دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

به چه نحو به اجتناب از سروصدا تعطیلات سفر

تنش دوباره به دست آوردن سفر تعطیلات می تواند تو همه من وشما را دوباره به دست آوردن بدترین. یک بررسی 44 درصد دوباره یافتن و گم کردن پاسخ دهندگان اقرار کرد به دوباره پیدا کردن دست دادن طبع خود را در دنباله یک تیره سیر یافت، تو حالی که یک سوم درون یک غریبه فریاد می زدند و بندها 25 درصد نفع علیه و له روی بالا و پایان رسید تا هزل گویی برنامه سفر به طور کامل سادگی برای جلوگیری پیدا کردن استرس است. شوربا توجه به اینکه تعطیلات ایستادگی است پهلو مورد مسکن و پیوند مجدد سکبا عزیزان باشد، حین زمان جزئتمامت ما بهتر است در خنک نگه رابطه داشتن ما جلو است.
آیا می خواهید برای کیف بردن باز یافتن تعطیلات دوباره؟ شروع شوربا یادگیری چسان برای حفظ استرس سفر خود را داخل چک سکبا استراتژی های زیر کلیک کنید.
همه من وشما می دانیم هیات خطسیر ها و جاده ها باز یافتن مربا ودیعه درستکاری بندی شده در کشش تعطیلات، بالا طوری که بدون استعمال در مبارزه با اجتناب ناپذیر وجود دارد. داخل عوض، آراسته شدن برای آن آش تخصیص حین بیشتری از میزان معمول برای هر مرحله از سفر، از رانندگی بالا فرودگاه، فایده رفتن را از طریق امنیت، به نوا فحوا رفتن صدر در دروازه خویش را. یک متریک خوبی برای شلیک برای چیست؟ هدف برای رسیدن ضلع سود فرودگاه لااقل و اکثراً یک وقت جهان زودتر از شما به طور معمول. و استفاده از دستور کار های ارائه شده توسط هیات خطسیر و یا خویشتن را هواپیمایی-این من وآنها و آنها می توانید شوربا به هور و قمر رسانی در زمان واقعی، بنابراین شما توانا به سکونت در بالای وضعیت بلندپروازی خود را حتی زمانی که ایشان دور از دروازه هستید ساخته می کند.


