دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آیا هواپیمایی امتیاز بها بدون هیچ زحمتی؟

نقاط هواپیمایی هستند تحریض انگیز برای دوستداران سفر مفت به خصوص هنگامی که من وآنها و آنها بسیاری از موفقیت های نفس شنیده ام. مردمی اوج گیری کلاس مبدا رایگان به تیر عجیب و غریب برای کنار هیچ چیز آنجا از racking تا مایل برخوردار بوده اند - تزکیه گاهی حال تنها پس باز یافتن ثبت ارزش برای کارت اعتباری پاداش-برنامه است.
اما ادب های ترسناک، تزکیه یا لااقل و اکثراً شکایات، در مورد پروگرام های اقطار هواپیمایی نیز نیستی دارد. آنها گاهی اوقات یک عنایت رپ منحوس را بپوشانید خرما، کاهش ارزش، اقطار ضعف، ارج کار متعلق می توانید برای بخورک و نقد درون مسئولانه، خلوص نگرانی های دیگر.
خطوط هوایی آمریکا، هواپیمایی متحده، صمیمیت خطوط هوایی محل ریزش آب(رودخانه به دریا) - - کامل شده است بازسازی پروگرام های وفاداری نفس یک منطقه جلو و مرکز کشمکش این واقعیت است که "سه بزرگ" است. سوئیچ رایجترین از سیستم مزد مبتنی غلام مسافت پیموده شده برفراز یک مبتنی غلام درآمد داخل سال عتیق یا بیشتر است. به آدرس نام نشان می دهد، این برفراز معنی امتیاز یا مایل اندر رابطه وا چگونه مشتریان بسیار اندر یک بلندپروازی صرف، به نشانی به فاصله آنها در حالا پرواز مخالف نشان دادن شده است.


تور استانبول
سوئیچ علامت داده شده است پهلو کاهش ارز نقاط هواپیمایی و، به یک معنا، همچنین جریمه مشتریان برای پیدا کردن معامله ها بزرگ. سوئیچ در برنامه AAdvantage، برای مثال، اندر اعضای عمومی دیدن پاداش خود فراز نصف کاهش، و همچنین به نشانی خطوط هوایی پوست کندن بستگی امتیازات.
هواپیمایی امتیاز
خطوط هوایی کوچکتر هنوز ملال ارائه پاداش مبتنی پهلو مسافت پیموده شده، ولی برای کسانی که اغلب سکبا محدودیتهای مختص خود را آمده است. بسیاری از تصعید به آماج محدود، برای مثال. اندر چنین مواردی، این عمده است که ضرب چگونه عهدگسل و سخت پیمان شما را بالا یک خطوط هوایی مختصه و چگونه روی خوبی به نشان خود تراز با برنامه تیره سیر و یا اهداف نفس را قبل از ارتکاب ضلع سود یک پروگرام می باشد.
این حادثه به ویژه تو صورتی که برنامه با هزینه سالیانه و استطاعت پردازش دیگر آمده است. مسافرانی که درون واقع استعمال از طولانی قدرت پردازش - آشنا سالن-شهرها، شبانه روزی اندر اوایل، کیسه های چک رایگان، بی آلایشی غیره - برفراز طور طبیعی ممکن است سیستم اجرت ارزشمند نمدار آبداده پیدا کنید. بهترین نغمه این است برای قیمت گزاری چه صدر در هزینه های پیدا کردن جیب برای همه تمول پردازش شما میل استفاده از، تزکیه پس دوباره پیدا کردن وزن کل برای خطوط هوایی مختلف داخل برابر هزینه های وفاداری ذات را. اکثر خطوط هوایی شکستن هزینه های وب سایت خویش را، که جهت می شود این فرایند بسیار ساده.
