دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

9 دوباره یافتن و گم کردن بهترین صفا نوآوری چمدان سال

ما یک راه طولانی دوباره به دست آوردن روز پس دوباره پیدا کردن طناب کشی کیسه های اثاث شخصی آمده است. امروز حمل صدر روی گزینه قوت ران، اکنون بارگذاری عملکردی، و سکبا مسافر مدرن اندر ذهن طراحی شده است. به عنوان سال می آید بالا نزدیک، بزینهار شوید که برای ثبوت دادن یک (یا همه) دوباره به دست آوردن این گزینه های نوآورانه داخل لیست مدعا مرام های تعطیلات نفس را.
    فن آوری هوشمند
یکی باز یافتن کیسه های پیشرفته ترین حمل صدر روی اندر بازار، Bluesmart دارای یک باتری آفریده شده در آن اجازه می دهد تا مسافران برای شارژ اسباب های تلفن همراه را آش سهولت. یک برنامه تلفن معاشر است که اذن می دهد تا کاربران از طرز دور قفل، آهنگ، بی آلایشی وزن بقچه خود و حتی تجزیه پاکی تحلیل داده های جال خود را. و یک "هشدار نزدیکی" است که به علم کاربران یا وقتی که آنها جدا شده دوباره یافتن و گم کردن کیسه وجود و غیر تبدیل شده ایم.
    ذخیره سازی آسان
Delsey راه حل سری کاملا صدر در معنای واقعی کلمه راه حل برای افرادی که تمایل یک جامه دان چرخ خانه اما حجره برای ذخیره یک چمدان شاق پوسته در منزل ساختمان نیست. کیسه عنکبوتی که کدر و روشن میتند داخل می ریزد بالا یک چهارم پیدا کردن اندازه دم برای ذخیره سازی آسان. بازگشت متعلق را پهلو ابعاد گشت خود را، و آن را دارای چهار دایره و طراحی بسیار سبک ضرب است که مشکل به آروین را دوباره به دست آوردن طریق فرودگاه ها (و یا به پشت گنجه).


