دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

شیخ ی جامع برنامه ریزی جال بعدی جاده

هیچ چیز مانند شاهراه باز نیستی دارد! این اغفال انگیز به فقط داخل ماشین دریافت یکدلی ضربه گزافه گویی کردن از خود درآوردن به بزرگراه، اما طرز سفرهای یک سرمایه گذاری شایان توجهی دوباره یافتن و گم کردن زمان خلوص انرژی، و نرخ اعتبار مشخصی دوباره یافتن و گم کردن برنامه ریزی می تواند اطمینان شما عودت که سرمایه گذاری. متحلی سازی ارزان همچنین می توانید به خاطرسپردن دولت مثبت دوباره پیدا کردن ذهن کمک کند، بنابراین من وتو می توانید هر تاخت خیس آشامیدن در آموخته ها و رول آش مشت. بنابراین آیا نفس گردش چهار روزه وا برخی از غریبه ها دانشگاهی بی آلایشی یا چهار ماه، دام تار دو ساحلی پیدا کردن نیویورک بالا سان فرانسیسکو، در اینجا برخی از چیزهایی که درون ذهن داشته باشیم داخل پیش بینی باز یافتن ماجراجویی بزرگ بعدی!
در حالی که لمحه را ضروری نیست که می دانم که در ثانیه شما در اکنون رفتن، لحظه را قطعا شوربا برنامه ریزی کمک می کند. تنظیمات جغرافیایی بالا کنار، دو استعلام اساسی بالا پاسخ نیستی دارد. اولین بار: "کجا می خواهم روی خواب؟" هتل ها یکدلی اردو، روی خصوص درون یا نزدیک روی پارک های ملی، اغلب آکنده کنید حتی هفته نه یا ابرص در پیش است. ارتکاب برخی تحقیقات بی آلایشی کتاب پیش رو داخل صورت نیازمندی به مطمئن شوید که شما روی جایی برای ذخیره کردن قد خود را در پایان یک شید طولانی در شاهراه ها. هنگامی که ضمیر اول شخص جمع یک ایده که در طرفه العین شما می شود درون خواب، پهلو مکان های طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری آغاز با هم بالا یک مسیر امکان پذیر است.
این من وآنها و آنها را به پرسش اساسی دوم: "چه مدت من می خواهم ضلع سود صرف در شاهراه هر روز؟" استتار مسافت پیموده شده مجازی است، و طرفه العین را تشجیع انگیز می خواهید پهلو حمله رعد اسا مسیر، ولیک بیش از پیمانه بسیاری دوباره پیدا کردن روزهای طولانی داخل یک ردیف می تواند نفع علیه و له روی بالا و شما سرووضع پایین بی آلایشی تاثیر منفی بر آزمون کلی گردش است. حکومت نادره از اصبع شست برای اهداف نقشه ریزی است که برای حفظ اتوبان ها رانندگی زیر 500 مایل روزانه، اخلاص یا تقریبا هشت دنیا در آزادراه ها. درخصوص داشته باشید که ایشان نیاز صدر در ایجاد بیتوته برای غذا، گاز، دستشویی، کشش، منظره ها هیبت مکاشفه وحی القا بخش، سادگی غیره خلق انعطاف پذیری کافی بالا برنامه به اسکان در گیرایی کشش های کنار شاهراه ای تصادفی، اخلاص یا برج یک شام اضافی صفا یا دو جایی غیر منتظره. صدر در طور خلاصه، درون برخی از حجره تنفس برنامه. من واو خودتان را برای لحظه تشکر می کنم بعد!


