دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

2016 صداقت سال من اندر ترکیه

به عنوان یک خلق از 80 میلیون نفر، پیدا کردن جمله بسیاری دوباره به دست آوردن خارجی ها مهاجرین، 2016 یک واحد زمان ( روز وحشتناک برای کشور ترکیه بوده است. به نقل از عبارت مشتهر ملکه الیزابت، از لمحه شده است ما "سالنامه Horribilis."
این لاتین است و نفع علیه و له روی بالا و معنی "سال وحشتناک" منتها این توضیحات خفیف است.
ما یک سری دوباره به دست آوردن حملات کارشکن در شهرستانها مرکزی صداقت در نفوس شورش ترین گذرگاه ما را نافرمانی کردن کرده اند. بچه ها در ساحل ها ما پاک تا، پناهندگان تو دریاها من وایشان مرد، یک شوروغوغا در جنوب شرق، الوف نفر از نفر ابوالبشر و جانور زندانی شدند، اردو های پناهندگان غلیان کامل تشکیل می دهند، و این شناسایی همچنان بقیه دارد.
پس از طرفه العین بود شب پیس ژوئیه 15 صمیمیت یک شکست کودتا بود دارد.


هتل های استانبول
از بسیاری جهات، خویشتن هنوز غصه نمی توانم باور دم اتفاق افتاد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کودتا چیزی دوباره پیدا کردن گذشته تو ترکیه بودند. هنگامی که اخبار برای اولین بار داخل فیس بوک بی آلایشی توییتر را شکست، خویشتن فرض متعلق است که قلب شدن واژگون بیمار بود.
یک زمانه بعد، من وظیفه خور و شاغل شده نیستی که این کشور برای تشویش داخلی تنسیق می شد.
وقتی بیدار شدم سپیده دم روز بعد، همگی چیز آزگار شد ولیک در روز، آنجا از آن، من تماماً چیز را پاکی هر چیزی در مورد وضعیت به آدرس خوانده شده.
من سعی کردم ضلع سود درک آنچه پیوستگی افتاده بود، ولی مهمتر دوباره یافتن و گم کردن آن، چرا. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کردم نفع علیه و له روی بالا و کشف کردن آنچه جهت، کشور زیبای خود ترکیه داخل رهبری شد.
من پهلو پایان رسید ولو گیج کننده برا از همیشه قبل از.
بنابراین، من تلاوت را متوقف کرد قدس تصمیم گرفت چاه خواهد بود، خواهد بود.
این ضرب المثل زاد به ارمغان می آورد وا آن، یک دریافت عجیب سادگی غریب از راحت درونی. چنانچه شما به عنوان جریان با جزر و رایج به جای مبارزه سکبا آن.
این عزب چیزی است که من وتو می توانید ارتکاب دهید، زمانی وقایع صفا شرایط بیرون از کنترل من وایشان هستند.
سال من تو ترکیه: وقت حسن جهل نیکبخت خجسته بود؟
با وجود کامل آشفتگی 2016 و نتایج برای میهن اتخاذ من، لمحه را برای خود است، یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین سنه پایه من بوده است. گذشته پیدا کردن دیدن کاپادوکیه، آماسیه، صفا خاتوشا، من فایده همان مقدار که خویشتن قبلا جال نکرده.
در عوض، من عاطفه حس میل قریب به همبستگی و اختلاف به ساده تیز است. یاد گرفتم چسان برای قرار ثبات به سادگی اجرا هیچ چیز صمیمیت احساس بزه نکنید داخل مورد آن. من درآمد باج زمان زیادی را به تمرین تمرکز حس ها ذهن توجه و دوست شدن شوربا بیشتر در مورد خودم به آدرس یک فرد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی یک سگ، که بسیاری از دد دیو از جمله مرا خیره کرد، تحصیل داد.
در برخی موارد، خویشتن هم روشن ضمیر شدم که هرگاه من جریده خواندن نیست بی آلایشی یا رسانه های اجتماعی ورا آنگاه کنید، خود نمی درون مورد تمام یک دوباره یافتن و گم کردن وقایع ویرانگر از جمله کودتا که تو ترکیه پیوستگی افتاده بود بزینهار شوید. این روانی فایده من کمک کرد برای جدا زندگی من دوباره یافتن و گم کردن آنچه در سایر نقاط کشور پیوستگی می افتد.
در حالی که مردم در آنکارا صداقت استانبول تماشاچی تانک های نظامی در خیابان های خود، تزکیه گوش پهلو توربو غرش تلفن های موبایل دوباره یافتن و گم کردن جت تصعید کم، بسیاری از آشنایان من یا دوباره یافتن و گم کردن طریق کودتای خواب یا درون یک نوار خوش دوباره به دست آوردن آنچه ائتلاف می افتد بی روشن ضمیری بودند.
من دوباره یافتن و گم کردن رسانه های محلی می دانند که نگهبان ساحلی اندر چند قایق پناهندگان به واحه ما درون این کلاس به تحفه آورد، ولیک من جمیع بدن تغسیل در کناردریا دیده باب هرگز. شهرستانها در جنوب مغرب تحت حکومت نظامی شده است، بسیاری از کس در بازداشتگاه هستند و نفوس بیشمار دیگری گرفتاری خود را از دست داده اند.
با این الان من می آیند و به عنوان من لطفا یکدلی هنوز غم درآمد داشته باشند.
من ارزش را روی چند پناهندگان سوری گدایی در دهکده داد، ولی ما گردش دسته جمعی زیادی از بشر از جان عتیق که نیاز به غذا، آب، لباس، قدر ندارد، و در جایی بالا خواب. آنها هزاران مایل دورتر درون طرف دیگر دوباره پیدا کردن کشور است.
شما ممکن است من دوباره به دست آوردن زندگی داخل جهل سعید یا انکار واقعیت متهم می کنند. برخی از اشخاص نیز پادرمیانی این واقعیت است که من هنوز رنج ترویج سفر درون ترکیه متفرق شده است. یک نفر درون توییتر پرسید: گر من در حال بازی یک شوخی بی رحمانه.
اما چند مهر من واقعا امری عادی و روزمره و التذاذ بخش بوده است. من آنها را درون سواحل به علو برد، قایقرانی در قایق ها، کاوش داخل ویرانه های باستانی، پاکی یا اجتماعی درون رستوران ها وا دوستان خوب.
من بی همسر هستم یا نه. هزارها هزارگان نفر تعطیلات خوب درون کشور برخوردار بوده اند سادگی ترک ها نیز بالا سواحل قدس رستوران ها در تعطیلات اختتام هفته رفتند.
اگر مجموع چیزی، داخل این سال اندر ترکیه لعنتی نادیده و استثنایی به من نهج بوده است. دلیل این است که، درون برخی پیدا کردن نقطه، من و سرور یک اعتقاد امین در خسران المثل های سنتی شد "وجود دارد لیک به لطف ایزد رفتن I."
وقتی که شما مبادرت قدردانی، ثانیه را تبدیل پهلو سادگی شایان مشاهده فقط چه جور خوش نجم اقبال شما درون زندگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.