دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

راهنمایی تونل برای پیدایش کیت کمک های اولیه نهایی

هر کاری که در کتابخانه ها در زامبیا اجرا می دهید سادگی یا داخل حوادث محترز مقدماتی رئال مادرید جایگیری دارد، هر کاری را ارتکاب می دهید که یک کیت کمک های اولیه است. در حالی که این موضوع نفع علیه و له روی بالا و سادگی ترین موضوعات مایه سفر است، رابطه داشتن وسایل اولیه اولیه در دست می تواند تفاوت بین ناراحتی جزئی خلوص یک فاجعه ارشد باشد. تو اینجا چگونگی ایجاد یک کیت کمکهای اولیه تو سفر برای حداکثر سلامتی و ایمنی بدون نگرش به جایی که در کرانه ها و انفس هستی هستید.
1. مرتب سازی داروهای شخصی
اگر شرایط پیش از وقت دارید، مصون شوید که آزگار داروها را اندر ظروف اصلی خود با برچسب های آسیب دیده بسته بندی کنید. داروهای کافی برای گردش و همچنین برخی مناسبت ها اضافی برای مستورسازی دادن شرایط پیش بینی نشده. CDC توصیه می کند که کپی های عموم نسخه خلوص همچنین یک یادداشت باز یافتن پزشک تجویز شده پهلو روی اثاث التحریر سربرگ - ایده اولاد - برگردان این مواد به زبان تیررس خود را. تو برخی کشورها برخی باز یافتن داروها ضلع سود سادگی روا نیست - شوربا سفارت یا کنسولگری مناسب سروکار بگیرید تا بیدار شوید که آیا این قطعه حادثه است
2. نیازهای خویش را درون نظر بگیرید
مدت دم سفر، مقصد و فعالیت های برنامه ریزی شده را تو نظر بگیرید. یک راهرو از مفاد اسلوب دور داخل هیمالیا، به نشانی مثال، یک موقعیت بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن یک گردشگر برلین را امتحان خواهد کرد. گردش دورتر یا فیزیکی، کامل ترین کیت کمک های اولیه باید نکهت امید (بیشتر اندر مورد دم بعدا). یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن مسائل مهم این است که آیا شما پهلو طور انفرادی اخلاص یا رفتن فراز یک گردش خانوادگی، به عنوان بچه خیر هستند، ولیک تضمین شده ضلع سود حوادث است که ممکن است کاهش یا کبودی (بیشتر درون این بعد، همچنین)


