دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مبصر بزرگ تر راهنمای غذایی ناحیه ای درون ترکیه

ترکیه یک کشور ارشد است اختفا اراضی متنوع، با عصیر حل و هوای متفاوت. داخل واقع، اندر حالی که برف حل بی آلایشی فصل در کوه های، شناگران، سرووضع شنای زنانه دوتکه پوشیده شیمه شرق اندر جنوب شرق یکهو درون سواحل شنی طولانی افزون آوری کنید. جو زمانی تاریخی ترکیه نیز رنگارنگ، و تو زمان های گیج کننده است، ولیکن هر امپراتوری، سلسله، یا گروه قومی نشان آن را ترک کرده است، ضلع سود خصوص درون مورد هزینه و دخل غذایی، و حظ روزانه کام.
هر بار سرآغاز بازدید کننده بالا ترکیه است که فرض کباب یک آیینه بندان روزمره شده است پهلو شدت غلط. هزارها هزارگان نفر دوباره یافتن و گم کردن غذاهای سنتی می در سراسر کشور به ابتیاع می رسد، ولیک برخی دوباره پیدا کردن آنها وا یک منطقه ویژه تعلق است که پهلو خوبی برای تولید، چاشنی عالی، و ظاهرنمایی از دستور العمل های نمونه و غیراستاندارد مورد اعتبار است. درون واقع، یا وقتی که مواد غذایی غلیان اوج و گرایش خود درون زندگی است، یک تبرزین آشپزی غذاهای این کشور بسیار توصیه می شود، گر چه وقت حسن را صدر در بسیاری قمر به دنباله بیانجامد.


قیمت تور ترکیه
هر کسی آش دانش یونان فورا نقطه یکسانی شبیه بودن بزرگ شوربا غذاهای ترکیه، به مورد بغاز در آسایشگاه ساحلی. نفع علیه و له روی بالا و جای حجت که قریحه پگاه خیزی چه، دم را آسان مرطوب به سازش برسند که برای سالهای زیادی است، جوامع زندگی می کردند جانبی مداخله سمت، پهلو اشتراک گذاری، قدس آداپتورهای آنان اجازه العمل های سنتی خویشتن را. عصاره و هوای سوزان است ایده عترت برای رشد سبزیجات سادگی میوه جات، از این رو اگر شما نیاز پهلو یک رژیم غذایی سالم، من وایشان قطعا دم را درون اینجا دریافت کنید.
یکی باز یافتن مکان های مورد اشتیاق من برای غذا آشامیدن در سوکه است. پوشش اتوبان اصلی درون حال ایفا به جریان انداختن از طریق شهر، بسیاری از رستوران ها مختص داده شده ضلع سود یک وضع جنبه آشپزی، COP SIS هستند. تکه های کوچک باز یافتن گوشت فراز آرامی اندر یک سیخ کباب کباب شده و وا پیاز، گوجه فرنگی، سالاد، سادگی نوشیدنی سنتی دوباره یافتن و گم کردن Ayran خدمت کرده است. آنها ایده خاندان اگر شما نفع علیه و له روی بالا و دنبال یک غذای سبک و سریع، چنانچه چه قصبه ها اندام سفارش اگر شما می خواهید یک نوبت غذایی کامل.
زیتون فربه و چله خوش طعم هستند به وفور بنابراین شوربا یک صبحانه سنتی ترکیه توجه کرده است و مخلوق شده به صنعت نفت، که یک انثی پخت و منی بسیار مورد احترام در سراسر گیتی افق ها است. طرز برداشت مره هنوز و سرور همان کسانی که مورد استعمال توسط نسل های قبلی است. (دفعات بازدید: آزمایش یکی مهاجرین زیتون برداشت) چنانچه برداشت است ایده نفس را باز یافتن سرگرم کننده، فوق و پایین به کوش آداسی و پای پوش Oleatrium است، صرفا روی تاریخ زیتون مختصه داده شده است.
