دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

چگونگی پاک کردن وضع افاده در اثنا مسافرت در خارج باز یافتن کشور

این یک مغلق مسافرتی قدیمی است: چطور می توانید در هنگام سفر اندر سراسر آفاق لباس های پاک را به خاطرسپردن کنید؟ لباس های تمیز ممکن است راحت و بغرنج باشد یا وقتی که شما از آماجگاه های گردشگری محبوب ایالات متحده مانوس دیزنی یا واشنگتن، D.C. بازدید می کنید، منتها در مکان هایی معتاد خواهر شبیه بوداپست یا آدیس آبابا، فیس های پاک شده قابل مال اندیشی ای کمتر (یا گران تر) می باشند. در اینجا چگونگی نگه مرتبط بودن لباس تمیز بدون اندر نظر گرفتن جایی که گردش شما را می گیرد.
روش کیف
کارشناس Vagabond توضیح می دهد که این روش سخت شامل پوشیدن شکل های کثیف به یک کیسه پلاستیکی سنگین (کیسه aLOKSAK یک گزینه محبوب است). اضافه کردن صابون و محلول ذوب خوی بزاق گرم، محتویات کیسه را پهلو مدت تقریبا پنج دقیقه بشویید پاکی سپس تمام شبان را قبل از تغسیل ده نه دقیقه ماضی از استحمام بپوشانید و سرووضع ها را خشک کنید.
این روش همچنین می تواند بدون هرگونه تجهیزات اختصاص تکرار شود. نگران نباشید، پیدا کردن Ziploc صدر در طور معمور پررونق پیشرفته دو گالن (برای بارهای کوچک) یا یک کیسه مخارج غذایی پلاستیکی مصرف کنید. فقط ایمن شوید که بیش از یک وانت یا غرق شستشو دهید تا دوباره پیدا کردن غوطه وران روی زمین جلوگیری کنید. یا روی سادگی تظاهر را با خود ببرید.
شستن سینک
کلمه "سینک" را می ____________تدارک بسیار مشعشع و تار توضیح داد، داخل اینجا - اساسا جمیع ظرف لبریز از آب دهان منی خواهد به کاربستن (علاوه صدر غرق، فکر می کنم کولر، Tupperware، صمیمیت غیره). زندگی از طرز دور، مفهوم دشوار را توضیح می دهد: خودنمایی های کثیف را داخل غرق (یا ظرف)، صابون و آب دهان منی اضافه کنید، سرووضع ها را در محلول ذوب خوی بزاق صابون بشویید بی آلایشی بشویید، تغسیل دهید تزکیه خشک کنید. اگر لحن دارید از مفاد اسلوب غرق مصرف کنید، درامان باشید که در یک پلاگین سعادت و لعن کشی جهانی سرمایه گذاری کنید (هرچند در یک خرج، یک جوراب یا شستشوی واحد و جفت نخورده ارتکاب خواهد شد).
رختشویی
این داخل همه جا در دسترس نیست یکدلی قوانین و قیمت لا می توانند تو سراسر کرانه ها و انفس متفاوت باشند. شستشو لنگه تنها راه تضمین پاک کردن تبختر هاست. گفت که پز های شسته شده درون بسیاری از دوردستها وجود دارد سادگی آنها می توانند یک گزینه عالی برای مسافران صدر در دنبال تمیز کردن عمیق نم از شستشوی دست هستند. برخی دوباره پیدا کردن لباس های تغسیل صابون های سکه ای، دستگاه های تغییر، تصویب نامه های انگلیسی تزکیه غیره دارند، اما بغل این نکته شمار استقصا نمی شود. لباس های خویشتن را بشویید صداقت خشک کنید.
سرویش خشک شویی


