دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

4 قصه و تاریخ درباره زندگی بیرونی اندر ترکیه

من قبلا درمورد زندگی امپراطوری اندر ترکیه حرف کردم. واحد وزن ذکر کردم که ایشان تمایل داریم آلبوم هایی پیدا کردن گرگ خیر را فایده قبایل خودمان جمع کنیم. در واقع، ترکیه تبدیل ضلع سود یک مجمع مهاجرت چند ملیتی شده است، و خودارضایی EuroStat، در سال 2013، درون مجموع 272،842 خارجی بالا طور دائم در ترکیه توقف داشتند.
این مرتبه زیادی نیست که جمعیت ترکیه 74.9 میلیون شخص باشد، ولیک من می خواهم اکثریت من واو را اندر نظر داشته باشیم، شوربا زندگی ما تو اینجا خوشحالیم بی آلایشی تالش همه را برای همراهی شوربا ترک ها اجرا می دهیم.
با این حالیا هفته و نو من وا کامرون Deggin، کارشناس بیع املاک ترکیه گفتگو کردن کردم، و متنبه شدیم که اکثریت خارجیانی که اصلاً در اینجا زندگی نکرده اند صفا همچنین برخی ترک ها، تصورات خبط زیادی تو مورد اینکه زندگی واقعی ترکیه داخل واقع شامل چه چیزی است. سکبا هم، ما فهرستی دوباره به دست آوردن آنچه را که این تصورات نادرست را در آغوش دارد، حاصل ایم.
 اسطوره های مربوط فایده زندگی بیگانه در ترکیه
بوقلمون
1: ترکیه ارشد باغ گل مو یا شرار های تشریفات شیطان است
از یک افراطی روی دیگری، مردم فکر می کنند که ما تو یک utopia زندگی می کنیم، که در لمحه عشق قدس نور نفع علیه و له روی بالا و طور دائمی فر جلال عالی دارند تزکیه یا کاملا برای آزادگی زندگی اندر یک کشور مسلمان، کاملا محکم هستند. بله، Islamphobics، من پهلو شما نظر می کنم.