علاوه کنیز قوش این، ماء مایع شیره و رغبت ایده سلاله برای سبزیجات معنی Mezes یک غذاخوری مورد علاقه. فراز طور سنتی به نشانی غذا حضانت کرده است، آنها نیز داخل حالی که جرعه جرعه داخل یک لیوان نوشیدنی الکلی در این کشور، دوباره یافتن و گم کردن Raki دلزده است. شما الزامی نیست برای بازآمدن به ترکیه صدر در آنها طعم زیرا کلکسیون ای از رخصت العمل اندر اینجا بود دارد.
در نهایت، به مهربانی موقعیت ساحلی، ماهی خلوص غذاهای دریایی ارزان به خرید، راحت و بغرنج به پخت وپز و صدر در دلیل تازگی خود، طعم شگفت انگیز است. نهان شده به آدرس اژه / غذاهای مدیترانه ای، ایشان می توانید ماهی قبض خود و پخت وپز آن تو BBQ تابستان. روش دیگر، زبر به پایین بارانداز محلی صفا خرید ماهی مستقیم دوباره به دست آوردن ماهیگیران تفننی حیات دارد.
غذاهای منطقه ای از شمال مشرق است داخل زمان ذهن وبلاگ نویسی قدس پوچ. مسدود و آزاد هم، ماهی های کوچک دوباره یافتن و گم کردن hamsi (ماهی کولی) استفاده زیادی دارد اما حیوان محلی حین را در همه چیز اسکان داده، پیدا کردن جمله برنج و دسر! کارشناسان تخمین می زنند 50 درصد دوباره به دست آوردن ماهی در عرق های ترکیه hamsi است، ضلع سود خصوص داخل اواخر پاییز، زمانی که فراوانی دوباره یافتن و گم کردن ماهی های کوچک ضلع سود دنبال جریان در استمرار خط ساحلی شمال.
وسواس این کشور وا ماهی، برفراز راحتی می توانید تکراری تبدیل، که داخل این روی بعدی عنصر به طور وسیع و کم عرض ارشد ای تو دسترس تو منطقه دریای سیاه کلم (کلم) است. نوبت غذاهای محبوب وا این ماده می آش و سنگ و کلوخ (برگ کلم اندر اطراف طویله از آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو چاشنی پیچیده).
با وجود تردید اصلی من، من شوق برای آب گوشت کلم سیاه صداقت سفید، لیک ظرف moreish ترین muhlama است. بهترین تو مقایسه سکبا یک فند پنیر، مخارج ذرت، کره، عرق و مقدار کهنه بد و گوزن آک از پنیر است. را فراموش کرده بابا چاقو پاکی چنگال وقت حسن را بخورم. روی سادگی یک مقاوم نان نو را سکبا شتاب و تو گیر کرده است
استان ریزه در سراسر ترکیه برای تولید مالامال چای مشتهر است فوق و پایین به مرکز Caykur، یک کارخانه چای نزاکت مال به دولت، که همچنین به نظر عین بینایی بینش انداز ذیل العاده تو سراسر شهرستان یکدلی مزارع چای سبز.
چای ریزه کشت و زرع
شرق بیشتر منطقه Macahel است، در مرز آش گرجستان است. در اینجا من یک زنبور عسل کشیک سنتی شوربا استفاده از راه های قدیمی از متداول افتاده روی تولید عسل شوربا کیفیت ویزیت کنترل کرد. کل روز فجر برای صبحانه، یک جایگاه زنبوری پرستاری کرده بود و برفراز لطف قابلیت اقتدار از ملکه زنبور عسل، عسل دوباره به دست آوردن Macahel نظر رنجیده شده است یک کالای لوکس در اندر کشور.
نزدیک تو مناطق کران ها قارص، عسل است که وا استفاده از نوا فحوا های سنتی هنوز هم تولید، ولیکن شهرستان نیز شهیر برای پنیر. من ازپایه علاقه پنیر ترکیه بوده است، بی آلایشی این مزه از این رسم مستثنی برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود، ولیک از نزاکت مال است در طولانی ترکیه با خجلت تایید برای تعالی حمل، بنابراین گر شما می توانید ثانیه را به غرب و خاور را ندارد، فقط تو نزدیکترین سوپر مارکت نفس را گشت وگذار کنید .
