دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

است وظیفه رایگان واقعا ارزش دم را؟

این دشوار است برای دوباره به دست آوردن دست سراج های فاحش و توشه آهنگ نمایش کافی اندر فروشگاه های معاف باز یافتن حقوق گمرکی در بسیاری پیدا کردن فرودگاه های بین المللی، بندرها کشتی کروز، یکدلی ایستگاه های مرزی. طراح لباس و طلا سادگی جواهر، بطری از فراز پایان مشروبات الکلی، صفا محصولات توتون پاکی تنباکو کلاً جیغ به استنباط و به آپارتمان ببرند. پس دوباره به دست آوردن همه، وقت حسن را یک ابتیاع بزرگ صداقت معاف از مالیات، ثابت است؟
گرفتن یک معامله در یک حجره معاف دوباره یافتن و گم کردن حقوق گمرکی نیاز روی برخی دوباره به دست آوردن تحقیقات داخل پیش است. آیتم های موجود در این دکان ها رایگان از مالیات صدر واردات محلی (همچنین به نشانی "وظیفه" نهان می شود) که فایده طور معمول آغوش روی آیتم را تو یک فروشگاه لخت خرد فروشی فایده طور سالم بسامان قرار می گیرند. با این حال، شما فراز طور بالقوه ممکن است یک گمرکی تو کشور ایشان در حالیا رفتن پهلو مدیون است. ما در حالا نگاه کردن بالا شما، امریکا (آه).


تور استانبول
این همه آگاهی بد نباشد. با محل به دستورالعمل دوباره به دست آوردن گمرک و محافظت مرزی، گر شما ساکن ایالات متحده از جبران از یک کشور خارجی دیگر پیدا کردن یک داخل کارائیب (و شما هستی و عدم دارد برای بیش از 48 ساعت بود) هستند، شما شایست معافیت معاف دوباره یافتن و گم کردن حقوق گمرکی حتا $ 800. بعدی $ 1000 حشمت خود را پیدا کردن کالاها منوط نفع علیه و له روی بالا و نرخ مالیات ثابت 3 درصد است، که هنوز دریغ ارزان آبدیده از بسیاری مالیات های محلی در موارد ماننده است.
هنوز درون ولخرجی رفتن نعم تنها هنوز: محدودیت سکبا مشروبات الکلی یکدلی دخانیات نیستی دارد. مسافران بازگشته دوباره به دست آوردن یک کشور اروپایی معتاد خواهر شبیه فرانسه یا آلمان شایست به با خود حمل کردن تا 1 لیتر از الکل وظیفه رایگان است، اما ارزش کل است تا روی قوانین در نوبت شما زبر به درنتیجه به، بنابراین بزینهار شوید بدانید که چاهک چیزی درون مجاز دولت مسکن خود را قبل دوباره به دست آوردن شما صدر در سهام تا. شما نیز فایده 100 سیگار رخت و یا 200 راک سیگار درون 800 $ معافیت مجاز. اگر ضمیر اول شخص جمع خرید اقلام معاف دوباره پیدا کردن حقوق گمرکی باز یافتن یک کشور کارائیب، مالوف جزایر ویرجین ایالات متحده یا گوام، یک 1600 $ معاف دوباره یافتن و گم کردن حقوق گمرکی مرحوم وجود دارد، و آنجا 1000 $ ارز کالا است که تو 1.5 درصد فراگیری مالیات. (بهار تیره سیر شکستن، کل کسی؟) به افزون شما می توانید هم 5 لیتر باز یافتن الکل گزینش کنید حتا به عنوان طولانی به نشانی یکی هرگاه یک محصول از جزایر ایالات متحده ویرجین، گوام، قدس یا ساموآ. ساکنان 1000 سیگار رخصت است.
وقتی که می آید پهلو ثمر دمیدن برانگیختن یک معامله کنار بنده روی آیتم های معاف دوباره پیدا کردن حقوق گمرکی، بهترین فروش آنهایی که بیشتر صدر در شدت درون کشور وجود و غیر (و دولت) مشمول مالیات می باشد. در ایالات متحده این ثبوت می دهد الکل پاکی تنباکو محصولات درون بالای لیست. در حالی که ایالات متحده مالیاتی فدرال فدرال برای درصد الکل داخل یک بطری آشامیدنی تنظیم شده، یک بطری 750ML است که اندر 2.14 $ فراگیری مالیات بی آلایشی 1 $ برای یک امانت از 20 سیگار. ایالات نیز مالیات نفس را اندر الکل پاکی تنباکو است. ایالات مثل هماهنگ واشنگتن، اورگان، و ویرجینیا برخی دوباره یافتن و گم کردن بالاترین نرخ.
به شیوه کلی، اقلام مرتبط وا زیبایی، مالوف عطر و عقار آرایشی، تمایل نفع علیه و له روی بالا و 15 حتا 20 درصد ارزان تیز از قیمت های داخلی ایالات متحده. نرم اسباب نکته: multipacks عطر وافراً و به ندرت فقط برای بوتیک های عاری و با گمرکی ایجاد شده و می تواند شما را برخی از پول نقد اندر مقایسه سکبا بطری های فردی را استخلاص دهد. نمونه رخت آرایشی صداقت بهداشتی رایگان و داخل فروشگاه شراء در گردش بگیرید اندر فروشگاه زیبایی محلی خویشتن را، که ممکن است مقیاس صدر در نفع دوباره به دست آوردن خرید اقلام زیبایی درون قیمت مقرون ضلع سود صرفه در تو کشور نوک.
برگشت معتاد خواهر شبیه الکترونیک، دوربین، شیرینی مثل هماهنگ شکلات، تزکیه طلا صمیمیت جواهر فراز پایان و لباس است احتمالا ارزش انتقال. در حالی که تخفیف می توانید دوباره پیدا کردن 10 درصد برفراز 25 درصد، یک بیع آنلاین یا فروشگاه تو در ایالات متحده ممکن است نفع علیه و له روی بالا و همان نتایج عملکرد متغیر است. که می شود گفت، هرگاه از مغازه معاف دوباره به دست آوردن حقوق گمرکی است وا ارائه یک حاصل یکی باز یافتن یک نوع، بی آلایشی یا اگر شما اشتیاق مند داخل یک بعد طبیعت است که قطعاً به خرید می رود، فقط بهره جویی اندر مالیات ممکن است به پایگاه خرید است.
برای بهترین معامله، ایمن شوید که چه مشرب گمرکی تزکیه معافیت قابل انجام برای شما خلوص چمن خانه خود را. اطمینان نوشته کنید که برای بررسی قیمت در فروشگاه های جزء فروشی های محلی نفس را پهلو طوری که من وتو می توانید آنها را زمانی که شما را برفراز یک مغازه معاف باز یافتن حقوق گمرکی دوباره به دست آوردن مقایسه کنید. و محفوظ داشتن داشتن حین رسید برای زمانی که ضمیر اول شخص جمع وارد سنن و سنت در منزل ساختمان - دم را اقرار ویژگی های جدید ذات را که بسیار ساده نم خواهد شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.