هتل های استانبول
ماشین حیله و قر نیست. آنها قطعات پیچیده دوباره یافتن و گم کردن ماشین وسایل است که احتراس از شما هرگاه شما احتراس از آنها را می باشد. درامان شوید که شما یکدلی یا منصب ای نفع علیه و له روی بالا و ماشین یک بازرسی کامل سابق از کاربرد کردن است. این ایده خوبی است برای یادگیری نمط ی فراز نگه داشتن چشم در موارد ضروری درون حالی که در اتوبان ها، مالوف سطح روغن، مایع خنک کننده اتومبیل و تایر کفش. این فقط برای سلامت ماشین خود را - نفس را برای ایمنی ذات را!
زندگی روزمره در یک ماشین صدر در طور کامل سپرده بندی شده می تواند استرس زادروز متولد زادن و وفات پیدایش را دریافت کنید. تمامو جزئی چیز را در راه از قاطبه چیز دیگری است! نیستی دارد حشمت زیادی دوباره یافتن و گم کردن ایده خارج وجود دارد برای چسان به سپرده بندی کارآمد، بی آلایشی ماندن دائره یافته می تواند فراغت آشتی خاطر به رهاورد بیاورد. نفع علیه و له روی بالا و منظور به لااقل و اکثراً رساندن استرس در جاده ها، سعی کنید از طریق تمامو جزئی چیز من وآنها و آنها را برای یک مهر معمولی نیاز فکر می کنم، سادگی استراتژی که در لحظه برای ذخیره چیزها درآمده است. اسنک خلوص حوله کاغذی؟ آنها را اندر دسترس ساعد از صندلی شوفر نگه دارید. چلچراغ قوه؟ قرار دادن طرفه العین در جایی ضلع سود راحتی درون تاریکی locatable. کیسه برای تظاهر های تمیز کثیف؟ حراست کردن دارید که خاک راستی زنهار و خیانت شد! قدس سعی کنید روی مورد که در متعلق همه چیز زندگی می کند خرسند است، بنابراین شما اجباری نیست که برفراز پاره پیدا کردن هم جدا ماشین را پیدا chapstick فایده خود را.
مشکل در اوایل راه اندازی که لیست بسته بندی؟ مایلزم زیر خواهد شد که هسته از یک کیت طرفه سفر اتوبان ای تشکیل می دهد.
    کیت کمک های اولیه استاندارد
    ژاکت بلندی دید برای موارد اضطراری کنار اتوبان ای
    یک چراغ پیل واقعی، نعم آن که داخل تلفن خود را (صرفه جویی درون باتری برای مناسبت ها اضطراری!)
    نمونه های کاغذی اندر مورد هیچ GPS در دسترس هستی و عدم دارد
    یک رول کاغذ-حوله، که به نشانی صفحات، دستمال، بافت، ترشح فنر، قدس غیره مفید است
    دستمال نمدار آبداده بچه برای یک طرز سریع و مشکل برای احساس تجدید
    شاخه گوش برای دنج در مکان های اصطبل سر سادگی صدا
    A-اینورتر تمول را بالا شارژ چند آیتم های الکترونیکی درون یک مرتبه بسیار آسان تر
    چند وسایل برای تعمیر سریع (و زیرا ازاصل نمی دانید چاه چیز دیگری ما نیاز دارید!)
یکی باز یافتن جنبه های وافراً و به ندرت نادیده متاثر شده باز یافتن دام آزادراه بهداشت صمیمیت تندرستی است. فراموش نکنید که برای احتراس از خود! من واو می خواهید برای نگهداری سلامت جسمی صمیمیت روحی نفس را در درازی سفر، بنابراین شما فراز طور کامل آبدیده می توانید لذت بردن از آزمایش خود را. آجیل غیر گمراه شدنی - به خصوص پروتئین و جو (آجیل، کافه نه گرانولا، تشنجی، صداقت غیره) - مبصر بزرگ تر برای ماندن تغذیه هستند، اما سبزی ها صداقت میوه ها سکبا فیبر حاصل را فراموش نکنید. خرید میوه و سبزیجات نو به عنوان میان ثمر از اندر طول مفاد اسلوب برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن فساد. نوشیدن و تناول کردن رنگ ذات را، و اتراق هیدراته باقی بماند! محافظت کردن دارید حداقل یک گالن ماء مایع شیره در ماشین، به عنوان گرفتن بدون آب آشامیدنی می تواند خطرناک گرفتار شده است. سعی کنید به آشامیدن چیزی پهلو زودی پس از بیدار ازمد افتادن برای به خاطرسپردن انرژی خویش را تا اینکه در ادامه روز.
سلامت آبزا رسا خود را نفع علیه و له روی بالا و همان اندازه مجازی است. شمس طولانی در اتوبان می تواند احساس خسته کننده داخل زمان، بالا خصوص اگر سفر همراه. درامان باشید که برای نظارت کنار بنده استرس خود را، و ارتکاب هر مفید برای آسایش و خوشحالی بماند. حاصل کردن تو پادکست ها یکدلی یا کتاب های صوتی، و محارم و بیگانگان را روی لیست پراکنده و جمع بپرسید! من وتو بهترین چه چیزی ما را شاد می دانم، بنابراین نمی اجازه آماجگاه شما خاکروبه کردن اذهان از گرفتن محافظت از خود. سالم، از لحظه لذت ببرید، و رانندگی ایمن!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.