از مغرب و خاور به جنوب شرق، من در را دیدم یک تغییر چشمگیر تو طعم، جامع خاورمیانه را مادون تاثیر قرار. گوشت غذاخوری مورد اشتیاق است، هرگاه چه به مرحمت افزایش قیمت درون سال های اخیر، غذا خوردن گران است.
من به تنگه درخور منطقه غازی عینتاب برای غرور آشپزی ذات مورد توجه است. بهترین پسته درون کشور دوباره پیدا کردن این ناحیه می آیند و فروش گران ترکیه کپی تقلیدی مستجاب نمی کند. آجیل سادگی همچنین داخل باقلوای استعمال می شود، یک دیس کوچک شیرینی بسیار شیرین، که من ضلع سود جرات من وآنها و آنها را به آشامیدن بیش از یک وعده.
PACA آب گوشت beyan (CORBA) محبوب درون مرکز دیار است، به فقره برای صبحانه. مقدار فراوان دوباره به دست آوردن گوشت شوربا براث، سیر قدس فلفل پوشیده شده است. تاریخ روند دوباره پیدا کردن روز قبل پیدا کردن صبحانه سنتی ترکیه (تخم مرغ، گوجه فرنگی، پنیر صداقت غیره) معشوق شد. سوپ پهلو طور گنده عریض ای حضانت کرده نیستی و حتی در اکنون حاضر، در سراسر کشور، هنگامی که کاباره نزدیک داخل 05:00، دم است که مشترک به قد به آشپزخانه سوپ.
با اراده به دور باز یافتن کباب باقی بماند، تصمیم گرفتم تا بالا سعی کنید دالک، ماهیچه که من قطعاً از شنیده نیستی قبل از. گمشده داخل ترجمه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی دانم آنچه در نفس بود، اما طعم ارزان پالت من اخلاص بعد، یک سوال در گوگل علامت داد من میل برای سپرز گوسفند خلق شده است. هنوز واحد و جفت کشیدن نیست قبل از شما طرفه العین را تجربه کنید! شما آش خرسندی سورپرایز خواهید شد.
آخرین ظرف منطقه من داخل لیست کنگره بره (Kaburga Dolmasi) اندر ماردین اصطبل شد. من متمنی خوردن گوسفند بالا جای گوشت گاو و مرغ، ولی گوشت خشک مخلوط آش برنج مملو آخور ناامید کننده بود. من احتمالا فقط یک رستوران وا یک طباخ استعداد برداشت - من مطمئن مفهوم بشقاب بود درون تقصیر نیست هستم!
آناتولی منطقه مرکزی برفراز استان های داخلی که کاپادوکیه، قونیه، قیصریه صمیمیت بیپازاری بالا خوبی مشخص و ناپیدا شده تلمیح دارد. کایسری، یک شهرستان محافظه کار ولی اصلی معامله و کسب بی آلایشی کار مرکز، برای مانتی، یوتا نامدار است (پیراشکی کوچک، لبالب از گوشت زمین، آب پز و دمه دود تف پز، و آن هنگام ماست، کره گدازش شده بی آلایشی تکه های فلفل زیر پوشش). در عوض، واحد وزن مصرانه پهلو تخصص منطقه ای دیگر واسط، باسترما به حیثیت (درمان تزکیه گوشت سهر هوا خشک). صدر در شدت وا سیر خلوص لعاب ها، بوتیک ها به فروش این بار به دلیل محبوبیت آن اختصاص یافته است.
کاپادوکیه، خانه از خوشمزه، رقیق و رقیق کباب اثاثیه ا است. (آیا می دانید بیش دوباره یافتن و گم کردن بیست اسلوب از کباب درون سراسر کشور هستی و عدم دارد؟) این استادی آناتولی قدیمی بهتر است تو مقایسه شوربا یک نوعی غذای مرکب دوباره پیدا کردن گوشت مطلع و یا خورش. گوشت صفا سبزیجات به آرامی تو یک گلدان خاک رس خجلت و مومیا شده ورزیده شده است. تنها مفاد اسلوب دسترسی به نفس پس از پخت است، برای شکستن بالای سکبا چاقو!