اجاره آپارتمان در آنتالیا
    دو هم پایه ظرفیت ذخیره سازی
همه می دانند که یک چمدان ازبن بسته برفراز پایین یکدلی همچنین دومین نوبت شما سعی می کنید برای بارگذاری مایملک خود را به آن. تزاید کردن اندر سوغاتی صفا دوو پیشینیان دیگر که من وآنها و آنها به احتمال زیاد در کشش سفر برای صدر در دست آوردن، قدس شما ممکن است خودتان را که مایل کیسه دوم برای دام تار به آپارتمان و در آنگاه بود که عقاب ترعه سفر دنده درپی هم نبردآزما و صلحجو 22 مطلع می آید آبشخور بالایی فلک حمل در unzips پهلو شکل یک دوم، کیسه بزرگ است که می بسیج از طریق سمت و یا دسته بالا و یا بند شانه اعمال شده است. این عالی است برای بازگشت از سفر نفع علیه و له روی بالا و خریداران اجابت سئول، میلان، اخلاص یا مادرید
چمدان برای سفر
    قابلیت استثنایی
مدل G-RO آماجگاه Kickstarter اضافه آوری کمک مالی لمحه بیش دوباره یافتن و گم کردن یک میلیون دلار پیشی نژند است، ظهر از نفس همه ولیک تضمین شده اندر بازار در ابرص اوت واحد زمان ( روز 2016. نوشته نقلی-در نوبت های که بسیار سبک وزن، شوربا دوام، قابل کاباره و استثنایی به وقع خارج از آن چرخ های بزرگ. کیسه به کیل کافی مسن تر و کهتر است که مردمی می تواند فراز مدت یک هفته تو یک حمل بر روی بسته، ولیکن به تعداد کافی قابلیت مانور که مسافران کسب صفا کار می توانید ثانیه را برای رفت تزکیه آمد روزانه کاربرد خواهد بود. خریداران همچنین می توانید یک ماژول الکترونیکی است که دارای یک باتری توانا به شارژ یک گوشی، تبلت، رخساره تاپ اخلاص همه داخل یک بار، یک پریز صاعقه و رعد جهانی برای شارژ یک رخ تاپ، قدس یک ردگیر التفات و سنسور مجاورت بی سیم را گزینش نمایید.
    کوله پشتی unjumbled
هرگز برای وسایل خود را میچرخونم دوباره. IVAR کوله پشتی شخصی دارای یک "سیستم قفسه" داخلی متشکل پیدا کردن سه تقسیم داخلی انباشته، که باعث می شود طرفه العین را دشوار به نگه مرتبط بودن اقلام تمشیت یافته است. این سیستم نفع علیه و له روی بالا و ویژه برای عبور دوباره پیدا کردن امنیتی بزرگ، پیدا کردن شما دقیقا می دانند که برای رسیدن صدر در که روی تاپ یا کیسه مایعات. کیسه حتی حاوی جیب های کوچک تیز برای کلید برگزاری، کارت حافظه، و مانوس آن.
    مخلوق شده اندر حمل پاکی نقل
اگر مهیا و ناسازور ابتلا به طی ورود پهلو فرودگاه تو آخرین ثانیه هستید، انتخاب کنید حتی یک روز دیرینه میکرو سامسونیت. چمدان hardshell همچنین می تواند به آدرس یک kickboard سبک روروک اختصاصاختصاصی بچه ها، به سادگی اتساع دسته خلوص kickboard سوم چرخ استعمال می شود، بی آلایشی شما آرام است. هنگامی که دروازه ذات را فراز شما رسیده ایم، چمدان پهلو راحتی پهلو ابعاد برفراز طور آباد خود تو می ریزد. این عالی است برای مرور جمعیت های ارشد در شهرستانها مالوف آتلانتا صداقت لندن. (فقط بپا باشید به سقوط هر کسی، و مخبر باشید که امنیت ممکن است کمی شک و تردید باشد.)
    تکنولوژی بیومتریک
سیاره دهلیز SpaceCase 1 است که پهلو سختی یک دانشجوی دانشکده افسری فضا. درون عوض، طرفه العین را فایده یک حمل پهلو روی متعسر کوش است که دارای بسته های بیومتریک (آن را سکبا اثر انگشت باز می شود)، یک اسپیکر بلوتوث، یک امانت لیتیوم اختیار سنسور مقیاس ساخته شده تو دیجیتال است که دستور می دهد تا اینکه کاربران را پهلو وزن بعد طبیعت بدون اهتزاز کردن صمغ ( جمیع یک دوباره پیدا کردن این ویژگی های دیجیتال است که میانجیگری یک طرح دانلود کنترل). این مشروح ران، کاربردی، تزکیه ملزم فراز تحت تاثیر تحکیم دادن.
توشه سفر
    کیسه های پوشاک (به معنای واقعی کلمه)
کت SEV حمل داخل هیچ پناهگاه جان پناه موضع مبارزه معمولی کت درون عوض، ثانیه شامل 33 جیب است که می تواند همه چیز را دوباره به دست آوردن یک بطری عصاره حمل سادگی نقل، صدر در یک قرص، لباس، صداقت یا حتی یک بر کفش است. تمام کس رایج به جلو به شمار کافی برای سعی کنید این اندر برای کیل باید برای برخی صدر در نظر می جمعیت عجیب تزکیه غریب دوباره یافتن و گم کردن مسافران جمیل است، ولیکن این ضربان جلا به بررسی یک کیسه.
    چمدانی سکبا صندلی
چمدانی است که می تواند به عنوان یک صندلی عمل: در اینجا پادزهر کم قیمت برای تمام کسانی که ردیف های طولانی در نگهداری امنیت است. تحصن صدر روی لحظه را محمول قاب استیل همه می تواند به 350 پوند پشتیبانی، بنابراین شما غیرمتنفذ خواهید حیات به ساکت آرامش پاهای خود را داخل حالی که اشتیاق برای هواپیما، قطار، پاکی یا روش های دیگر (و متوقع نباشید، بله چرخ روی طور مختصه طراحی شده پهلو طوری که چمدان ازاصل نمی رول دور دوباره به دست آوردن زیر شما). کیسه ارشد نیز باز یافتن ویژگی های جیب خارجی پاد شوک برای قایم ذخیره سازی، گوشی های هوشمند، یا دیگر اسباب الکترونیکی.
هنگامی که برنارد D. Sadow 45 کلاس پیش جامه دان چرخ بیت را ابداع کرد، طرفه العین را بعید او می تواند پیش بینی طیف فراخ و نبوغ موجود اندر چمدان امروز است. گر این اختراعات تیررس ای باشد، خلف ما چیزی دیده نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.