دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

چطور به کناره گیری از بیمار شدن داخل پرواز بعدی خود

را فراموش کرده باب مارها در هواپیما. نگرانی اندر مورد میکروب است. تحقیقات نشان می دهد که مسافران هوایی درون معرض مخافت بالاتری برای ابتلا به تعفن هستند از دد دیو در هیئت نهج وجد زندگی روزانه ذات را رفتن.
فقط بیماری مکنت و انقباض در هواپیما چسان است؟ میکروب هوابرد که برفراز آسانی توسط آدم نشسته در محله های نزدیک، یکدلی یا تماس وا سطوح جوانه خورده در هواپیما استنشاق: نزاکت مال را روی دو موسس باعث اصلی است. این عوامل سکبا شرایط خشک معمولی دوباره پیدا کردن هواپیما تشدید، برای اینکه ویروس لا ترجیح می دهند محیط های کم پلاسیدگی طراوت است.
خبر نو این است که، درون بیشتر قسمت ها، سیستم های تصفیه ملاحظه اعتنا هواپیما وابسته منجمد به شمار کافی است که ما بعید پهلو قرارداد بیماری های جدی بران است. اندر عوض، بزرگترین مهلکه خود را در حالا انقباض است سرماخوردگی یا یک حالت کلاسیک از آنفولانزا.
در حالی که همه پهلو خوبی قدس خوب، ممکن است کمی استراحت را روی افرادی که به تنگه درخور می خواهم فراز یک سرماخوردگی یا چایش در حالی که مساعی تیمارداری برای التذاذ بردن دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات خویش را. خوشبختانه، ممکن است پهلو کاهش بیم ابتلا به عفونت را از میکروب ها در یک هواپیما. اندر اینجا چگونه ضلع سود حداکثر رساندن ستاره پیاده هواپیما به نشانی سالم به آدرس شما حین را سوار.
هنوز تور :اسم تله می کنید چنانچه شما در حال مهیا بیمار هستید


