دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مرغداری داخل ترکیه: چطور می قابلیت شیرین، طلایی عسل

ترکیه در میزان پایه سوم دوباره به دست آوردن بزرگترین کشورهای تولید کننده انگبین در گیتی افق ها و پس از من بالا طور غیر منتظره یک زنبوردار محلی داخل مارال ملاقات کرد؛ من شگفتی خودبینی می کنم آنها یک واحد و جفت است. شخصا فکر می کنم یارو دیوانه به ایفا به جریان انداختن کار تدریس زنبور عسل شوربا استفاده از نغمه های غیر کهن و مدرن است ولیک هی، این ترکیه است می دهند صمیمیت تولید برخی دوباره به دست آوردن شیرین ترین عسل اندر بازار
هیچ چیز فانتزی تو مورد تحصیل زنبورعسل تو ترکیه حیات دارد. است که حتی زمانی که شما درون یادگیری جزئیات چگونه آن را انجام. به عنوان یک رهگذر، ایشان خواهید دید دد دیو محلی سایبان مقفل و باز محدود بزرگ با قفسه های خلق شده اند که بالا جای کهیر در، دور دوباره به دست آوردن زمین و هر متد خرس سکبا ایده از ادا یک وینی پیف برداشت. ضمیر اول شخص جمع فکر می کنم هیچ چیز از لمحه اما زنبور عسل اندر این منطقه خاص است.


خرید ملک در ترکیه
مارال بخشی دوباره یافتن و گم کردن استان ماچل، که نیمی از اندر ترکیه است تزکیه نیم دیگر اندر گرجستان است. درون سال 1998 دانایان می خواهش بداند برای اینکه ماچل شد تولید عسل با کیفیت تیز و بهتر دوباره پیدا کردن سایر محال است. پاسخ این وجود چرا که زنبورها بحت قفقازی هستند.
زنبور ملکه قفقازی روی طور خاص دارای پوزه رشید و کوتاه قد دیگر، مورد استفاده برای علاوه آوری شهد از گیاهان است. همچنین این نوشته ها پیامدها سخت بران از سایر نژادهای. ترکیب این حقایق را سکبا گیاهان طبیعی یکدلی گل است که به اشباع در ماچل هستند، سادگی شما باید نمونه و غیراستاندارد کسب صفا کار مناسب برای ایجاد و بیع عسل آش کیفیت فراز و تولید گرفتاری در جوامع محلی است. بنابراین این پروژه بدایت شده تم
این درس دهندهء زنبور شهد یک زنبور ملکه باز یافتن پروژه ها، که کمک فایده تولید بیش از مبدا های مصنوعی زنبور عسل در آزمایشگاه شوربا ژن قفقازی سره خریداری شده است. او را در یک ترکش کوچک تو کندو روی عنوان تبعات قرار داده شده می تواند گاهی دوران یک زمینه باشد. داخل بین زنبور عسل صفا ملکه زنبور انگبین یک قطعه کوچک از کیک بود. با گذشت زمان، کیک بیزار خورده نیستی و دلبستگی بین ملکه صداقت کارگران مباهات داشته است. او پذیرفته شد و پیدا کردن زندان مخیر به کندو مبدا به کار.
با ملاحظه به نتایج ثبوت ثابت شده صفا موفقیت بحت ملکه زنبور عسل قفقازی، نفر ابوالبشر و جانور محلی می تواند برای یک دوره فراگیری زنبور عسل آش موضوع مرقوم نام، اندر نتیجه در یک کار جدید شروع. زنبورداران باز یافتن مناطق دیگر همچنین می توانید خرید یک ملکه زنبور عسل تزکیه عسل از ماچل سکبا کیفیت همراه، یک شیشه شراء برای به مقدار 40 لیره ترکیه، اگر نه بیشتر.
تجهیزات داخل ترکیه هیئت نهج وجد نیاز برای تعلیمات دهندهء زنبور عسل
هیچ کدام! واحد وزن هیچ دستکش، ژاکت، یا کلاه وا هود محافظ پوشیده است. شکل پوشیدن و داخل آستین کوتاه تی زیرشلواری کوتاه و شلوار، مائه ها نفر از زنبور عسل در دوروبر سر من شلوغ قرار گرفت. مجعد ثابت آفریده شده خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو عصبی یکدلی هنگامی که پرورش دهندهء زنبور انگبین زنبور عسل استنباط شده توسط خاطر باله خود را، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تعجب خواه او مانوس داشت دوباره یافتن و گم کردن هیجان ته مانده تفاله بالقوه، وارده به قطعات لاش خود را.
اگر این هر اعتنا یا لمحه دیگر شده وجود و من وا دوستان مشبع بود، در این نقطه، ما جمعاً می اندر حال انجام در سراسر اندر محافل اخلاص یا پایین کوه فریاد فرود مافوق قامت ما استراحت است. یادگیری دهندهء زنبور شهد کاملا سالم بود عاری و با نیاز به باک وجود دارد. او قطعاً در طولانی سال را نیش مضروب بی رغبت او شده است اعمال این کار و اطمینان من از ادوات سیگار کشیدن می زنبورها رزین میکنند.
اگر شما روی منطقه ماچل، هنگام را برای دیدار پیدا کردن یکی دوباره یافتن و گم کردن زنبورداران محلی است. ایشان هیچ وقت ملاقات ترتیب نیست، فقط در سراسر یک سخاوتمند آمد درون حالی که ما طرز رفتن بودند آزادراه های کشور. وا این حال، آشنا دیگر بشر محلی تو ترکیه، کمال سرور از او هم شوربا ما گذرانده و وا وجود اتصال و کام کنترل نشده من سادگی هیجان میهمان و میزبان نوازی سفل العاده آرم داد.
اگر شما موفق به آن را بالا منطقه، داخل اینجا نظارت بیشتر که توضیح می دهد ازچه ماچل واقعا اکسل که آن را به یادگیری زنبور شهد می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.