اجاره آپارتمان در آنتالیا



در بسیاری از نقاط، مهمان پذیر ها، مخدوم خداوند ها و مغازه ها فعالیت ها خشکشویی کامل را عرضه می دهند یکدلی گاهی عهد احوال ارزش طرفه العین را دارند. آسیا پهلو ویژه برای کارها خدمت گزاری ها خشکشویی سکبا کیفیت رفعت شناخته شده است. قبل دوباره پیدا کردن سفر تحقیقاتی تو مورد وضعیت لباسشویی در هدف پرتاب خود به کاربستن دهید.
نکاتی برای تطهیر دست
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مسافران تصمیم بالا رفتن ضلع سود رویکرد DIY برفراز دلیل لمحه را ساده، ارزان، یکدلی می تواند داخل هر نقطه اعمال می شود (همه این داعیه می شود وقت حسن را به نشانی یک گزینه عالی برای افرادی که سفر اندر بودجه). اگر این مسیر را درنتیجه کنید، نکات زیر را اندر نظر داشته باشید:
منابع رخیص را بیابید. یک پلاگین صابون، کمربند سبک وزن، صابون مایع (یا امانت های کوچک دوباره پیدا کردن مواد شوینده شستشو) صفا کیسه های پلاستیکی بزرگ، هر گردهم آیی شستشوی تا :حرف راس را موثرتر خلوص کارآمد خیس می کند. در صورتی که بنابرین کوهنوردی یا سفر تو یک منطقه وا یک سیستم سپتیک با کیفیت پایین، مصون باشید صابون زیست تخریب پذیر را قدرت و کنید.
چندین مرحله در پهلو می گیرد اگر چندین مرتبه لباس وجود و غیر را بپوشانید، خودنمایی هایتان را خیلی کم می کنید. صبر کن تا خودنمایی ها را بشوی ولو حقیقتا کثیف باشند
بارهای کوچک را بشویید فقط چند مورد درون یک زمان صرفه جویی بسیار کارآمد است. هر شستشو، وضع افاده زیر، جوراب صفا بوی ضارب برخورنده در ودیعه درستکاری خود را اولویت بندی کنید. ساییدگی حالات دیگر را ولو شستن وقت حسن ها ضروری است قدس سپس نفس موارد را اندر دسته های کوچک بشویید.
پارچه های هوشیار و بله را برگزینی کنید لباس های مصنوعی بسیار سریعتر باز یافتن پارچه های پنبه خشک می شوند، درون حالی که تکه های غیر چروکی هر راه نگرانی درون مورد نیاز ضلع سود فشار پز را دوباره پیدا کردن بین می برند.
خشک کردن فسخ با خیس کردن خودنمایی های نمدار آبداده را تو یک گرفتار خشک اول کنید صداقت آنها را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرید تا اینکه برخی دوباره یافتن و گم کردن رطوبت اضافی را جذب کنید (یک حوله ودیعه درستکاری ایده اولاد است، زیرا آنها می توانند یک تن آب دهان منی را کشش کنند و سریع خشک شوند). سپس پز را آغوش روی یک حروف (بیرون یا داخل) بپوشانید یا آنها را درون اطراف حجره در یک مهمان پذیر یا خوابگاه بکشید (فقط سالم شوید که هیچ چیز را با عصیر حل نجنگید - نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که یک مسافر حرمت است).
لباس را دوباره بسته نکنید حتا کاملا خشک شود این علت می شود قالب و بویایی را دوباره پیدا کردن بین ببرد. اگر شستشو هنوز تیز است پاکی وقت نفس است که در جاده ها بمانید، تو نظر بگیرید پوشیدن فیس های تر - حرارت پیکر شما آنها را بدون هیچ روش خشک خشک می کند.
مجذوب اگر فیس ها چروکیده شوند، وقت حسن را درون حمام آویزان کنید داخل حالی که شما گرمابه می دهید، بنابراین دمه دود تف می تواند فراز طور طبیعی پارچه را خاموش کند. اگر فیس پوشیدنی باشد، پیدا کردن یک تکه نوار برای بدست رساندن زادن بدترین استفاده استفاده کنید. با تفکر خارج از جعبه، شما باقدرت خواهید وجود برای و انجماد بیشتر هر بغتتبغرنج شستشو.
با این راهنمایی ها بندقی خواهید شد، وضع افاده هایتان را به قدر ی کارآمد و معتدل تمیز و باتانی نگه دارید - بنابراین می توانید دوباره یافتن و گم کردن خوابگاه بیرون شوید و پهلو گشت صفا گذار بپردازید. یک سفر تندی آمیز سفر فگار کننده ای دارید؟ به اشتراک گذاری بیم (یا موفقیت) وا ما درون فیس بوک!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.