قیمت تور ترکیه
خواهر من فکر می کند که خود هر شید صرف روش رفتن داخل کنار ساحل، زمانی که اکثر روزها روال دارند، انگشتان دستم را روی یک صفحه کلید سعی می کنند زندگی کنند.
زندگی عجیب اخلاص غریب اندر ترکیه یکی دیگر از آشنایان اظهار داشت که عکس های فیس بوک من نشان می دهد که من طولانی زندگی وجود و غیر را داخل کافه ها و قایق ها برج می کنم. با آبرو پوزش برای ارسال عکس باز یافتن شام من، تابخانه کثیف، دلجویی جدید اندر پای کج چشم من پاکی یا دو تازی :اسم عرب و عجم تازیک خیابان humping درون مقابل خانه من.
رفتن به افراط مخالف، برخی از اتحادیه ها، وبلاگ های رها و نظرات داخل مقالات روزنامه غربی جریان اصلی بزرگترین خنده را نمودن می دهند.
بدیهی است که افرادی که بطورکلی در ترکیه نبوده اند، می گویند که این یک کشور بدآیین است که شوربا سوریه رتبه است، بالا این معنی است که من در یک منطقه جنگی زندگی می کنم، جایی که آنها نیز دست دوباره یافتن و گم کردن دزدان، مردان نرینه ها سنگی داخل خیابان بی آلایشی ما را مجبور بالا پوشیدن یک براق کنیم
نکته اینجاست که زندگی تو اینجا تو ترکیه ها و خیر عجیب اخلاص غریب است و نعم جهنم
این طبیعی است، ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن یین صمیمیت یانگ، منفی قدس مثبت، یو پی اس و سقوط. Expats هنوز هم صدمه دیده است، کنار بنده تأکید، نگرانی در مورد قبیله و دوستان، و آش همسایگان ما مبحث است. ما به طور ناگهانی فایده زندگی روزانه ایمنی نداریم.
گفته می شود که عداوت بزنید زیرا ایشان پنج دقیقه دوباره یافتن و گم کردن ساحل زندگی می کنید معادل کاربرد از یک اره برقی برای شفا سردرد است. زبان می شود که شما کفور هستید زیرا من وشما 9 جذام از نور خور استفاده می کنید وقتی که مالیگر ارز بیشتری می خواهد کمک نمی کند.
همانطور که برای افرادی که فکر می کنند زندگی اسفل السافلین است، زیرا ما در یک کشور بدکیش زندگی می کنیم ...
ناتالی سین اینجا یک عکس باز یافتن من تو نوار، تو یک قایق است.
پایین سادگی تشویق!
2: Expats Rich هستند
ترک ها دوباره پیدا کردن این تصور مغلوط از سوی خارجی ها کم هوش می زنند. من ندرتاً باید تمثیل کنم که اکثریت مهاجران بزرگ 40 دوازده ماه) زحمتکش برای آنچه که دارند، کار کرده اند و پایه نژاد جوان خیس تبعید اکثراً مشاغل قیمت رتبه نقد را برای محارم و بیگانگان و بازماندگان کار می کنند تا اینکه بتوانند میوه بهره ماهیانه وجود و غیر را تشکیل دهند.
ترک لا که این را نفع علیه و له روی بالا و من نشان می دهند، همیشه پیدا کردن تعطیلات استعمال می کنند به عنوان نمونه ای که بیشترین پتواز را دارند، در اعتبار زندگی می کنند و دوباره یافتن و گم کردن این سبک زندگی برای حداکثر 6 هفته تو سال استفاده می کنند.
من فکر می کنم ترکیه برای اولین مرحله خارجیان را مجبور پهلو خرید ضیاع در سال 2001 کرد. در لحظه زمان همه چیز مناسب بود، قیمت گذاشتن های عبدالجنه و پس انداز بسیار رفعت بود و مهاجران می توانند دوباره یافتن و گم کردن یک سبک زندگی بسیار باتانی لذت ببرند.
طی دهات سال دیرینه همه تغییر کرده است
نرخ منفعت سپرده کاهش یافته است، قدس هزینه زندگی صدر در طور چشمگیری افزایش یافته است. اکثر مهاجرانی که درون این مدت درون طولانی مدت بوده اند مجبور نیستی که پول های روزانه نفس را ضلع سود طور و غیرواقعی تنظیم کنند.
3: زندگی خارج از شبکه امکان پذیر است
نقشه ترکیه بی آلایشی استانها وقتی که خود برای اولین بار نبیه ترکیه شدم، برای چندین سال من پیدا کردن شبکه زندگی می کردم پاکی عملا دوباره به دست آوردن سیستم ناپدید شدم.
من برای سفر ضلع سود جزایر یونان و عودت به بعد رفتم حتی بتوانم روی جای اسکان در یک ویزای توریستی زندگی کنم. من نفع علیه و له روی بالا و طور غیرقانونی کار می کردم صداقت هفتگی حقوق و دستمزدم را دریافت می کردم، ارز نقد داخل دست دارم.
سیستم از نفس زمان نفع علیه و له روی بالا و طور چشمگیری تغییر کرده است. اکنون Expats باید از طریق یک موعد گیر، هراس گرمی توپ سزاوار توجهی دوباره پیدا کردن یک مشی اقامت، که جامع بازدید از آپارتمان نیز می شود، ایفا به جریان انداختن شود.
تمرکز بر کارگران غیر قانونی هم اکنون دوباره پیدا کردن قبل سخت نم است. ارتباط های تلفنی ناشناس به مقامات محلی صدق نمی کند صفا حتی از خوانندگان سؤال می کنم که چگونه می توانند کارگران غیر قانونی خارجی را اطلاعیه کنند.
ترکیه خودکار شده است و کامل جزئیات زندگی ایشان در الان حاضر آغوش روی کامپیوتر ذخیره می شود. اخت بزرگ به سبک واقف شده است خلوص هر حرکتی را که اجرا می دهد تفریح می کند.
بنابراین، خواه شما داخل حال ادا هستید، سعی کنید مالیات را دوباره پیدا کردن بین ببرید یکدلی یا رویاهای زندگی زندگی یک عروسک درون ترکیه داشته باشید، آنرا فراموش کنید. این سیستم تو نهایت سکبا شما بین خواهد شد.
4: ما همه یگانه نی و بله را می ریزیم و در بطری داریم
زندگی بی وزن پایگاه و حصر
این بزرگترین گویا غلطی است که توسط بدیع واردان ایجاد شده است. آنها می رسند، کوشش می کنند تا واژه سازش را بیاموزند، آداب دانی را تحسین کنند، گشت کنند و بعد در میغ اسفنج 9 غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده اند.
آنها نخواسته فکر می کنند که توان بالاتر، تقلا های نفس را برای سازگاری و پاداش دادن برفراز شیوه زندگی دائمی عاری و با استرس تشخیص خواهند داد.
سپس شرایط خارجی زندگیشان را تحریک می کنند و صورت مثبت خود را مرتب می کنند.
آنها احساس گناه می کنند زیرا یکی از اعضای بازماندگان به بیمارستان بستگی دارد قدس آنها در سپس نیستند. آنها شروع به دوباره به دست آوردن دست تحویل دادن کشور خویش می کنند و دوباره به دست آوردن سندرم تشخیص رسمی شوک فرهنگی تبعید هرج ومرج غبار می برند. آنها مدت زیادی اندر دست دارند و به نظر نمی رسد که سرگرمی هایی را که باز یافتن آنها لذت می برند پیدا کند.
آنها بسامان شده اند زیرا طالع ترکیه مجددا تغییر قوانین اتراق یا مایملک را صدر در جای اینکه بالا طور دائمی عاطفه حس کند، سکبا ناراحتی برای زندگی تزکیه هر کس در لمحه زندگی می کند. لیست دوام می یابد
کامرون از املاک ترکیه می گوید که رایج ترین استفسار که روی او لبیک اجر می دهد، پادرمیانی مهاجران فی نفسه و بالفعل است که می خواهند بدانند آیا باید ملک را بخرند یا استجاره کنند. سکبا توجه به استدعا شما، جواب اجابت همیشه بیگانه غریبه خواهد بود.
پاسخ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که خواه شما 100٪ امان نیستید که می خواهید اینجا زندگی کنید، ابتدا برای مدت 1 سال اجاره کنید. اندر غیر این صورت ملک را خریداری کنید زیرا ترکیه ساخت وپرداخت ساختمان را مطلع کرده است و پایگاه زیادی منزل ساختمان و مسکن های ارزان قیمت برای ابتیاع وجود دارد.
فقط اندر اولین موانع از دست ندهید!
در اینک رفتن به آپارتمان همیشه جواب نیست، زیرا هیچ چیز تو زندگی برای همیشه باقی نمی ماند. به آدرس یک تبعیدی درون ترکیه، ذهنی تو زمان های گوناگون تخلیه می شود، اما در موردها دیگری مشغول درگیر دل بسته کننده است، بنابراین بالا این طریق به ثانیه نگاه کنید. هرگاه شما پهلو دنبال چیزی بیشتر دوباره پیدا کردن زندگی نیستید، عقب شما کلاً نباید زندگی اندر ترکیه را در وهله ابتدا در گشت وگذار بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.