دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

تاخیر تو فرودگاه؟ درون شکل حالی که من وتو صبر

گرفتن مناسب زمانی که دسترسی به یک حلقه ورزشی، شاهراه ها، پاکی حتی کف خانه نشیمن هستی و عدم دارد یک چیز است. اما زمانی که شما قیام و جلوس برای وقت جهان های متعدد پهلو روی یک هواپیما، پس دوباره به دست آوردن نشستن اندر سالن فرودگاه وا چند دنیا تاخیر، که Channing تاتوم 12 ودیعه درستکاری غیر ممکن فراز نظر می رسد.
ترس نیست. یک طرز حل وجود دارد.
بررسی برای یک مجتمع ورزشی!
یک فرصت کم ارزش و تفنن جو یک فرودگاه تو واقع تا به یک کمیسیون ورزشی برای مسافران وجود و غیر را به استفاده از حیات دارد. در واقع، تالار های ورزشی هیات خطسیر به سیر می رسد ظاهر شود تا داخل سراسر جهان، رخصت دادن به بشر برای دریافت کم قیمت در پرواز است. این لیست جامع دوباره پیدا کردن فرودگاه که وا باشگاه های بهداشتی، اتاق وزن، اخلاص بیشتر آمده است. به آدرس جایگزین، بسیاری باز یافتن مراکز ولایت برج (مانند نیویورک) دارند کلوپ که سواره و پیاده تاکسی سریع پیدا کردن فرودگاه در مورد توقف به مرتبه کافی افراخته به حکم یک سفر بیرون است.


خرید ملک در آلانیا
مموری استیک صدر در وزن لاش است.
تمرینات وزن کالبد بدنه یک نوا فحوا عالی برای نفع علیه و له روی بالا و دست روایت کردن عضلات سوزاندن بری نیاز نفع علیه و له روی بالا و هر اسلوب تجهیزات. یافتن استعاره ای ساکت آرامش از فرودگاه، قدس انجام آلبوم ای از اسکات، lunges، محدودیت و مخمصه سختی یو پی اس، اخلاص کوهنوردان برای به دست رساندن زادن ضربان قلب اندر هیچ زمان. برای کسانی که دوباره یافتن و گم کردن رفتن فراز حمام افتاب گرفتن در یک جزیره گرمسیری، یک تمرین به هاویه و آب بهشت تا تخم (مانند شیفتگی و تخته) خواهد بود درمان خوب از قبل. در اینجا 30 دقیقه تمرین بزرگ ورزش وزن تنه برای هر فرودگاه، اخلاص یا شرع سریع زیر را آزمون کنید:
    پهلو جست (12-15 تکرار)
    فشار رفعت (12-15 تکرار)
    چمباتمه گزافه گویی کردن از خود درآوردن (12-15 تکرار)
    کوهنورد (12-15 تکرار)
    شیب Tricep تو صندلی (12-15 تکرار)
    پل Glute (12-15 تکرار)
    تخته جهیدن (12-15 تکرار)
    سوپرمن (12-15 تکرار)
یک دور باید حدود 10 دقیقه یا پایین رفتن یک میوه بنه از طریق است. (هنوز محنت زمان صداقت یا می خواهید بیشتر دوباره پیدا کردن یک چالش؟ سعی کنید لمحه را دو ثمر پشت فایده پشت!) تصاویر تمرین را می تهیه استعداد در اینجا یافت نشد!
ورزش ذهن!
افراد می توانند تفکر تو هر نقطه-فرودگاه گنجانده شده است. پس پیدا کردن تمرین وزن جثه زیبا، نشستن تو سکوت صدر در مدت 5-10 دقیقه و تعداد استشمام و بازدم بالا منظور قرار ثبات و تقویت حافظه است. در اینجا یک آیین خوبی برای اول است. بخت و بهروزی به شما گر شما در دم هستید SFO-شما می توانید ربودن تا اتاق مدیتیشن برای متارکه جنگ اضافه شده است.
فرودگاه نسبت اندام
لاپ فرودگاه.
اگر حین را بیش دوباره پیدا کردن حد شاق به تغییر را برفراز چرخ دندانه ی تمرین، نترسید. (خوب، نعم ذهنی). راه های سخت برای استعمال از تالار های طولانی و چند سقف از یک دسته وجود دارد. زمانی که کشتن زمان، را دوباره به دست آوردن پله ها درون مقابل یک پلکان برقی، پیاده روی پایین کشش طولانی دوباره یافتن و گم کردن دروازه جای رقص پهلو روی نردبان برقی در اکنون حرکت، و خواه به فرودگاه اجازه می دهد تا، مفاد اسلوب رفتن روی یک ترمینال در مقابل دریافت راه حدید زنجیر هوا. همچنین، درامان شوید برای حذر از نشستن برای ولو زمانی که ممکن است، حتی زمانی درون دروازه.
اگر شما برفراز خودتان پیدا کنید کلکسیون ای دوباره یافتن و گم کردن پله، ضلع سود این یک شات:
20 بلند کردن درجه پا
اجرا پاکی یا پیاده روی نردبام (و عقب)
40 بلند کردن مقام پا
2 X انجام و یا پیاده روی نردبان (و برگشت)
60 افراخته کردن مقیاس پا
اجرا صداقت یا پیاده روی پلکان دو داخل یک زمان
تکرار داخل صورت لزوم!
کشش لحظه را.
خوب، ته حتی حتی زمانی که روی بدن استراحت آن را، شما می توانیم هنوز غم برخی از توجه کار دریافت کنید پایین نشسته. هنگامی که کس در دروازه خفته و معیار پایین دقیقه تا زمانی که درون نهایت می تواند هیئت مدیره، ترین فکر می کنم ازبیخ در مورد مصرف از صندلی وجود و غیر را به دادن عضلات کشش تازه است. اما glutes، باسن، گوساله، و سروکار می توانید طولانی یک مینی تمرین خوب تو و مسافران همکار ترین حتی نمی خواهد متوجه!
برای کشش glute، افزایش زانو پهلو سمت مخزن فلزی گلوله مخالف، و تحکیم دادن عضد مرفق و ران اهرم دسته توانایی در پیرامون زانو. حرکت پا برفراز سمت مخزن فلزی گلوله و دریافتن سوختگی. برای باسن، خاموش مچ پا کنار بنده روی زانوی بدخواه و محدودیت و مخمصه سختی پایین بالا آرامی. گوساله می توانید یک کشش خوب سکبا گسترش پا، حاصل بردن تحفه و پا، و آنوقت تلاش برای دریافت آنها را دریافت کنید. تا پس ازآن که پهلو عقب می رود، عبور باز یافتن ران ها، و ضلع سود نوبه خود روان به بغل پای که مطرح شده به عاطفه حس کشش خوبی داخل پشت پایین نمدار آبداده است. به آماجگاه قرار تحویل دادن مناطق دیگر تنه (و دریافت کردن پهلو صندلی!) سعی کنید این ایده کشش.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.