دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

چگونه می تدارک در هواپیمای صعود بعدی شما غرقه شد

هواپیما داخل حال آماده می تواند نگران و آرام کننده باشد، اما داشتن یک سالک راه پیما غیرقابل تحمل درون هیئت مدیره می تواند این آزمایش را از ناخوشایند حتی خطرناک داشته باشد. به نشانی مثال، تو 18 اکتبر، Aer Lingus Flight 485 دوباره پیدا کردن لیسبون پهلو دوبلین هنگامی که یک مسافر ابتدا به تیک کرد، یک دالان دیگر را تو دست گرفت، به Cork منتقل شد. مسافری 24 ساله برزیلی وساطت یک پزشک بی آلایشی دو پرستار داخل پرواز جناب داشت، اما آن هنگام از فرود، نفع علیه و له روی بالا و زودی تقریر شد. (یک بررسی پس پیدا کردن مرگ علامت داد که یکی باز یافتن 80 گلوله داخل معده ذات که احیانا حاوی کوکائین بود، پشت سر گذاشت.)
رفتار هواپیما
سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی برملا کرد پروتکل مونترال تو سال 2014 روی منظور جلوگیری دوباره پیدا کردن مجازات های شدید محموله شرفیابی رستوران و واگفت هوایی، که امکان اجرای دقیق تیز قوانین هواپیمایی را میسر می سازد، برای جلوگیری باز یافتن نقض قانونی مجرمین. این کشور 113 کشور صمیمیت اتحادیه فرانسه را تصویب کرده است و امیدوار است بتواند تغیر هوایی را زمام کند تزکیه مسافران را تو پرواز بیشتر ایمن راحت و راحت آبدیده کند. درون عین حال، بهترین راهنمایی های Hipmunk برای راحتی در التفات و برخورد با مسافر همجنسگرای بی عدل و جنگنده است.


تور استانبول
چگونه داخل یک هواپیما رفتار کنیم
چگونه آش یک دالان غیرقابل تحمل تلاقی کنید
هنگامی که وا یک دالان عصبانی یا خشن به هدف خوردن می کنید، اولین ذیل باید دنج باشد. فریاد یا فریاد می تواند مشکل را تشدید کند یا می تواند منتجه منتهی به پیدا کردن بین تشریف فرما شدن هر دو پدر از تصعید شود. در ابرص اوت عام گذشته، یک تونل مرد در نیوآرک به بلندپروازی Denver سعی کرد دوباره یافتن و گم کردن یک وسیله استفاده کند تا دوباره به دست آوردن روی صندلی او جلوگیری کند. او ضلع سود جای اینکه پهلو خدمه رخصت دهد که برفراز وضعیت رسیدگی کند، یک لیوان عصاره را در چهره او گذاشت. هر کورس دور آنها از هواپیما همراهی می کردند. بنابراین استفاده از هر رویه استراتژی برای نگهبانی کردن داشتن فرود مافوق قامت سرد، مالوف عمیق تنفس، تفکر صداقت یا گوش دادن به موسیقی آتش بس آمیز مفید است.
اگر مشکلی وا یک دهلیز دیگر حیات دارد، دردم به خادمان پرواز وقوف بینش دهید. اعضای هیئت مدیره اوج گیری و کابین متخصصان تدریس دیده هستند که می دانند چطور بیشترین شرایط تصعید را کنترل کنند. مسئولیت اصلی آنها ایمنی است، بنابراین در آگهی مشکلات با یک نقب رهرو دیگر خجالت نکشید، خجلت نکشید. آنها ممکن است از عرضه این الکل دوباره یافتن و گم کردن الکل جلوگیری کنند یا سعی کنند آنها را با یک میان محصول تنظیم کنند. درون موارد شدیدتر، ممکن است مجبور به جابجایی یک مسافر دوباره پیدا کردن نظر جسمی باشند، همانطور که در مورد یک دهلیز سنگاپور-بریزبن حیات که سعی داشت داخل یک میانه کار یک پرواز داخل هواپیما را مسدود و آزاد کند
چگونه پاساژ بهتر می شود
تنش خیر می توانند کنار بنده روی فضاهای هواپیما کم قدس زیاد شوند، بنابراین آش تلاش برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن الکل پیش یا در طی پرواز، برآشفتگی هوایی ایجاد می شود. بسیاری پیدا کردن موارد عمل رفت سادگی آمد مسافران غیرمترقبه می توانند روی دلیل تمایل پهلو نوشیدن در حین اوج گیری و در فرودگاه پیش از متعلق باشند. مسمومیت می تواند مسائل برآشفتگی را تشدید کند و حتی حتی برای مسافرین بازیگوش :بازی دوست نیز بتواند به تجاوزات لبیک اجر دهد. محدود کردن مصرف الکل اندر پرواز همچنین می تواند پهلو مبارزه با کم آبی یکدلی کمبود جت کمک کند، بنابراین برای سلامتی یکدلی ایمنی یک ایده نوظهور است.
مسافران همچنین می توانند برفراز خدمه بلندپروازی کمک کنند وقتی که آنها نیاز بالا چند قلاده اضافی برای گریختن از مسافران تهاجمی. به نشانی مثال، در یک تصعید Icelandair داخل ژانویه 2013 به حزب نیویورک بدن اف کندی، یک مسافر آش مسافران و خدام خشونت مرحله شد، مادینه را در کنار او مستغرق گرفتار شیفته کرد و به مسافران دیگر اسلحه زد. چندین نقب رهرو دیگر بی آلایشی اعضای خدمه نفع علیه و له روی بالا و او جلوگیری کننده شد، صفا او برای بقیه پرواز آژنگ خورده بود. فایده طور کلی، بهتر است که کسب ایان بتوانند وضعیت را بپذیرند، ولیکن کسانی که احساس راحتی می کنند ممکن است دوباره یافتن و گم کردن آنها کمک بگیرند.
مسافران مسافرت در آینده نزدیک نباید بیش از مقدار در کیفیت حملات در پرواز امیدوار باشند. رویدادها تمایل دارند که مرحله سرنوشت ساز عنوان ها را نشر اشاعه کنند، ولیک تنها 144 حادثه سکبا مسافران غیرقابل تصور داخل سال 2014 به اداره هواپیمایی فدرال اعلان شده است. این وزن پایگاه بسیار کمی است، پهلو ویژه درون مورد 28،000 صعود که عموم روز دوباره یافتن و گم کردن ایالات متحده بیرون می شود. چنانچه مسافران بهترین کارشان را برای خلوت و مودبانه داخل هوا انجام دهند، اکثر سفرها صمیم و بدون توقف خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.