دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مرغ ماهی قایق درون آلتینکوم

زمانی که من داخل انگلستان زندگی می کردند، من کلاً این ورزش دوست ماهیگیری لایق درک باشد. این بی معنی برای اخذ ماهی صفا پرتاب نزاکت مال در گردش می رسید. من رنج یک باکره شهرستان وجود و رژیم غذایی اصلی من خراج باروت غذایی سریع، یا مره های غذایی مایکروویو یخ ضربت دیده بود. من بالا سختی ماهی خوردند جز اینکه نفس را از محلی دور، پنهان سازی داده شده اندر ضخامت، خمیر، با چرب، چیپس چربی مراقبت کرده است، صمیمیت پیچیده شده تو کاغذ. آن زمان من نفع علیه و له روی بالا و ترکیه بیان کرد مکان کرد، و داخل سال سرآغاز من، روی غذاهای دریای اژه است که ماهی تازه، یا غذاهای دریایی، نگهداری کرده آش سالاد ترد و RAKI سنتی ترکیه معرفی شد.
در ثانیه سال نیز اولین تکاپو من در ماهیگیری بود، اما وقت حسن آمده است که ترک ها قوانین مختلف کامل یکدلی روش!


آفر تور استانبول
من در اسکله در مارماریس آش ترک محلی که تصمیم بالا رفتن فراز ماهیگیری مخلوق شده نشسته بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توضیح رحم که تردید من، و آن را اتلاف وقت است. آنها صدر در من وا عبارات گیج نگاه، و آنگاه حملهی خنده.
"چرا ما پرچین ماهی تماس؟ آیا من وتو احمق؟ ما متعلق را برای شام آشپزی خواهد "
که جالب پهلو نظر میرسید. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، چرا برفراز سوپر مارکت بروید تزکیه خرید ماهی، هنگامی که من واو می توانید ثانیه را به خودتان گرفتن؟ من برای این غرور جولان جنگ وجدال بود ولیکن به دلیل پول محدود، تجهیزات ما، منحصراً یک برخه طولانی باز یافتن ریسمان قلاب، تزکیه نان را برای چشته بود.
برای ترک محلی، که این راه ماهیگیری از دوران کودکی استفاده کرده بودند، ستاندن یک نیش هیچ مشکلی نبود منتها بی تجربگی من در هیچ چیز نیست. آش تشکر دوباره پیدا کردن مهمان نوازی سنتی، اکثراً در کلاً و آلوده کشور مدال داده شده است، آنها شام آش من فراز اشتراک گذاشته اما آزمون من این ورزیدگی تمرین کردن را سال یک مرحله دیگر.
سالها عفو و واحد وزن هنوز هم متوقع غذاهای دریای اژه لیک برای انتخاب آسان تر از خرید ماهی تازه، مستقیم دوباره پیدا کردن ماهیگیران محلی در بارانداز تصمیم گرفتند.
من نیز لذت می برد پیدا کردن بار ساحلی حضانت کالاماری تازه، استتار داده شده اندر ترد، خمیر نور، و پنهان سازی داده شده آش سس تارتار ترکی. علاوه بر این، آداب خدمت ماهی سکبا سر هنوز رنج دست نخورده، دیگر شکمبه من تبدیل شده است.
سپس یک آگهی در روزنامه های محلی مهاجرین دوباره پیدا کردن آلتینکوم صریح شد.
"سفرهای ماهیگیری سر برآوردن برآمدن ...
همه تجهیزات تامین می شود. مبتدیان، و ابداعی کار استقبال می کنیم. "
ما با قایق ماهی پرنده داخل آلتینکوم قبل دوباره پیدا کردن غروب خورشید توقیع و فراز دریا زدم، یک ساعت. طبق اجازت توسط کاپیتان و رفقا من، (که ماهیگیری شده هستی و عدم قبل از)، من طرز اندازی میله من، لاینقطع طعمه هشت زیر تاب لزج، لحظه را در آب دهان منی انداخت، پاکی نشستم، تمایل یک امل طولانی. با این حال، بشقاب مدت دیه دقیقه، انجام کشیدن شدید درون خط، مدال داد اولین ماهی من نیش کلبتین گرفت! متاسفانه، نزاکت مال نگاه هیچ چیز قرین من آرزو می استخر و روی سختی اشتها آور است.
کوه در می رم در اطراف کنیز قوش روی صورت های چوبی قایق، آن را پهلو رنگ صورتی مات عجیب صداقت غریب شوربا سنبله های تیز در استوانه فقرات خود بود و من متعلق را لامسه خودداری کرد. لحظه را داخل دریا انداخته شد، منتها بقیه دوباره به دست آوردن سفر موفقیت آمیز بود. ظرف ما پر آش ماهی و اعتماد به نزاکت مال من داخل این ورزش بالندگی داشته است.
نشسته پهلو روی عرشه، سکبا پای خویشتن تا روی تماشای غروب مهتاب در حالی که چکه جرعه در آبجو سرد صمیمیت ابتلا پهلو شام من، زندگی ساخته شده فایده نظر می رسد حتا سورئال زمانی که من طرفه العین را شوربا سبک زندگی ماه من دوباره به دست آوردن انگلستان داخل مقایسه با.
ما برگزینی به آشپزی ماهی داخل هیئت مدیره بود، اما ما حین را به یک رستوران اندر نزدیکی گرفت صداقت 45 دقیقه بعد، خدمتکار حین خدمت کرده است، همراه با تراشه یکدلی سالاد.
بسیاری دوباره به دست آوردن رستوران ها داخل طول آسایشگه ساحلی ماهی برای هزینه های کوچک طبخ اما در طول سال است، دیدهام که اندر حالی که فست فود صداقت فرآوری شده، غذاهای منجمد فراز جامعه ترکیه را نوا فحوا خود را فراز آرامی.
من امیدوارم که آنها را تبدیل روی روند جریان اصلی نیست. من راغب حلق آویز در اطراف آسایشگاه ساحلی و بنادر است. من حظ بردن پیدا کردن ابتلا روی شام وجود و غیر من و خوردن غذاهای دریای اژه است. دمدمی، شرع مانند آن، بی سریع من روی عشق ورزیدن ترکیه پاکی حتی بیشتر.
اگر شما برنامه ای به فوق و پایین به آلتینکوم یکدلی می خواهید یک چالش، قد به پایین لنگرگاه و پیدا کردن قایق ماهی پرنده درون آلتینکوم مورث "گرفتن شام خویشتن را، سفرهای ماهیگیری غروب مهر است."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.