت نچ دمیدن، کف گزافه گویی کردن از خود درآوردن و شعار شرار ور بودند، اما هیچ تلاشی، بلا گاز اشک آور و بدون توپ عرق وجود داشت. پلیس ترافیک را هدایت می کرد سادگی اتومبیل ها قرن شاخسار های ذات را می کشیدند.
تشخیص آلتینکوم
من نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم برفراز یک تاکسی پریدم و روی نقطه عطفی تاریخی محلی که سکبا گردشگران معروف است هدایت می کنم. آنها اندر میان ویرانه ها متزلزل بودند. آذرکده آپولو برای کسب صداقت کار مقفل و باز محدود است، همانطور که هر خور است.
معبد آپولو
ما پهلو سومین کناردریا رفتیم که در آن بشر در الان شنا کردن، آفتاب گرفتن، خوابیدن و آشامیدن در بار های محلی بودند.
ساحل سومین Altinkum
سپس فراز طور مستقیم بالا مرکز دهکده رفتم؛ ساحل اصلی Altinkum. گردشگران در ادامه غواصی در الحال قدم زدن بودند بی آلایشی کسب خلوص کارها جزوات را داخل اختیار آنها گذاشتند.
پیاده روی اصلی ساحل آلتینکوم
بعد از نفس من پهلو سوپرمارکت رفتم، یک فقاع در یک روبان داشتم که مسافران سادگی مهاجران رگبی را تفریح میکردند. آنگاه به پیچیدگی خود رفتم که در لحظه همسایه ها تو اطراف آبگیر شنا مهتاب می گیرند و نه بله.
آیا شما پوشش من را دریافت می کنید؟
به طوری که Altinkum ولی در بعد طبیعت مناطق دیگر داخل ترکیه است؟
خوب، این یک کشور مبصر بزرگ تر برای پیگیری است تزکیه من درون همه جا چشمهایم را ندیده ام، منتها این ایضاً چیزی است که دیگر وبلاگ نویسان می گویند
مکه باز یافتن آنتالیا مرکزی اندر صفحه فیس بوک خویشتن می گوید ...
مشکل تزکیه اعتراضات شدت تندی کردن آمیز داخل آنتالیا در کران ها مقر گذرگاه حاکم، دور دوباره یافتن و گم کردن مناطق گردشگری است، هرچند نقطه مرکزی افزون آوری شده که همواره توافق آمیز است، میدان اصلی مرکز آنتالیا است. خواه شما ضلع سود تعطیلات می روید، لطفا از این عکس ها استفاده نکنید، خشونت درون خارج دوباره به دست آوردن کشور یا گردشگران هدف نیست، من وایشان همچنان به عنوان مجری قاطر آمدید.
اخبار محلی محلی کالکان اندر سایت فیس بوک وجود و غیر ...
تنها چیزی که واقعا تغییر کرده است این است که FCO به ناس توصیه می کند تا پیدا کردن تظاهرات داخل شهرهای جلوگیری کنند. دریافت عمیقی واقعا بقیه توصیه ها مثل قبل است. تنها کافی است که کالکان اخلاص مناطق اطراف حین کاملا مطمئن و ناامن باشند.
بوقلمون برای زندگی که تو Fethiye اندر وبلاگ خویشتن می گویند ...
شما ازپایه نمیتوانید هیچ موعد ایمنی را تو هر وقت حسن تضمین کنید تزکیه چند روز جدید تا بعد که تعطیلات شما چرند نیست تغییری نکرده است. رخ های آشنا، سواحل، دیدگاه ها، کافه ها صمیمیت رستوران نه هنوز کرب اینجا هستند. صفا خطرات ایمنی شما همچنان یکسان است - پس دوباره به دست آوردن کمی بیش از مقدار بسیاری دوباره پیدا کردن اژدهایان دریائی، سکته مغزی، سکته مغزی، قدم زدن از وعده پایانی یک نوار، آنهایی هستند که موقتی موقت و دیرپا به حفظه می آیند.
پست ویرایش: آلن یک وبلاگ نویس پیدا کردن منطقه Dalaman می گوید زیر ...
شما می توانید به آدرس یک زندگی محلی داخل جامعه بیان قول بدهید: برفراز استثنای پلیس، سختی را داخل بدروم بدو می کند، تمام این رمز ای دوباره به دست آوردن کشور آتش بس آمیز است و به طور طبیعی دوام می یابد. کل تظاهراتی در آسایشگاه های کوچک آشتی آمیز و ذکی بوده است. بازدیدکنندگان باید کنجکاوی ذات را بی پایان کنند و فراز چیزی که برفراز طور کامل درک نمی کنند پیوست شوند. غیر از طرفه العین - حظ بردن از تعطیلات خویش را! به یاد داشته باشید که میهمان و میزبان نوازی پاکی مهربانی ترکیه آرم تجاری دد دیو است - آنها دوباره به دست آوردن شما خوشامد می گویند و دوباره یافتن و گم کردن ایمان شما ضلع سود آنها صمیمیت کشور وجود و غیر سپاسگزاریم.
منطقه تونس برای جلوگیری دوباره به دست آوردن Taksim داخل استانبول است صداقت شما می توانید آش مشاوران Istanbul Trip Advisor تو این انجمن به ورا آنگاه آخرین اطلاع دادن بگردید.
بسیاری از حیوان اگر بخواهند برای گردشگران غیرایمن شوند، اختلاط خواهند کرد. این افراد شامل وبلاگ نویسان مهاجر، شرکت های مسافرتی با کارکنان درون بسیاری دوباره به دست آوردن مناطق گردشگری و مسلماً سفارت محلی خود هستند که همچنین دارای کارکنان در شهرهای مبصر بزرگ تر هستند.
مردم ترکیه اکنون درون معرض آشفتگی استواری دارند ولی این بدان لفظ نیست که گردشگران فعالیت ها مشابهی با کیفیت 100٪ که درون صنعت ضیف نوازی ترکیه در حین به دید می خورد، دریافت نمی کنند.
لازم نیست که تعطیلات خویشتن را ضلع سود ترکیه بطلان کنید.
ما برای کسب صداقت کار فراز طور عادی باز است.
خوانندگان: یا وقتی که سوالی دارید، لطفا آنها را در زیر بنویسید. لطفا باز یافتن فرم گلگشت نیز استفاده کنید، یا وقتی که در هفته گذشته تو هر منطقه باز یافتن ترکیه بوده و اطلاعات مربوط به گفتگو را داشته باشید. من واو برای گسیل نظر خویش نیازی فراز وب سایت ندارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.