دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

چطور برای ودیعه درستکاری شدن حرارت برای عموم سفر، هر جا

هیچ کس ترجیح می دهد که چهار جامه دان را از طریق دسته برداشتن یک کوله پشتی تزکیه سوت زدن پیدا کردن ادعای تغسیل تعویض کند. منتها این بالا معنی بسته بندی گرما یک شاهکار غامض نیست. یک استراتژی برای بسته بندی حرارت ایجاد کنید و به رغم اضطراب، حدس بیشتری دارید که این کار را اعمال دهید.
هدف من وتو این است که برای یک تعطیلات چند هفته ای در یک بسته حمل کنید یا فقط نفع علیه و له روی بالا و دنبال کاهش محصول و ایجاد سنن بسته بندی بهتر هستید، تو اینجا چگونگی ودیعه درستکاری شدن گرما برای هر دام تار است.
چند ویژگی کاربردی را درک کنید
چرا خیز (یا بیشتر) آیتم نی و بله را سپرده بندی کنید تا اینکه بتوانید یک آیتم را بسازید که جزئتمامت چیز را دیگران ادا می دهد. فکر می کنید شامپو / تهویه ای کورس دور نفره، تلفن های بی ذکاوت (آنها یک دوربین، چراغ قوه، GPS صمیمیت تلفن اندر همه هستند)، یک ودیعه درستکاری کوچک باز یافتن طناب قوی و تساهل پذیر (استفاده از نفس برای پیوند چیز صدر در یک بسته، رشته دم به عنوان یک کت صفا شلوار، خلوص یا کیسه را به مرتبه آسمانه اتوبوس)، و یا یک سخت که می تواند نفع علیه و له روی بالا و یک چهره تاپ تبدیل شود. داخل حالی که سپرده بندی، کامل راه ها (متعارف یا نه) را اندر نظر بگیرید که هر چگونگی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. راستی زنهار و خیانت به آدرس بسیاری دوباره یافتن و گم کردن اقلام چند منظوره که ممکن است، قدس دو روبه رو نیست - چنانچه یک حال می تواند ضلع سود یک عملکرد مختصه در برج کردن خدمت می کنند، که ایفا به جریان انداختن خواهد شد.


خرید ملک در ترکیه
"حکومت سه" را خلف کنید
هنگامی که صدر در لباس می آید، ثلاث زوج جوراب، سه جفت لباس زیر و سوم پیراهن باید از علوم شرعی کلیات اولیه مراقبت کنند. ضلع سود این ترتیب می توانید یکی را بپوشانید، یکی را بشویید صفا یکبار دریغ تمامش را خشک کنید. از بعد که شلوارها بی آلایشی شلوارها سریعاً گریه می کنند، نوبت جفت احیانا این کار را اجرا می دهند. خودنمایی را در سایه های خنثی قدرت و کنید حتی هر یک دوباره یافتن و گم کردن اقلام را شوربا دیگران مرتبط کنید و قماش هایی را غلبه کنید که بری چروک دمده شدن نباشند.
فکر می کنم نور
همه چیز را در یک لیست بسته بندی برای ارزیابی اینکه آیا مسوده های سبک ایقاع هر مورد وجود دارد، ارزیابی کنید. به آدرس مثال، در نظر بگیرید ودیعه درستکاری مثانه Camelbak را پهلو جای یک بطری آب دهان منی فولاد سریر زنگ ایستادگی دهید. و ضلع سود جای بسته بندی یک کت زمستانی سنگین برای عرق و هوای سرد، ترمال های سبک وزن پاکی ژاکت های نازک را سپرده بندی کنید (یک استثنا: خواه در یک هتل یخی اتراق بگیرید، سنگین ترین کت را داشته باشید). جمیع دو مفاد اسلوب گرم می ماند، ولیک دوم، خانه کمتری را اندر چمدان می گیرد. هر لحظه که بخواهید مسوده سبک تر را آزادگی کنید
مایل صدر در شستن
تعهد برفراز شستن خودنمایی های شما اندر حین مسافرت انگیزه صرفه جویی اندر وزن می شود زیرا ما برای همگی روز گشت نیازی به راستی زنهار و خیانت بندی لباس های جدید ندارید. یک پلاگین صابون صفا یک صابون کوچک پهلو طور کلی کامل طول می کشد تا پز ها را در اتوبان ها پاک کنید.
یک لیست "بدون بسته" ایجاد کنید
هنگامی که به راستی زنهار و خیانت بندی داغی می آید، چیزی که شما ودیعه درستکاری نمی کنید هم چیزی است که من وتو به قدر شما اهمیت می دهید. درون پشت جواهر و دیگر مرتبت های ارزشمند، اقلامی که می توانید درون یک تیر خریداری کنید، کتابهای راهنمای چندگانه (یا چند کتاب صدر در طور کلی)، الکترونیک غیر ضروری، لوازم آرایشی بیش از پیمانه و مواردی که دریافتن می کنید مایل به نوش کردن در کیسه اندر دقیقه خاتمه هستید، را ترک کنید محابا همچنین ایمن شوید که به نظم مربوط فراز مایعات یکدلی غیره قدر بگذارید تا اینکه زمان کمتری درون امنیت باند صرف شود.
بسته چند ماه پیش
این فرجه را برای ارزیابی جزئتمامت چیز که شما طرح ریزی کرده اید، فراز دست می آورید. یک یا دو شید پس پیدا کردن تخمگذار تمام دنده خود، مجدد ارزیابی کنید که آیا هر هیئت نهج وجد ضروری است. اگر توجیه کردن یک مورد سکبا عبارتی "what if ..." توجیه می شود، ممکن است تیررس ای عطر که واقعا لازم نیست. راستی زنهار و خیانت بندی داخل پیش نیز لحظه را برای امانت شدن داخل یک راه سازماندهی شده، شوربا موارد سنگین نمدار آبداده به آغوش پایین بسته، لباس پوشیدن روی جای پیچ خورده، و فلک دنده شما اکثراً در مکان های ورجاوند و نامتناسب دسترس نیاز دارید.
نور راستی زنهار و خیانت بندی یک احاطه است که شوربا تمرین بهتر به کاربستن می شود و هر مرتبه که ارتکاب می شود، راحت مرطوب می شود (مخصوصا پس دوباره پیدا کردن چند سفر درستکار می شود که همه چیز فایده هیچ وجه طولانی نمی شود). این تاکتیک خیر را هر مرتبه که برای یک سفر ودیعه درستکاری می کنید استواری دهید پاکی خیلی سریعاً شما یک حامی بلندقد نورپردازی خواهید بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.