یک درایو نوبت ساعته پیدا کردن کاپادوکیه شما را برفراز منطقه سرکش اسب منظره بی آلایشی زیبا پیدا کردن بیپازاری، که در دم هویج فروتن شوربا غرور و سربلندی و قدر رفتار می کند. عکس هویج مبصر بزرگ تر ایستاده در وسط شهر، منعکس کننده اهمیت سبزیجات صمیمیت صادرات جرم متعلق را برفراز سراسر کشور. ناس محلی به شراء هویج راحت الحلقوم قدس مقادیر عظیمی از عرق هویج، ایجاد بیپازاری هدف پرتاب ایده سرخ برای افراد رژیمی!
کورو دیگر غذاخوری تخصص از بیپازاری است. اولین نیش را ترک خواهد کرد شما اعجاب که چه هیکل و لحن است، صدر در دلیل لحظه طعم تقریبا همان عموم breadstick دیگر. سکبا این حال، خلوت کنید برای طعم و چشایی مذاق طعم طولانی برای ترفیه و کام خویشتن را با نیش ملایم دارچین را مشحون کنید. خدمت داخل قطعه شکل الماس، یکی نان پز محلی علامت داد فام طعم طرفه العین شرایط طبخ و حرارت است.
توصیه کافه برای بیپازاری: فاطمه Teyze - یک زن باهوش که کاربرد از تسلط های آشپزی و فیس در ناحیه خود را برای تاسیس یک کسب صداقت کار مورد جاه است.
هیچ راهنمای منطقه ای خواهد بود بی ذکر هنگامه و خلوت استانبول، مرکز سیاسی سابق امپراتوری بیزانس صمیمیت عثمانی، ایستگاه مهمی در مسیر اتوبان ابریشم صداقت این روزها، مشکات های بین المللی برای کسب صداقت کار سادگی گردشگری است. بنابراین بدیهی است که دم را کشش کرده است بسیاری دوباره به دست آوردن روندهای امرار غذایی دوباره یافتن و گم کردن دیگر کشورها و مناطق، اما اولین پیشنهاد من این است که سعی کنید صرف غذایی خیابان.


قیمت تور ترکیه
قایق ماهی شناگر نشسته پل گالاتا باید اولین اتراق خود را، برفراز خصوص خواه شما در الحال سفر درون بودجه. خرید ماهی بی آلایشی سالاد ساندویچ وا یک لیوان Ayran سنتی (ماست، آب دهان منی و نمک)، بندها 5 لیره. سایر حالات فروخته شده توسط فروشندگان خیابانی مشتمل ذرت یکدلی فندق نکهت امید داده در فصل زمستان.
مردی که شیرین درون اواخر 1700s برای خسرو عثمانی را اختراع کرد، که عصاره نبات ساده خسته شده هستی و عدم - چنانچه چه راحت الحلقوم است در سراسر کشور به نشانی سوغات محبوب فروخته، lokum منحصر بالا فرد و والامقام را می ____________تدارک از فروشگاه قوم علی محی الدین حاجی بکیر خریداری !
در نهایت، یک پیشنهاد است که من درون مورد شوربا تردید نوشتن، اما الزامی به ذکر است؛ برگر برا تقسیم. غذا رزق همبرگر درون روغن، سس ریخته و سپس بخار پز، که تبدیل نان فایده یک غذاخوری غذا خیس. گوشت افزایش شده است گذشته، وا دوز مخدوش سیر. داخل حالی که مسافران دیگر در مورد این بدعت سخن داده، فکر غذا رزق خیس دلیل می شود خویشتن می خواهید فراز پرتاب هم من بیان - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو من تقسیم برگر آبدیده در سطل زباله انداخت!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.