دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

غازی عینتاب تو موزه آشپزی: قبله شرقی آشپزی ترکیه

موزه آشپزی غازی عینتاب است تو یک خانه قدیمی پایین سمت خیابان سنگفرش تنظیم شده است. من هوشیار و ناآگاه یک حیاط کوچک و گرداگرد در عمارت ساخت دو اشکوبه بود. برداشت اول به امل زیادی نداشته و تو عین حال آن را نفع علیه و له روی بالا و موزه تام ترین من حتا کنون بازدید بود.
شاید بالا دلیل نبود واحد وزن از احاطه های آشپزی و خرد مواد غذایی ترکیه بسیار جالب بود. بدون شک، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیلی متفاوت دوباره پیدا کردن یک مادینه غازی عینتاب. خویشتن همیشه جدیت برای انطباق آش غذاهای ترکی؛ مزه رب و چشایی مذاق طعم و اقمشه ظروف اند پالت خویشتن یا تفویض اجازه تصرف مواد غذایی ایده دودمان مناسب هرگز.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
غازی عینتاب است بسیاری باز یافتن موزه ها. برخی مجروح کننده هستند تزکیه دیگران مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده هستند اما هیچ یک ادراک کنجکاوی واحد وزن به آدرس به آدرس موزه آشپزی برانگیخت.
هر کس آن را راه اندازی، واقعا سفره قدردانی پاکی آنها فقط آش هدف تعلیمی ترک هم. همه مقصد ها در صلح انگلیسی با وجود موت گردشگران خارجی نفع علیه و له روی بالا و این ناحیه می باشد. این بنا قبلا ثانیه به علی احسان، اولین وزیر گردشگری ترکیه، و پیدا کردن خواندن مشخصات وجود و غیر را، من منحصراً می توانم او می تواند بیش باز یافتن با آپارتمان اش بالا نظر می رسد در حال آماده راضی است.
نقل عهد شده توسط ملکی "هر انثی غازی عینتاب یک آشپز از پیدایی است"
تور من وشما را دوباره به دست آوردن طریق طولانی مراحل دوباره به دست آوردن مواد غذایی و طباخی و تفرعن در یک خانواده سنتی غازی عینتاب، از تنورخانه به نهر به پیوستگی های خاص. از نوا فحوا های سنتی صداقت خوراک های محلی به ظروف کاربرد می شود. همچنین برجسته می شوند نگهداری و نوا فحوا های ذخیره سازی اخلاص قوانین و هنجار آذین بندی در مورد چطور برای مشغول درگیر دل بسته کردن مهمانان قدس سازماندهی یک پیک نیک خانوادگی صدر در درستی.
آنها ترویج غذاهای غازی عینتاب به عنوان بهترین در ترکیه، نفع علیه و له روی بالا و دلیل غنای فرهنگی تو منطقه بین النهرین. مرتبط بودن الهام گرفته شده باز یافتن عربی، هیتی ها صمیمیت غذاهای آشوری، یک رژیم غذایی غازی عینتاب نظر رنجیده شده است به آدرس سالم به عنوان هر رویه جایگزین مدیترانه.
مانند یک ترک درست، ماست همراه وهله بر های غذایی بسیاری تو غازی عینتاب و باذمجان یک مونث و ذکر حیاتی است. آنها همچنین مفاد اسلوب های معتاد خواهر شبیه ، یک راه برای میوه نگهداری و مصرف از نخود برفراز بسفرس برای نوزادان دندان درآوردن برجسته.
نقل قول باز یافتن موزه "شما نمی توانید غذا را عاری و با ادویه جات ترشی جات ادویه جات ترشی جات و آره بدون غذا"
در نهایت، یک حجره به وقف کننده باز یافتن خانه، خانواده ویژه تعلق داده شده اما بخش مورد عطش من نمایش ویدیو بود. طرح تماشای یک آبشخور از استاد آشپز بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.