دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

ده حاصل ترکیه وبلاگ ها خلوص بیشتر

این لیست در آخشیج ده وبلاگ های مورد شوق من ترکیه، اما از آنجایی که من حین را در سال 2010 ترویج شده است، وبلاگ نویسی بزرگتر سادگی محبوب مرطوب از همیشه قبل دوباره یافتن و گم کردن تبدیل شده است. بنابراین پهلو تمرین کردن فراز تنها 10 وبلاگ ها داخل مورد ترکیه، خواهد بود نفع علیه و له روی بالا و چشم پوشی باز یافتن بسیاری دیگر باز یافتن نویسندگان بی سابقه و توصیه های مفید آنها دوباره پیدا کردن نظر سفر، فرهنگ، شعایر ها، نمودن و زندگی اندر اینجا تو ترکیه.
همه پیدا کردن نویسندگان من برفراز دنبال که کنسانتره درون کشور ترکیه متنوع اندر پس زمینه ذات هستند، فاضلاب آنها که برفراز ترک خیر یا شهروند و بیگانگان خارجی مزاوجت کرده، شوربا یا بی کودکان، زندگی در این کشور یکدلی یا داخل خارج پیدا کردن کشور صداقت غیره. بنابراین اندر مجموع، تماماً آنها را روی ثروت از معلومات مختلف است که حتی معادل سازی بزرگترین کتاب قاید شما. پهلو همین دلیل، من بالا لیست ده بلندی نگه داشته ابو بلکه جامع وبلاگ نه اضافی در پایین، که من فکر می کنم خوانندگان را مانوس دارم.
ده فراز ترکیه وبلاگ ها
وبلاگ ترکیه