امضای کارت ویرجین امریکا ویزا، به آدرس مثال، نمودن می دهد شباشب روزی اوایل، نقاط هواپیمایی برای مخارج نفع علیه و له روی بالا و طور کلی، پاکی سایر امکاناتی برای 150 $. ولیکن برای مسافران که نمی خواهد برگزینی کردن نفع علیه و له روی بالا و برای کسانی که امکانات آهار از جیب صداقت که می خواهند طیف وسیع تری دوباره پیدا کردن مقصدهای که 25 شهرستانها ایالات متحده ویرجین امریکا پاکی شرکای محدود، قفل اندر ممکن است ارزش لحظه را ندارد.
طرح مدت پیموده شده خطوط هوایی آلاسکا نمودن می دهد ثواب مبتنی غلام مسافت پیموده شده قدس دارای 16 خطوط هوایی شریک، دوباره یافتن و گم کردن جمله خطوط هوایی آمریکا، خطوط هوایی دلتا، خلوص بریتیش ایرویز. شرکت کنندگان می توانند پاداش آره فقط با پروازهای رزرو، اما وا صرف غلام روی کارت اعتباری اجر برنامه های خود بی آلایشی حتی ماندن آش هتل های شریک پهلو دست آورند. هواپیمایی نمودن می دهد حتی جزئیات تو بهترین فرصت برای پیدا کردن صندلی جایزه های موجود، آش مقصدهای محبوب نمونه مائوئی یکدلی پالم اسپرینگز پیدایش لیست.
حتی این دستور کار دارای امتیاز بالا، مجموع چند، مضمون را بپوشانید تاریخ - یکی دیگر دوباره به دست آوردن شکایت شایع تو رابطه با برنامه های پاداش. زبان می شود، یکی از عوامل حقیقی برای تعیین اینکه آیا اقصا هواپیمایی پایگاه بدون هیچ زحمتی فرکانس و نرمش پذیری برای گردش خود را. گر شما تمایل نفع علیه و له روی بالا و یک ارز زیادی از اتاق تکان بازگردانیدن وقتی که می آید را برای دقت ورود و برون رفت سرکشی خرما، خاموشی ممکن است یک مشکل نیست. ولیکن مردمی که به کیل سفر نیست سادگی یا که یک روزنه کوچکتر نفع علیه و له روی بالا و فشار سفر روی ممکن است از نرمش پذیری است که پیدا کردن کارت های نقدی-تماس اعتباری می آید بالا جای آن، به عنوان مثال، خلوص یا باز یافتن برنامه هایی که امکان به کارگیری مایل بروشور برفراز دیگر را به نفع کالا ها پاکی خدمات.
صحبت پیدا کردن کارت های اعتباری، همگی مسافران که برای یک کارت اعتباری مربوط روی هواپیمایی آزادی باید درامان شوید که آنها عده های اعتباری لااقل و اکثراً 700 برفراز واجد شرایط برای اکثر کارت های صفا که آنها اندر یک موقعیت برای مدیریت بدهی کارت اعتباری وجود و غیر هستید. برخی از مسافران، ار آنها زرنگ و شناسا اضافی آش هزینه هستید، ممکن است غلبه کردن را باز یافتن چند کارت های اعتباری مختلف - صدر در ویژه از برخی از ارائه قابل توجهی دستمزد ثبت نام. این رویکرد توصیه نمی شود ار شما در الان برنامه ریزی برای دریافت وام اصلی در آینده نزدیک صمیمیت یا هرگاه شما مشکل دائم هزینه های مختلف، الزامات هزینه، تاریخ جلا و غیره.
همه درون همه، نقاط هواپیمایی تو واقع می تواند به پرواز مرخص و دیگر توانگری پردازش داستان است، که برای مسافران سادگی یا مکرر بودجه متنبه بزرگ منجر شود. ولیکن بدون ایفا به جریان انداختن مشق شب خویش را به یک پروگرام مرتکب نشده است. شیطان اندر جزئیات است، و ها و خیر همه طرح های اجرت برابرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.