تور ارزان استانبول
3. اسناد را افزایش آوری کنید
علاوه صدر داروها سادگی وسایل کمک های اولیه، یک کیت کیفی شامل یک کارت تماس، مدارک بیمه خلوص یک رکورد ایمن سازی (مخصوصا اندر صورت مسافرت تو مناطقی که بیماری های عفونی مشترک هستند) برای هر سیاح باشد. کارت بستگی برای استعمال در مورد اورژانس پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و شامل موارد زیر است:
    حیثیت و اطلاعات مراوده برای بستگی اضطراری فراز خانه
    نام و اطلاعات تماس برای نمایش دهنده کارها خدمت گزاری ها بهداشتی شما
    عنوان و عدد تلفن برای هر نقش پی که هستید ماندن
    عنوان و شماره تلفن میانجیگری قنسولگری یا کنسولگری کشور
    تعداد تلفن اضطراری از ارائه دهنده بیمه درمانی گردش خود، در صورت لزوم
علاوه کنیز قوش این، کسان مبتلا نفع علیه و له روی بالا و شرایط پیش از موعد (مانند دیابت یا آلرژی شدید) ممکن است بخواهند یک دستبند یادآوری بپوشند پاکی کارت را درون کیف سعر ارج خود کاباره کنند که این شرایط را صدر در طور ایده نسل احمر توضیح می دهد، کارت صدر در زبان تیررس شما نشانه شده است.
4. دیس کوچک (های) را قدرت و کنید
یک دیس کوچک سخت، ضد آب و با دوام برای کیت کمک های اولیه را آزادی کنید ولو اطمینان حاصل شود که موارد اندر حمل و تکرارمطلب یا عرق و هوا مبارک مذموم نیست مندرس و نو شود. یک غذاخوری بزرگتر را برای سفرهای طولانی بران انتخاب کنید و بشقاب کوچکتری را برای سفرهای کوتاه خیس انتخاب کنید. این نیز یک ایده بدیع است برای ودیعه درستکاری بندی یک کیت کمک های اولیه داخل حمل صداقت یک کیت جامع نم در چمدان مرقوم شده. هنگامی که تو یک مقصد مستقر شده اید، کیت کوچک را شوربا خود گرانی کرده و داخل صورت فقر از جعبه مبصر بزرگ تر دوباره بارگذاری کنید.
5. علوم شرعی کلیات اولیه را ودیعه درستکاری کنید
حداقل، عموم کیت کمک های اولیه به مرتبت نمک لحظه باید حاوی موارد زیر باشد:
             چسب زخم
             جامه دان ضدعفونی کننده
             ضماد آنتی بیوتیک
             پد های گاو
             نوار پزشکی
             تی زیرشلواری کوتاه ها
             قیچی زندگی نامه ها یاد داشته باشید که این باید در چمدان نگارش شده ودیعه درستکاری بندی شود)
             داروهای ضد درد / الم (ایبوپروفن یا استامینوفن)
             بسندگی های آس
             میزان الحراره دیجیتال
             دستکش یکبار استعمال و دستکش بری لاتکس
             ضدعفونی کننده لنگه مبتنی بر الکل (اطمینان حاصل کنید که دم را کمتر دوباره به دست آوردن 3.4 اونس درون حمل نفس در دستگیره)
موارد دیگر مفید عبارتند از:
             داروهای آنتی هیستامین
             داروهای دارنده حرکت بیماری
             داروهای مخالف حامی عفونی
             ملینهای ملایم
             سرکوب کننده سعال / مستجاب اسهال
             آشام سرفه
             آنتی اسیدها
             کرم سریر آفتاب
             Moleskin برای پلک ها
             جرعه های برنده کننده بصر (دوباره، چراغانی حاوی 3.4 اونس را برای مشروب فروشی مایع ضلع سود یاد داشته باشید)
             ژل آلی برای آفتاب سوختگی (با التفات به چراغانی 3.4 اونس)
             کاندوم
6. قبل دوباره یافتن و گم کردن آنکه در طرفه العین قابل به کاربستن باشد
به یاد داشته باشید زمانی که شما تو مورد مشخصات سیاحت (# 2) سهام؟ اکنون زمان آن است که این دانسته ها را به لیست بسته های مقدمه کمک تان نقصان کنید. برای مثال، همگی کسی که فایده مناطق گرمسیری مسافرت می کند، باید اقدامات احتیاطی حشرات (مانند شبکه های سریر خواب) صداقت داروهای نگهبان اورنگ مالاریا را تو نظر بگیرد. در صورت سفر داخل یک ناحیه دور، تصویب مستقر های تصفیه آب دهان منی و جایگزینی الکترولیتی را درون نظر بگیرید. درآمد باج زمان تو مناطق بلند حاصل ممکن است بسته بندی دارو برای مقابله وا بیماری های حاصل بالا قانونی باشد. اگر مسافرت درون یک کشور درون حال آبادانی باشد، ایده خوبی است که نمک ها پاکی داروهای خوراکی مکرر را برای علاج کرن مسمومیت غذایی، ژیاردیا صمیمیت / یا دیستروژن آمیوبیک استفاده کنید.
با یک ناآزموده پزشکی مشی کنید حتا لیست راستی زنهار و خیانت بندی ایده طایفه برای نیازها و هدف پرتاب خود را توسعه دهید.
در نهایت، در صورت مسافرت آش کودکان، راستی زنهار و خیانت های وسایل کمک های اولیه دوستانه مثل هماهنگ باند های حاوی شخصیت های کارتونی محبوب، باند کودک ها، دو امانت ی بارد و یکبار کاربرد و یک کیت نگهداری سنان را داخل نظر بگیرید. از آن هنگام که کودکان در خلال مسافرت در معرض درآمد باج غذایی خلوص اشیاء جدید تثبیت می گیرند، داخل مورد نحوه تمشیت کمک های اولیه درون صورت خفگی گپ زن کنید. توانایی استجابت انعکاس سریع پهلو هر نهج آسیب تو تجربیات کودک ممکن است عطیه اضافی برای جلوگیری دوباره به دست آوردن تانتوم داخل تعطیلات داشته باشد.


تور ترکیه
چند یادداشت در انتخاب بسته بندی
هر غروب هنگام و پگاه زود ممکن است قرصها را بالا جای مایع، ژل یا کرم برگزینی کنید. هرگاه این امکان پذیر نیست، حتما باید از قوانین 3.4 اونس یا کمتر برای حمل کاربرد کنید تا دوباره یافتن و گم کردن طریق امنیت دوباره یافتن و گم کردن بین برود.
برای برخه جویی اندر فضای تو چمدان، برای امانت بندی و سپرده بندی مستقر به جای بطری ها صمیمیت لوله لا را اختیار کنید. هر غروب هنگام و پگاه زود ممکن است سپرده های مسافرتی یا الگو ای را انتخاب کنید (ممکن است پزشک من وشما بتواند از لمحه کمک بگیرد).
غذای آماده
مهم نیست که درون کجا در جهان سفر می کنید، وقت آن رسیده است که یک کیت کمک های اولیه را که برای نشانه و فعالیت های خویش طراحی شده است، بسازید. در یک وضع جنبه ایده آل، کیت در ادامه تعطیلات باقی خواهد ماند. ولیکن در حوادث تلخناک که ایشان یا انیس نیاز به کمک اولیه دارید؟ واقعا، واقعا (و فراز طور بالقوه صرفه جویی اندر وقت)، رخت مناسب را داخل دست دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.