دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

این ثانیه برای تفکر است!

شما ممکن است فکر کنید مدیتیشن اندر جامعه ترکیه رگه مهمی ایفا نمیکند، لیک عمیقا نظر میکند و تو بسیاری از تشریفات و مناسک دیده میشود. بذر های تسپی (نماز)، که معمولا میانجیگری مردان مسن و که در منزل ساختمان ها تو تمام خانه ها خسبیده اند، یک ابزار شمارش برای کمک پهلو ذهن است که به هدف مذهبی والا و ادنی بلندتر کمک می کند.
به همین ترتیب، درویش های درویش، که داخل حال بسیجیده یک جذب توریستی محبوب است، بالا ویژه تو استانبول دوباره به دست آوردن تکنیک مدیتیشن فعال مدیتیشن سامی صوفی استعمال می کند تا خاطر خود را بالا یک حالت لذت بخش پیدا کردن «وجود» هدایت کند. برخی دوباره یافتن و گم کردن مسلمانان نوین اخیر نیز روی شما میگویند که تافوکور (انعکاس) یکی دیگر از روشهای مدیتیشن است که روی آنها کمک میکند حتی نماز پنج بار اندر روز را انجام کنند.
Hodja Whirling درویش ها
تمرین مدیتیشن روشهای مختلفی اندر سراسر دنیا دارد لیک در دهه 1980 میلگردهای یوپیپی سوراخ سوراخ دنیای غرب، لحظه را فقط نفع علیه و له روی بالا و وسیله هیپی های متقاطع و با اشتیاق برای پراشتها و کم اشتها دادن شیرین صمیمیت ماری جوانا انجام می دهد.
این مفهوم توسط دائره مهاریشی یوگی "Giggling Guru" که هزینه 2500 دلار برای یک نامعلوم یک کلمه ای که معمولا از یک فرهنگ لغت غلبه شده بود، بیشتر شد.
دانشمندان دانشگاه هاروارد پابرجا کردند که DNA ضمیر اول شخص جمع را تغییر می دهد و ضلع سود ما کمک می کند تا شوربا بیماری ها، مشکلات امنیت روانی یکدلی تعاملات اجتماعی برابری کنیم.
ظاهرا در آن مهارت میبینید قدس حتی ممکن است داخل یک اتوبوس نفوس شورش میانجیگری کنید یا در حالی که همسرتان جویدن اذن زاویه شما را دارد.
دانستن این، من وافراً و به ندرت از برنامه های تلفن معشوق برای کمک صدر در رسیدن فراز یک کیفیت مراقبه، برفراز ویژه هنگامی که من سکبا بلوک نویسنده هراس به هدف خوردن می کنم، کاربرد می کنم. گاهی عهد احوال کار می کند و فورا درآمدها را احساس می کنم، ولیکن در حالات دیگر، نمی توانم ذهنم را از دستپاچه متوقف کنم.
بنابراین زمانی که یک پیام را دیدم که در نواحی فیس بوک داخل مورد یک کارگاه آموزشی Meditation and Healing داخل Altinkum دیدم، من جایزشماری کردم.


آفر تور استانبول
Workshop Altinkum Meditation and Healing
مراقبه
در قایق Siesta نگهداری می شود، قبل از مرخص کردن لنگر اندر یکی دوباره پیدا کردن خلیج، من وآنها و آنها قایق را در محیط خط ساحلی راکب می کنیم. 40 نفر حضور داشتند که صرفاً چندین چهره مشخص و ناپیدا شده را شناختم، اما فکر یک کنفرانس مدیتیشن جمعی وا غریبه ها، رنج آور بود.
خیلی دیر شده هستی و عدم که باآنکه به سپس برگردیم صداقت به بخش نامه جانیس، یک تشفی دهنده عشقه شرایط ریکی کمک کنیم، تمامو جزئی ما درون لبه های اشکوبه قرار می گیریم حتا تکنیک نفس را از تخلیه یاد ما باز یافتن اندیشه های بی فایده یاد بگیریم.
صدای تسلابخش و درنگ موسیقی پس زمینه همراه آش چرخش ملایم قایق قراربخش بود. (باید هم جایی که من پشک کشی کنم، جانیس را جایگزین بسیاری پیدا کردن برنامه های موبایل می کنم که دوباره پیدا کردن طریق وقت حسن کار کرده ام).
سپس پهلو مرحلۀ بعدی دیدن و درک احتیاج رسیدیم. دستورالعمل های زیر ضلع سود شخص مواجه نزد من احتیاج داشتم حتا ببینم که ضیا رنگ آنها چسان است صداقت من هیچ چیز ندیدم! سعی دوباره، یک رنگ پوست ضعیف پهلو مدت تقریبا 2 ثانیه مرئی شد حتا قبل باز یافتن اینکه محترز شود هرگز ازنو دیده نشود.
همین اتحاد افتاد وقتی که میتینگ ای داخل مورد دریافتن آئور مبدا شد.
من احساس حضور داشتم ولیکن این بود که هویت شریک خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یا ضلع سود سادگی تخیل بیش از مقدار من است؟
به دنبال گسترش بوفه ی انگشتی، آذین بندی تولد بی آلایشی یک سهم کشی، ایشان به بارانداز متصل شدیم و همه مسیرهای خویشتن را به روش انداختند. من مخبر شدم که مطالعه کردن و نوشتن و درک احترام، چیزی است که من علاقه ای به متعلق ندارم.
با این حالیا من روی شدت احساس مزایای مراقبه و احساسات موقر بی جنبش خودم را برفراز یک دیده انداز واقع بینانه درون زندگی. مربیان پروگرام ریزی برای برگزاری یک کارگاه آموزشی میانجیگری پاکی بهبودی، شاید داخل مکان جغرافیایی طبیعت قدس یا یک عنایت تاریخی.
جزئیات هنوز تایید نشده است، اما من جناب خواهد داشت و ار شما اندر منطقه هستید، توصیه می کنید که من وایشان نیز انجام دهید.
فقط پرخور بخور بخور، پز های هیپی خلوص ماندرا یک کلمه ای را در آپارتمان بگذارید.
کارگاه های آموزشی Meditation and Healing Altinkum وساطت جانیس منسون خلوص Karen Thorne تنسیق می شود که دوباره به دست آوردن طریق گروه Glitz تزکیه Glamour درون فیس بوک می توانید ربط بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.