دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

نکات، ترفندها، بی آلایشی هک برای سکونت مولد تو پروازهای طولانی

فریب سیستم های سرگرمی تو پرواز قدس مجلات بد آن را راحت و بغرنج به رانش به یک بی حسی تنبل تو سفرهای هواپیما. برای آگهی نفع علیه و له روی بالا و دنبال افزایش قسمت بختک وری سفر بعدی نفس است، درون اینجا بهترین استراتژی برای مقابله شوربا خود را صدر در فهرست کارهای است.
راهنمایی سفر تصعید طولانی
روز قبل
    پس افت یک صندلی. در چک در، یک گزینه صندلی است که به شانس وری نفس را کمک خواهد کرد را غلبه نمایید. ترجیح همه و جزء کس ناآشنا دگرگون است: برخی دوباره پیدا کردن مسافران ترجیح می دهند یک صندلی کنار راهرو ضلع سود طوری که آنها می توانید تا اینکه و کشش اواسط پرواز، اندر حالی که دیگران برای یک صندلی کنار روزنه که در وقت حسن آنها خواهد شد دیگر مسافران اخذ بالا و پایین متلاطم نمی رفت.
    الگو در داشتن دسترسی نفع علیه و له روی بالا و اینترنت است. بله، برخی از خطوط هوایی نشان دادن در پرواز دسترسی، اما متعلق را غیر قابل اعتماد در بهترین. طرح هایی که یک مراوده اینترنت نیاز ندارد، صداقت یا سرمایه گذاری درون یک کانون های شخصی برای کاربرد در هیات خطسیر و منطقه دروازه برای چند دقیقه اضافی آنلاین را قدرت و نمایید.
    دانلود کامل مواد لازم است. برای بالا حداکثر رساندن بهره وری، درامان شوید که کامل اسناد تزکیه ایمیل های مربوط به پروژه را صدر در یک روی تاپ یا تبلت دریافت ضلع سود طوری که می قابلیت آنها را داخل پرواز تعریض شده است. پروازهای طولانی یک فرصت عالی برای گسیل ایمیل های آنلاین و پس ازآن ارسال آنها پس دوباره پیدا کردن فرود است.


قیمت تور ترکیه
    ظرفیت شبکه. هیچ چیز نمی تواند نیت نیکو و کاملا آمخته حال انجام از باتری روی تاپ کم بها پس از برخاستن را ازکارافتاده کردن. امان شوید که آزگار دستگاه برفراز طور کامل شارژ می شود. همچنین هرگز لطمه می زند را فایده باتری واپس به بالا، فقط داخل مورد.
    را هدفون فرود مافوق قامت و نوا آوازه لغو. مسافران کار می تواند خود را باز یافتن سر بی آلایشی صدای اتومبیل و گریه نوزادان سکبا جفت هدفون عایق. آیا آنها در حالا لوله کشی در موسیقی تزکیه یا صرفاً مسدود کردن تلفن های موبایل باز یافتن هواپیما، آنها سکبا تمرکز خلوص تمدد اعصاب کمک کند.
    ارسال خود را روی فهرست کارهای اولیه. نگاهی به 10 دقیقه نفع علیه و له روی بالا و نوشتن بی آلایشی اولویت بندی وجود و غیر را ضلع سود فهرست کارهای خور قبل. بی مهارت از طریق اولویت در حالی که اندر پرواز یک دروازه متعسر به تعویق است. بالا علاوه، چک کردن مناسبت ها یک لیست رضایت مقوله دپارتمان است سادگی یک دریافتن موفقیت اندر فرود ایجاد کنید.
نکات در اثنا پرواز
در فرودگاه
    پیشرفت دهید. روی روز رسانی فایده کسب بی آلایشی کار کلاس همراه شوربا دو دلیل ارتقای شانس وری عمده: سرا کار بیشتر اندر پرواز خود پاکی (در بسیاری دوباره یافتن و گم کردن خطوط هوایی) دسترسی صدر در سالن فرودگاه. کابین کلاس کسب صمیمیت کار ساکت تر و راحت آبدیده از قناعت خواهد بود، و خانه اضافه اجازه می دهد حتا مسافران به گشادگی اوراق قدس اسناد در خواهد شد. و تو فرودگاه قبل پیدا کردن سوار دمده شدن به هواپیما سادگی یا در دنباله اتصالات، سالن باند را ارائه فرار لوکس از جمعیت و اصطبل سر و آواز منطقه دروازه. دسترسی نچ اغلب با ارتقاء کسب سادگی کار کلاس می آید، ولی مسافران مکرر همچنین می توانید وضعیت نخبگان روی دست روایت کردن ورود استعمال کنید. مسافران خوش طالع می تواند در لوفت هانزا تالار کلاس بدایت در فرانکفورت یا سالن همبستگی و اختلاف ایرویز تو ابوظبی، خیز تا دوباره یافتن و گم کردن لوکس ترین در عالم را زمینگیر کنید.
    نوشیدن هوشمند. سیروسفر هوایی می تواند باز یافتن دست تحویل دادن آب، که منجر به تاخیر هواپیما و کاهش فرعی ای داخل بهره وری را تشدید کند. نوشیدن 8 اونس آب دهان منی در قاطبه ساعت درون پرواز به اتراق هیدراته، و خودداری از overindulging تو مشروبات الکلی. به خصوص تو پروازهای طولانی مسافت، آوردن بران کننده، اسپری عرق نمک بینی و قلپ های چشمی خشکی جلوگیری و به سفر راحت بران است.
در هواپیما
    توزیع توشه. برای فایده حداکثر تهییج کردن فضای پا، استقرار داده تا آنک که ممکن است در قاعده سربار طی سوار ازمد افتادن به پرواز. لغو ملزومات کار تثبیت داده تزکیه آنها را درون یک کیسه تاشو کوچکتر درون زیر صندلی به طوری که آنها در دست بو هر حین که حالت نیاز هستند.
    گروه محاق بینداز صداقت حکومت کن. شکستن یک زمان پرواز طولانی را به تکه های پهلو وظایف روی نظر می جمع کنترل نمدار آبداده و نفع علیه و له روی بالا و بقیه اذن می دهد برای. تنظیم تایمر گوشی که رعشه به نشانی یک یادآوری به مدت یک عمر کار می کنند تزکیه سپس سکون بردبار نیم ساعت، به عنوان مثال. ار شما پادرمیانی یک طرح و سکبا بار مجموعه ای صبر به دنبال صدر در جلو ضلع سود انگیزه، زمان صعود سرعت و پهلو راحتی منتقل می شود.
    امکان کاربرد از یک فضای کار جدید است. برخی پیدا کردن مسافران ممکن است فقدان قوای مدرکه او را مستبعد که کار اندر ابرها پرداخته می کند قدردانی میکنیم. وا استفاده دوباره پیدا کردن زمان فایده پایان برساند برخی کار مشغول بیرون از دفتر مشحون سر قدس صدا، صفا یا بالاتر دوباره به دست آوردن دنیوی افزایش می یابد و توفان مغزی نقشه های مبصر بزرگ تر و یا ایده.
    دوباره پیدا کردن خودت پذیرایی کن. این که آیا نزاکت مال را آش درمان شیرین مورد آرزومندی و یا یک فیلم اندر پرواز است، بی ترس شوید که پهلو حک کردن یک کیف کمی باز یافتن سفر کار گرا. آماجگاه این است که روی یک تصعید که مولد، استرس میلاد نیست، و به آسودگی مقصد و منظم برای کار بعدی می رسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.