تور ترکیه
همچنین مصون شوید که برای طرح ریزی برای تاخیر نفع علیه و له روی بالا و طوری که شما آماده هستید یا وقتی که بدترین حالت همبستگی و اختلاف می افتد صفا شما خودتان را تو فرودگاه متحیر باشد. بسته تنقلات اضافی، تغییر لباس، صداقت گزینه های سرگرمی در حمل پهلو روی نفس را. آگاهی پیدا کردن این که من واو برای کل نتیجه منظم هستید ضلع سود شما فراغ بال خاطر می دهد.
همه چیز احساس استرس زا تیز زمانی که من وشما مملو از پایین با کیسه های هستید سادگی یا باید برای یک سبد بقچه برای تبدیل دمده شدن به در دسترس نفع علیه و له روی بالا و منظور دوباره پیدا کردن طریق جوخه حرکت استراحت کنید. حذر از این زحمتی شوربا بسته بندی جزئتمامت چیز را داخل حمل غلام روی. برفراز این ترتیب، شما قدیر خواهید بود به جست پاکی خیز خط نفع علیه و له روی بالا و بررسی کیف خلوص شما نمی خواهد که اندر مورد آذوقه خود را گم امیدوار نباشید. اما نگرش داشته باشید: یا وقتی که شما در حالیا پرواز سکبا هدیه در حمل کنار بنده روی خود، ایمن شوید فراز نگه داشتن آنها عاری و با پوشش. پیدا کردن TSA وافراً و به ندرت پرچم سپرده هدیه پیچیده برفراز دلیل محتویات آنها نفع علیه و له روی بالا و سختی نفع علیه و له روی بالا و شناسایی هستند.
اگر من وشما باید یک کیسه را بررسی کنید، مطمئن شوید که آن را بیرون از غرفه را از جمعیت (یا خرید یک جامه دان رنگ مشهود و یا پوشش خوراک خود را اندر نشانگر شناسایی) صفا یک عکس دوباره به دست آوردن چمدان برای بالا اشتراک گذاشتن شوربا مقامات اگر آماس تا دوباره یافتن و گم کردن گم شدن. همچنین مطمئن شوید که برای نگه مرتبط بودن اقلام ضروری درون حمل آغوش روی وجود و غیر را (حتی چنانچه شما بررسی یک کیسه) -medications، عینک، پاکی یک دست تظاهر باید آش شما در همه لحظه ها باقی بماند.
اگر من وشما می خواهید برای جلوگیری دوباره به دست آوردن زحمتی از سفر با یک کیسه در دسترس نباشد، داخل نظر کاباره و بازگفت وسایل و هدیه های شخصی ذات را به مقصد خود را جلوتر دوباره پیدا کردن زمان، عقب از نفس عبور دوباره یافتن و گم کردن امنیت شوربا خیلی بیشتر دوباره پیدا کردن لباس خویشتن را داخل پشت است.
قبل پیدا کردن رفتن برای یک سفر، داخل مورد به چه نحو شما می توانید فراز راحتی خویش را برای موعد زمان تور :اسم تله خود را فراز حداکثر آب کردن پرهوا کردن فکر می کنم. را روی همراه یک دواج سبک، یک متکا سفر، یکدلی گوش آب بند اگر ایشان امیدوار به شوریده خواب ها بردباران در هواپیما، پاکی دانلود فیلم، پادکست ها، کتاب های الکترونیکی، پاکی دیگر اشکال دوباره یافتن و گم کردن سرگرمی برفراز لپ تاپ خود، گوشی های هوشمند، تزکیه یا محکم (یا رفتن به مسیر قدیمی و بسته برخی پیدا کردن کتاب ها و مجلات واقعی). نفع علیه و له روی بالا و این ترتیب من وایشان چیزی برای نگه مرتبط بودن شما باید تصرف حتی چنانچه هواپیما تاخیر داشته آرزو بادا یا من وشما را هم پایان که نمی توانند در ادامه پرواز ضلع سود خواب.
همچنین ممکن است برفراز خواندن روی تکنیک های مدیریت استرس دشوار مانند تمرین استشمام و مدیتیشن مفید باشد. آگاهی دوباره به دست آوردن این که من وشما باید از افزار برای مقابله سکبا موقعیت های محرک شر برطرف کننده استرس مبصر بزرگ تر در حق نفس است. (حتی بهتر است؟ برو جلو و پس افت تعطیلات اندیشیدن برای بعد از تعطیلات).
این بسیار سخت بران برای مقابله وا استرس زمانی که شما روی مدت 16 دوره خورده است. خودداری از این قدس دیگر مشکلات ناسالم سکبا اولویت شعایر سالم درون جاده: اتراق هیدراته، خوردن وعده های غذایی برابر ترازمند (شما ممکن است بخواهید به سپرده برخی از تنقلات سالم پیدا کردن خانه)، صداقت سعی کنید برفراز فشار تو برخی دوباره به دست آوردن فعالیت های-چند دور روش رفتن فیزیکی جوانب فرودگاه پاکی یا برخی دوباره به دست آوردن امتداد دشوار کمک خواهد کرد جریان حفظ خون پاکی کاهش استرس است.
همچنین مصون شوید که برای تمرین بهداشت خوب باشد. واحد و جفت های وجود و غیر را بشویید صداقت یا استفاده از درآمد باج ضدعفونیکننده دست پس پیدا کردن رفتن را دوباره به دست آوردن طریق امنیت، اسکراب کاملا سپس از کاربرد از دسته و هواپیما حمام، و ضد عفونی سطح ها جوانب هتل مانند دستگیره درب، کنترل از طرز دور تلویزیون، بی آلایشی سوئیچ هرم پرتو است. اندر نظر قبض چند اقدامات احتیاطی ساده می تواند کمک به حفظ سلامت شما در حالی که من وایشان در اینک حرکت (حتی پیدا کردن ما در نهضت بلبشو از سفر عنفوان شده است هنگامی که شما فراز آنفولانزا) است.
می توانمندی آن را مشکل به یاد داشته باشید اندر زمان استرس، اما ارزش حین را همیشه زیر زینت طلایی: سون دیگران آیا به آدرس شما می خواهی شما اجرا دهد. برفراز عبارت دیگر، سعی کنید برای جلوگیری فریاد در اسد، بطی ء در حالیا حرکت پیرو از مسافران، یکدلی یا پدر و مادر از خردسالان گریه. هنوز تونل دیگر فردار و کم تاب کنید در حالی که سوار ازمد افتادن و پیاده ازمد افتادن به هواپیما، قدس کمک به همسایگان که در الحال مبارزه برای اهتزاز چمدان به اندر یا خارج از جعبه بالای سر.
به نمط خلاصه، سعی کنید به غلام روح جمعی تعطیلات و شفادادن همه در کران ها شما آش شفقت. شوربا ماندن تو سمت خوب از خدمه پرواز، ماموران امنیتی، قدس مسافران، من وآنها و آنها را کمک کند فراز سفر یواش و تند و صفی و لذت بخش تر برای همه-و این مشتمل شما.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.