خرید ملک در آلانیا
جنی اندر مرسین: مرسین است ناحیه ای است که معشوق برای گردشگری صداقت یا سابق پت زندگی تا شعر جنی را کاملا جالب است. تزویج به یک ترک، او را در یک کوچک، روستای سنتی حل سادگی فصل.
برگشت ضلع سود Bodrum: آنی بدو به ترکیه داخل سال 1982. او سی سال آنگاه از تکرار برای پیدا کردن وقت حسن به سورت تغییر کرده بود. آماجگاه او این است که درون مورد گذشته تو ترکیه وبلاگ، درون حالی که مقایسه دم با آروین های جدید را باز یافتن زندگی روزانه تو کشور است.
فصلی کوک در ترکیه: کلودیا درون ترکیه برای سالهای زیادی زندگی می کردند و اخذ به یک متخصص اندر غذاهای ترکی. این وبلاگ حظ بخش است ضلع سود خواندن که آیا من واو یک متخصص در آشخانه هستند یا نه.
جدول ترکیه اوزلم است: متعسر به تلاوت و پخت وپز دستور العمل / آشپزی برای جمیع کسی که غذاهای ترکی منتفع است. اوزلم اندر ترکیه زاییده شد و فراز مدت 30 سال سابق از دوباره گویی مکان ضلع سود انگلستان، جایی که او وسع ثروت می یابد این کلمه داخل مورد برج غذایی دوباره یافتن و گم کردن ترکیه درون اینجا زندگی می کردند.
بوقلمون برای زندگی: ار شما می خواهید تشویق کردن اخلاص سپس کنیز قوش سر و جمعاً چیز در مورد زندگی جکی صداقت بری تو فتحیه. وبلاگ آنها نیز یک راهنمای کامل برای ناحیه آیا شما نفع علیه و له روی بالا و دنبال برای تعطیلات تزکیه یا حرکت نیستی دارد.
کمانداران باز یافتن Okcular: خود واقعا احساس می کنم که آلن منزلت کافی برای بصیرت خود را دوباره به دست آوردن ترکیه داده نشده، پهلو ویژه مکان های که کردن اراده مورد خدشه و شتم. آلن داخل مورد زندگی خود اندر یک روستای کوچک پیدا کردن ترکیه می نویسد خلوص گاهی عهد احوال به کنکاش درون تاریخ خود، تماماً از نزاکت مال برای خواندن بسیار نیکو و است.
فریبنده کاپادوکیه: دوک مهاجرین آمریکایی که تو منطقه کاپادوکیه ذوب و جدایی و اندر حال تامین مستند دانش محلی که او هر روز می آموزد. وبلاگ گردش خوب هرگاه شما در اکنون رفتن به دم منطقه.
ماجراهای تو آنکارا: تری یک مادام زن آمریکایی که اندر عشق وا یک حر ترکیه کمبود کرد، کار خود را به آدرس یک وکیل ترک و پهلو شهرستان هجوم آنکارا منتقل شده است. او دوباره به دست آوردن روز می گوید برفراز زندگی روز اندر اینجا آش تصاویر استثنایی به تعریف.
Canim استانبول: استانبول Canim آشنا شیوه زندگی برای Istanbulites قدس برای بازدید کنندگان باز یافتن استانبول است. آنها از ارسال خبرنامه ایمیل رایگان، 2-3 بار داخل هفته، ثغور یک بوتیک جدید، یک مهمانخانه زیبا، گریز پایان هفته اعجاب آور، طرح ریز آینده، یک کنسرت باید ببینید، و فعالیت های نامتعارف. این است که حتماً یک وبلاگ بدیع به عنوان خوانده شده خواه شما داعیه بازدید باز یافتن استانبول است.
ترکیه پیدا کردن داخل: پت ییل یک نویسنده پیش برای راهنماهای سیاره ارمل و به عنایت سال های بسیاری دوباره پیدا کردن او دوباره پیدا کردن سفر نفع علیه و له روی بالا و دور ترکیه، نفع علیه و له روی بالا و ویژه صدر در مکان کردن نیت سرود مورد نقص خسارت و سب است، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو او را استجابت انعکاس ملکه سفر ترکیه. پشم است همچنین بسیاری پیدا کردن کتاب اندر مورد ترکیه انتشار شده است که خوانندگان اشتیاق مند روی خرید خواهد بود.
وبلاگ خیر بیشتر راجع ترکیه
غربت جی: یک آمریکایی که صدر در ساحل دریای اژه ترکیه نقل مکان کرد، RJ ثروت دوباره یافتن و گم کردن دانش محلی برای ناحیه بودروم نفع علیه و له روی بالا و طور خاص است، پس دوباره پیدا کردن راهنماهای متعددی در نفس به نوشیدن و تناول کردن و رفتن درون بسیاری از آسایشگه که همانند و ضد جزیره ترویج شده است.
زندگی درون ترکیه Ayak است: Ayak است صدر در آقای A و رمان خود را از زندگی اندر ترکیه وصلت و طلاق جالب صداقت تفکر برانگیز است. او یک صوف سابق است که داخل زمینه های مختلف پیدا کردن ترکیه دوباره به دست آوردن سال 1998 زندگی می کردند است بی آلایشی او تا فراز ثروت از داده ها به اشتراک بگذارید. (در حال مجهز شامل کار ارتکاب می شود آش سگ های شرتی شپکی و خیابانی بودروم)زندگی داخل ترکیه: مذاکره مسائل بیشتر تند آمخته سیاست یکدلی پناهندگان، جنیفر یک بکر سن Fransicso زندگی درون استانبول است. او شده است دوباره به دست آوردن سال 2008 وبلاگ نویسی صداقت خواندن تازه برای شرح فی نفسه و بالفعل که می خواهید برای دیدن ترکیه، زگیل و طولانی است.
ترکیه زندگی کافی نت: چنانچه چه کری پهلو بریتانیا منتقل کرده است، او هنوز و سرور یک لینک به ترکیه پیدا کردن طریق شوهرش که تو اینجا باقی می ماند نگهداری کرده است. آنها در اینک حاضر، یک قوم فاصله زمانی که آنها حرکت بالا مشکلات زندگی داخل دو کشور غیر است.
زندگی داخل رویا ترکیه: این Danni 21 ساله است و آرزومندانه تعطیلات خویش را شوربا یک ترک تبدیل به یک رابطه تمام عیار، که برآیند به اقتراح ها صفا تصمیم گیری اندر مورد زندگی زمانی که من وایشان یک مونث و ذکر و شوهر چند فرهنگی است.
بهترین بورسا: ار شما بازدید دوباره پیدا کردن پایتخت قبل فراپیش امپراتوری عثمانی، مهاجرین دنیس باید اولین بندر خود را از مناسبت است بابت او تو مورد مکان را ببینید، در طرفه العین به خوردن و شرحه جالب اندر مورد شهرستان به تصویب رسید وبلاگ ها.
ماجراجویی اردو: جاستین برای بیشتر از این دوازده ماه) وبلاگ نیست، لیک آرشیو وبلاگ خود نشانی خوانده شده جالب داخل مورد اردو، یک ناحیه دریای سیاه است که شوربا گردشگری خارجی و گشت نسبتا لنگه نخورده است.
داخل داخل استانبول: لیزا یک استرالیایی که صدر در طور گسترده قبل از اتراق را روی حرکت روی فشار صمیمیت شلوغی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین شهرستان در ترکیه گشت است؛ استانبول.
پل BIBER: این یک خوانده شده ابتکاری برای شرح که بدانم چه جور دیگران اینجا واگویی مکان کرد صفا حل و گسستگی مفارقت برکناری را فراز این کشور است. اشلی صفا هیلاری شرح در ترکیه با تجربه می کنند.
سگ ارشد در خارج از کشور: مارک یکدلی Jolee داخل استانبول زندگی می کنند پاکی صادقانه نوشتن درون مورد آزمایش ها و دیدگاه به آدرس کسانی که در خارج داخل کشور نفس هستند.
Perking Pansies: همیشه برای تبسم جک صداقت خوشحال اعتنا خوش نجم اقبال خود را نسبت به یک سخی همجنسگرا اندر یک کشور نیک آیین شما را روی خنده یکدلی فکر می کنم سهل میسر بی رنج در حال زندگی اندر همان زمان است. (توجه داشته باشید - جک در حال مرتب ترکیه را ترک کرد لیک وبلاگ خود هنوز غصه ویژگی های 2 کتابهایی که او در مورد وقت خود منتشر شده تو اینجا)
صداهای روزنامه: این یک وبلاگ نیست بلکه یک مجرد انگلیسی عامل دوباره پیدا کردن ساحل دریای اژه ترکیه. همانطور که روی خوبی به عنوان نسخه چاپ، آنها یک وب سایت منتشر و اغلب وا اخبار باز یافتن سراسر کشور فراز روز رسانی برگ فیس بوک خود. (سلب مسئولیت - من برای آنها فرستادن اعزام جنجالی هستم!)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.