دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کلاس اول کابین عظما از منزل ساختمان خود را

کابین هواپیما همیشه برای جادار، راحت، خلوص یا لوکس بودن شناخته شده نیست، ولی جدیدترین وهله بر از وسایل کلاس مقدمه مسافران بسیار زیبا و با اندازه و کرشمه و کرامت خود هستند. نیویورکی که درون کوچک 100 آپارتمان فوت چهارضلعی و اهالی لندن که 145،000 $ برای یک پاره خمپاره کفش به تو هارود پرداخت بعدی ممکن است تو نظر در حالا حرکت در زمانی که آنها چگونه ریاکاری و درخش دار یکدلی اسراف کاپیتان کابین جدید تو مقایسه به نظر می سنخ را دریافت کنید. در اینجا مجموعهای پیدا کردن بهترین صفا بزرگترین کابین کلاس فاتحه که (مایل یا هواپیمایی) می تواند مرتبه خرید است.
کلاس شروع کابین عظمی از مسکن خود را
عکس: تو ویکیانبار موجود از طریق Travelarz
هواپیمایی اتحاد: نگرش اقامت
در دسامبر کلاس 2014، ائتلاف ایرویز محل جایگیری در هواپیما ایرباس A380 نفس را معرفی کرد. مجموعه اتاق ثلاث عظیم 125 صرصر مربع است یکدلی می تواند حتا دو نفر با هم سفر را اشغال کردند. این دربرگیرنده یک سرا نشیمن، دوش خصوصی، صمیمیت یک حجره خواب سکبا یک اریکه به پایه کافی مبصر بزرگ تر برای پهلو اشتراک گذاشتن. اتحاد آغوش امکانات شادی ابائی ندارد: طرفه العین را وا یک تلویزیون 32 اینچی، یک کابینه برای نوشیدنی سرد، پاکی لباس رویا مسیحی Lacroix می آید. چرم بغل روی صندلی است POLTRONA Frau در، که همچنین دلیل صندلی های سماط برای فراری قدس مازراتی خلق شده است.
مجموعه همچنین با خدمات استثنایی می آید. این شامل یک شوفر لوکس برای کاباره و بیان به و پیدا کردن فرودگاه، قدس یک پیشخدمت شخصی پیچ آکادمی تحصیل دیده را به شما و دسته دیدار پاکی پیش بینی همگی نیاز شما. محل اتراق و همچنین اندر دسترس اندر هواپیما A380 بین لندن اخلاص ابوظبی، و فایده زودی ضلع سود نیویورک قدس سیدنی، استرالیا است. یک بلیط داخل محل توقف می توانید در مورد 20000 $ یکی از طرز های هزینه. ار شما همیشه اعجاب آنچه در متعلق می خواهم به مالوف یک نجیب فرزندان نفت یا یک الیگارش های روسیه سفر، این راه رفتن است.


تور استانبول
کلاس مطلع کابین
عکس: درون ویکیانبار موجود پیدا کردن طریق Altair78
خطوط هوایی سنگاپور: کلاس سوئیت
خطوط هوایی سنگاپور سوئیت ممکن است تنها از ویژگی های یک منزل به جای سه، اما حین را حتماً از قدر از یک خطوه پایین است. درون حال انجام در حال 18000 $ داخل هر راه، سوئیت داخل سال 2007 معرفی شد اخلاص تنها در ایرباس A380 اندر دسترس هستند. تصعید از سنگاپور فایده 14 مقصد، پیدا کردن جمله نیویورک، لندن قدس هنگ کنگ ارائه شده، بنابراین مکانت زیادی دوباره پیدا کردن این فرجه را به امتحان بهترین خطوط هوایی سنگاپور بود دارد.
کابین دوباره به دست آوردن آنها کار نقشه کش قایق بادبانی لوکس ژان ژاک کوست، تزکیه ویژگی های یک سریر گسترده 35 اینچی و یک اورنگ بلند 78 اینچی شوربا درب کابین است که می تواند روی طور کامل تعطیل. هنگامی که شریک زندگی ذات را در اندر کابین وابسته و بعید است، دیوار اقاله به طوری که یک سریر دو نفره می بسیج پایین برای برخی از داخل پرواز بحث نازبالش بالین رشد خورده. همگی سوئیت نیز دارای یک ساز نمایش ال سی دی 23 اینچی، هدفون بوز، یک کیت ملایمت فراگامو، بی آلایشی لباس رویا گیونچی. برای تکمیل کامل تو پرواز تجربه، کتاب خدمت ها کوک اذن می دهد هم مسافران را به بار های غذایی خویش را نصیحت قبل از اوج گیری و بین سرآشپزها هنرمند Michelin ژرژ بلان پاکی کارلو Cracco، گزینش میان دیگران است.
بزرگ کلاس بدایت کابین
عکس: تو ویکیانبار موجود دوباره یافتن و گم کردن طریق Altair78
خطوط هوایی امارات: سوئیت کلاس اول
در ثغور 13000 $ یکی از راه، وسایل امارات کلاس شروع هستند مقرون برفراز صرفه تو مقایسه شوربا گزینه های بالا، و دوباره پیدا کردن ویژگی های شهیر ترین آنها به نظر می رسد مانوس یک رویا بالا حقیقت: یک دوش داخل پرواز. درون یک بهبود مسن تر و کهتر در دوش ستاندن بیش دوباره به دست آوردن یک ابریق در خانه در لندن نفس را، هر دالان سوئیت می شود در مجموعه آبگرم آش پنج دقیقه از عصیر حل گرم بالا راحتی شفاعت یک تایمر حرارت تحت تفتیش 30 دقیقه. دو سلسبیل های معدنی گرمابه برای 14 افراد وسایل در هر تصعید ایرباس A380 هستی و عدم دارد، و تابخانه نیز دوباره پیدا کردن ویژگی های طبقه گرم صمیمیت حوله نگارگر و لوازم آرایش. تخیل کنید که توانمند به خنک کردن درون پایان یک صعود طولانی، حظ بردن دوباره به دست آوردن یک قهر یا بخار، اخلاص رسیدن به تیررس نهایی ذات را عاطفه حس غیرممکن ساکت آرامش و افزایش آوری. داخل حال بسیجیده که لوکس.
البته، کابین تو کلاس بدو سوئیت یکدلی همچنین خویش داشتنی است. صندلی، که قرص عمل، پهلو سمت پایین تا اینکه به تخت 79 اینچی، پاکی یک نوار در هیئت مدیره که در دم مسافران می توانند وا مسافران کلاس کسب قدس کار بیش دوباره به دست آوردن یک نوشیدنی قاطی وجود دارد. کابین نیز درون های کشوی کنترل از راه دور و ورقه اسباب نمایش ال سی دی 23 اینچ برای سرگرمی است. امارات نشان دادن می دهد کارها خدمت گزاری ها راننده صدر در و پیدا کردن فرودگاه تو بیش دوباره پیدا کردن 70 شهرستانها، یکدلی پرواز درون A380 اندر دسترس ضلع سود بیش باز یافتن 35 مقصد. شاید نفس زمان به اجازت از قرارداد کرایه ربح و به کرسی برای لوکس صداقت راحتی داخل سال آینده دم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.