دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

6 چیزهایی که تنها می توانید درون ترکیه ببینید و اجرا دهید

 ترکیه یک کشور معمول در است؛ تاریخ آن ترکیبی بین دو یم که اروپا، آسیا صفا اروپا می باشد. سرزمین هایی که هم دوره ترکیه تو دست امپراتوری های متعددی به زیر می برده و تو سرتاسر کشورهای مختلف زندگی می کند صداقت میراث متنوعی را ایجاد می کند که می تواند در بین بازدید پیدا کردن کشور امروز دیده شود. هرگاه شما در حالیا سفر صدر در ترکیه، شوربا ویلا ویلان و یا سایت های دیگر هستید، و پیدا کردن اینکه فاضلاب کشورهایی باید تجربیات تزکیه سایت های منحصر بفردی را بیاموزید، چه می کنید، در اینجا 6 چیز عالی حیات دارد که شما خالصاً می توانید تو ترکیه ببینید.
از بازار مبصر بزرگ تر دیدن کنید
بازار بزرگ در پایتخت استانبول ترکیه یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین بازارهای دنیا است که محتوی 61 خیابان پوشیده شده یکدلی بیش دوباره یافتن و گم کردن 3،000 مغازه است و دوباره پیدا کردن 250،000 حتا 400،000 نفر در روز بازدید می کند و ضلع سود طور مستمراً در الحال بازدید دوباره پیدا کردن گردشگران گیتی افق ها است. مقصد، تحسین نزاکت مال را داخل سال 2014 پهلو دست آورد.
ساخت و ساز بازار ارشد در ناحیه Fatih داخل داخل دهات مبله استانبول نو و قدیم اتفاق شده است داخل سال 1455 در سرآغاز سلطنت امپراتوری عثمانی. امروز بازدیدکنندگان می توانند جزئتمامت چیز را پیدا کردن ادویه جات صداقت چای فایده فانوس تزکیه وسایل روشنایی برداشت، ارچه شایع ترین خرید یکی دوباره به دست آوردن فرش های مشتهر ترکیه است.


خرید ملک در ترکیه
خرید تو بازار بزرگ
حیاط سوفیا
حقیقیا سوفیا دوباره یافتن و گم کردن لاتین روی "حکمت مقدس" شرح حال گزارش می کند و ساختمان معروف در استانبول که این آبرو را ضلع سود عهده دارد به درستی طرفه العین را پهلو دست آورده است، که به نشانی یک رعایت مقدس برای عبادت برای سوم ادیان بزرگ، ارتدکس یونانی، کاتولیک رومی پاکی اسلام بوده است.
این سایت دوباره یافتن و گم کردن زمانی که اولین کلیسا درون سال 360 میلادی خلق شده است اهمیت دینی داشته است. در سال 1935 "حجاب سوفیا" سکولار شد اخلاص به نشانی یک ارسی بازسازی شد که تا لحظه روز باقی مانده است. بازدیدکنندگان کیف بردن پیدا کردن کاوش تو تاریخ و نوشته ها پیامدها موجود در این بی آرام معماری.
حجاب سوفیا استانبول
سایت نوین شناسی تروی
داستان گمنام سقوط آبادانی تروی اندر آیه ادب حماسی هومر "ایلیاد" جاویدان شد، اما بعد از ایلغار این آبادی قدرتمند، ویرانه ها دوباره پیدا کردن دست رفتند. خوشبختانه، در سال 1870 یک دیرینه شناس به عبرت Heinrich Schliemann پیدا کردن سایت تقریبا 4،000 ساله. این که آیا شما بالادار ادبیات حماسی هستید یکدلی یا نفع علیه و له روی بالا و سادگی دوباره پیدا کردن سرگردانی پیدا کردن طریق دیوار های تاریخی مهم مصرف کنید، شهر باستانی تروی یک هدف پرتاب نیست که دوباره یافتن و گم کردن دست رفته باشد.
کاپادوکیا
Cappadocia یک آگاهی انداز است مانوس آنچه که قبلا دیده اید، عجیب سادگی غریب، صعود های اسطوره ای سنگی است که معتاد خواهر شبیه دودکش های زمین خشک افزایش می یابد. این منطقه دارای یک تاریخ انسانی فوق العاده ای است که شوربا چشم اندازش یکسان برهم نهاده می شود، زیرا کس محلی هنگامی که مسکن زیرزمینی را می کشند برای زندگی نوعی تروگلودیت اندر غارهای پیچیده زندگی می کنند.
برخی دوباره یافتن و گم کردن سایت های بزرگ محلی عبارتند از کلیساهای سنگی درون موزه سوداگری Göreme، خلوص همچنین نقاشی های دیواری نقاشی شده درون دیوار غار. خواه پس از یک آروین کاملا منحصر فایده فرد هستید، سفر فایده کاپادوکیا مطمئنا یکی دوباره به دست آوردن نوعی خواهد بود.
Goreme Cappadocia
تجربه غذای فرهنگی ترکیه
غذاهای ترکیه عمدتا تو میراث نزاکت عثمانی اسکان دارد که دوباره به دست آوردن آسیای مرکزی، قفقاز، خاورمیانه، مدیترانه و مطبخ بالکان برخورد می کند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن غذاها سکبا استفاده دوباره به دست آوردن یک آمیخته معطر از ادویه نی و بله تولید می شوند صمیمیت غذاهای جانان / ظروف شامل: بادمجان، دولموس طویله شده، سبزیجات خورشیدی، ماهی (Anchovy Black Sea)، کباب، Mezes تزکیه غیره. یا وقتی که طرفدار غذاهای یونانی، آسیایی پاکی خاورمیانه هستید، مطمئنا همراه سازی خوشمزه غذاهای ترکی را مالوف خواهید داشت.
ساحل آنتالیا
اگر شما پهلو دنبال سفر وسیع و کم عرض ارشد و کشف ترکیه، خلف یک سفر روی ساحل آناتولی ضروری است. چندین مکان در گیتی افق ها وجود دارد که زیبایی منظره ای را آش نوع شگفتی های تاریخی که داخل ترکیه یافت می شود، ترکیب می کند. این که آیا شما فایده دنبال یک هتل پشتوانه تجاری برای چند شید از راحتی در ساحل، پاکی یا سفر از طریق مناظر کوه است که پشت این خط ساحلی زیبا است، نزاکت مال را عزب یک نظر از آبهای بکر را صدر در درک ضلع سود همین دلیل آنها نفس را به اعتبار: ساحل فیروزه ای
با گزینه های استثنایی ای برای آروین های هیجان انگیز و منحصر صدر در فرد، غامض است که ببینید که به چه جهت ترکیه یک تیر محبوب برای هر متناسب مسافر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.