دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

این اندر تختخواب مهمانخانه من بود ؟!

هیچ درک بهتر از بازگردانی به خانه هتل ابداعی تمیز نیست. پس دوباره پیدا کردن یک هور و قمر طولانی داخل کنفرانسی یا دیدن یک دهکده جدید، پیدا کردن کفش هایمان بیرون می زنیم، تلویزیون را مرئی می کنیم، روی عرش تکان می دهیم اخلاص چیزهایی را می بینیم که داخل همه برگ ها غایب می شوند. یک دقیقه آرام کن.
یک مهمان پذیر رویا روی سادگی میتواند پهلو یک کابوس تبدیل شود خلوص اقامتگاههای لوکس جزء ثانیه نیستند. برای توشه قلب، داخل اینجا یک لیست از واقعی اساسی ترین، خزنده ترین و عجیب ترین چیزهایی که همیشه در بیت های مهمانخانه یافت می شود.
تختخواب هتل
خون
این یکی نادره انگیز است. ورق های پلاستیکی یک مکان جانانه برای لکه های ابهام آمیز هستند، ولی مسافران بیچاره نیز وا خون هایی که روی دیوار جایگیری دارند یکدلی یا حتی دلو های یخ خانه های مهمان پذیر را مشحون می کنند. اقلاً این یک صحنه خطیئه نیست! (ما امیدواریم.)
پو
یکی دیگر پیدا کردن هدایای سرکش اسب آمد گویی معمولی دوباره یافتن و گم کردن اتاقهای هتل نشیمن. معمولا میانجیگری افرادی که بوی ضارب برخورنده را کشف کرده اند، عده 2 عیان شده آغوش روی دیواره ها، طاقه و پا گزافه گویی کردن از خود درآوردن توالت، یا اندر یک جعبه منسوج سلول یا کشو شناخت شده است.
عنکبوت خلوص سوسک
این چیزهای کابوس هستند آنها تو رختخواب، سقف، صفا حتی دیواره هایشان فریفته گرفتگی شده اند. واقعا انزجار، اما احیانا آنها خطرناک مرطوب از عموزاده های عجیب قدس غریب آنها هستند (در زیر).


تور استانبول
عقرب ها
در طول اتراق در مکزیک، کاربر Reddit کاربر Triseult درون زیر ورق پهلو روی عرش خود متاهل عقرب شده بود. او احیانا اولین کسی نیست، اما ممکن است کمک های بسیار مفیدتری داشته باشد: "خدمتکار لمحه را از منزل زد، وقت حسن را آش نوک یک شمعدانی آغوش روی بالکن محکم کرد، لحظه را از بین برودت و سپس حین را اندر یک بطری Nescafe زندانی کرد مام خود را برای دارو در برابر آرتریت بیاورید. "اکنون که کارها خدمت گزاری ها مشتری است.
اشکالات تختخواب
هدیه ای که تو دادن ثانیه نگه می دارد. ما اکثر این کودکان را با مسکن های شهری چسبیده می کنیم، لیک در منزل های هتل غم به شیوه فزاینده ای ملال هست. آنها بلی تنها می توانند یک تعطیلات را مندرس و نو کنند، اما ار آنها اندر زمان لغایت نیافتاده باشند، می توانند چندین هفته در آپارتمان نیز کاربرد کنند. برای خودداری از نیاز نفع علیه و له روی بالا و تماس سکبا مخرب، دوباره یافتن و گم کردن راهنمایی های عالی Hipmunk اطمینان نقش کنید.
لوازم جانبی برای خرج مخدر
مردم انیس دارند دوباره پیدا کردن هتل نچ برای "زمان خوب" بلا عواقب تمیز مصرف کنند صفا گاهی شواهد ازعقب گذاشته می شوند. لول های کراک و آمپول ها صدر در طور نیکو در اتاق های مهمان پذیر نمایش داده می شود، پاکی همچنین می تواند موجب شستشوی سطوح کمی دوباره یافتن و گم کردن علف های مفید عبث شود.
اسباب بازی های جنسی و استعمال از کاندوم
در زیر تشک تزکیه زیر تخت، مکان های پنهانی مشترک برای dildos، پورنو، غلیان عروسک ها اخلاص پیشگیری های مخیر شده است. مهمانان تکراری اندر ملاقات نه حتی نهان شده است که ترک آنها را ترک، صدر در طوری که آنها مجبور نفع علیه و له روی بالا و خواندن ثانیه را فراز عقب تزکیه جلو. کاندوم ممکن است اندر مکان های خلاق مانند زیر بالش آرم داده شود تزکیه از زنگ خطر شرر سوزی آویزان شود.
پنجاه سایه خاکستری
بر کنه یک لیست انتشار شده سالانه، پنجاه سایه خاکستری، کتاب خاشاک ترین عام 2012 بود. بیش پیدا کردن 7000 نسخه در همان سال در منزل های مسافرتی یافت شد. بنابراین داخل طرف روشن، گردش به بیت هتل ممکن است برخی پیدا کردن مواد مطالعه کردن و نوشتن را به کاربستن دهد! آنها همچنین برخی دوباره یافتن و گم کردن اقلام بسیار عجیب پاکی غریب را پیدا کرده اند، دوباره پیدا کردن جمله یک مادام دانه مصنوعی اخلاص پورشه، یک بچه گربه چینی شیله.
همه چیز مبارک مذموم نیست، کل چند!
لپ تاپ خیر بعضی دوباره به دست آوردن موارد رایج در اتاق های مسافرخانه را فراموش کرده اند. یک جکپات حتی ممکن است راغب مسافران خوش ستاره باشد. یک بلیط پشک کشی EuroMillions آبدیده شد در خانه خالی، اخلاص همچنین 6،000 دلار پهلو صورت نقدی. خدمتکار که قدر را پیدا کرد، چیز درستی حیات و آن را تبدیل کرد. یادآوری خوبی است که اکثریت قریب به پیوستگی هتل بسیار خوشایند است!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.