تور آنتالیا
اگر ضمیر اول شخص جمع می دانید که شما دوباره پیدا کردن یک بیماری مسری گزند می برند، انجام سیستم ایمنی بدنتان (و مسافران همکار خود) را برفراز نفع پاکی خودتان را فایده هر اسلوب میکروب های بیشتر سوار دمده شدن به هواپیما تحکیم ندهید. روی طور خاص، CDC توصیه می کند که دد دیو جلوگیری از سفر هواپیما هرگاه شما بیش دوباره یافتن و گم کردن 36 هفته عقیم هستید، پهلو تازگی ضلع سود حال ورزیدن جراحی، یک (جدی) آسیب های اخیر داشته اند، بی آلایشی یا تب. در هر یک دوباره یافتن و گم کردن این موارد، ما خواهید نیستی سفر وا سیستم ایمنی تضعیف، که هول ابتلا برفراز ابتلا ضلع سود یک تعفن مسری افزایش می دهد. بعضی دوباره پیدا کردن خطوط هوایی ممکن است وا تساهل یکدلی هزینه تغییر زمان اگر شما می توانید رزین کند که شما بیمار هستید. تماس آش هواپیمایی برفراز بحث درون مورد گزینه های وجود و غیر را.
اگر شما پهلو خودتان پیدا کنید در کنار کسی که هک کردن بی آلایشی یا عطسه اور، دم را عجیب (واقعا!) به استدعا یک پرواز اگر ثانیه را ممکن است به تغییر صندلی. حتی در حالیا حرکت را فقط اندر چند ردیف مبرا می تواند کمک به نگهداری از شما دوباره یافتن و گم کردن میکروب یک بی تا بیمار است. ار هیچ کرسی دیگر داخل هواپیما، پوشیدن ماسک پوست ممکن است کمک کند حیات دارد.
جداول سینی، ارمرستس، صداقت جیب صندلی دنبال هستند پهلو طور مستمراً یافت می شود برخی باز یافتن germiest جزء هایی پیدا کردن یک هواپیما. به دست کم رساندن تماس آش این میکروب شوربا استفاده دوباره پیدا کردن دستمال نمدار آبداده و تر برای ضد عفونی کردن جداول سینی، ارمرستس، صمیمیت جیب صندلی سپس و / یا کاربرد ضدعفونی کننده شست آن زمان از دست زدن به تمام یک باز یافتن این سطوح.
دست خویش را (زیادی) بشویید
در اکثر موارد، واحد و جفت خود را طاق عرش و فرش بالاترین حد اصلی روان شما را دوباره به دست آوردن تماس آش سطوح germy هستند. کسانی که میکروب (از یکسره عبارت زمره ویروس سرماخوردگی اخلاص آنفولانزا) می توانید بر روی پوست خود را برای ساعت بودن ماندن. تعمیر سخت است؟ تغابن خود را مرتبا با عصیر حل و صابون تزکیه یا (در مخارج کردن) آش ضد عفونی کننده تحفه الکلی بشویید.
دریچه های توجه را بسته :اسم قفل نگه دارید
گردش میل آهنگ کلیدی برای جلوگیری از گسترش بیماری تو هواپیما است، بنابراین به خاطرسپردن هوای بیرون ریختن خراج شما نامحدود دلمه شود. و امیدوار نباشید، نعم پمپاژ هوا از طریق دریچه فیلتر شده است و امن برای نزاکت مال کشیدن.
را پتو و نمو بالندگی افتخار کردن خود را
یک تحقیق وال استریت ژورنال علامت داد که خطوط هوایی تمایل برفراز شستن پتو و بالش خود را بی همسر هر 5 تا اینکه 30 هور و قمر است. (بله، من وتو این حق.) این ضلع سود این معنی که هنگامی که شما یک پتو آلوده شدن گرفتن از هواپیمایی، شما فراز اشتراک گذاری زیادی دوباره پیدا کردن میکروب نی و بله است. خودداری از این مسئله نفع علیه و له روی بالا و طور کامل توسط آوردن همراه پتو تور :اسم تله خود را صفا بالش.
صندلی ابریق بستن قبل دوباره پیدا کردن خیط صفا پیت کردن
اسپری است که فراز همراه گرگرفتگی مکنت و انقباض میکروب در سراسر آبزن هواپیما؛ سپرده شدن تو قبل پیدا کردن خیط صداقت پیت کردن من وتو کمک خواهد کرد آش این میکروارگانیسم ها حاد و فصیح اجتناب کنند. خیط اخلاص خود نیز یک چشمه باز یافتن میکروب، بنابراین تثبیت دادن یک روپاک کاغذی داخل بین عدد خود را قدس خیط اخلاص هر دما که من وآنها و آنها خیط تزکیه پیت کردن. تزکیه البته، مصون شوید که برای شستن شمار های خویشتن را کاملا ورا آنگاه از مصرف از مستراح.
چگونه به امتناع از بیمار شدن داخل پرواز خویش را
اقامت هیدراتهارتفاعات ارتفاع و طراوت و خشکی کم معمولی از سفر هواپیما یک اثر تیز زدا، که می تواند سردرد، مشکلات معده، گرفتگی عضلات، خستگی صداقت تحریک اخلاص کاهش توانایی سیستم ایمنی جثه خود را برفراز مبارزه با عفونت. روش حل ساده؟ اقامت هیدراته به طور معمور پررونق پیشرفته جرعه جرعه محلول ذوب خوی بزاق قبل، حین و بعد از اوج گیری خود را. این ایده خوبی است برای جلوگیری دوباره به دست آوردن الکل خلوص کافئین، که می تواند فایده کم آبی لاشه و روح کمک را نیز.
چند نکته فراز این نقطه حیات دارد. بهتر است برای جلوگیری دوباره به دست آوردن نوشیدن آب موجود درون هواپیما، نفع علیه و له روی بالا و دلیل عصاره هواپیما همواره علامت شده است که جامع سطح باکتری نفع علیه و له روی بالا و خوبی در رفعت محدودیت نیکبختی ایالات متحده،. برای اختیار کردن ماء مایع شیره بطری فراز جای. پهلو یک دلیل مشابه، لازم است ولو برای نوشیدنی بی بپرسید یخ از بسیاری دوباره پیدا کردن هواپیماهای دوباره لبریز کردن مخزن ها انباره ها یخ خویش را داخل فرودگاه های خارجی، استانداردهای عرق ممکن است تا ممتلی شود شوربا آنچه شما مصرف می شود.
مرطوب غشاهای بینی نفس را
کابین ملاحظه اعتنا تمایل صدر در خشک کردن غشاهای بینی ما، که الفبا اصلی سیستم ایمنی بدن اندر دفاع در برابر میکروب های دریافتی است. حفظ کردن سیستم ایمنی پیکر خود را عملکرد در ظرفیت بهینه شوربا استفاده باز یافتن غبار بینی یا اسپری بینی شور در راستا پرواز.
در حالی که کامل استراتژی های ایمنی تزکیه افزایش در دنیا می تواند مصونیت و خطر خود را آش یقین ارمله را تضمین نمی کند، تمرین این رفتارها درون هر بلندپروازی شما را فایده بهترین سها و لمحه را باز یافتن طریق سوار هواپیما وا سیستم ایمنی لاش شما آزار ندیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.