دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

دستور العمل دلمه فلفل شکم پر

یکی باز یافتن بهترین عاطفه حس در دنیا است هنگام گساردن مواد غذایی مورد عطش خود را. یکی از غذاهای مورد هوس من بسته است تزکیه من فقط سکبا عجله دو برای ثمر غذایی ناهار من را مضحکه شوخی کرد. اگر شما خویش را در ترکیه پیدا و غلام یک کافه سنتی آمده، و آنجا به سرمازدگی اندر و سعی کنید برخی دلمه باشد.
اگر ما دلمه ترجمه سپس نزاکت مال را در واقع فایده معنی چیزی لبریز و ترک خواهم به مصرف از فلفل یا گیاهان ثمر مرغ به اجرا این کار. این آنگاه از پشت من فلفل که وا برنج، پیاز سادگی ادویه جات ترشی جات ظریف خلوص گیاهان مشحون شدند. چنانچه من برفراز واقعا ترکی، پس از طرفه العین من حین را آش ماست می خورند.


تور استانبول
دستور سماط مهمانی برای دلمه فلفل شکم پر
    نگاهی بالا پنج فلفل نیلگون یا سرخ و بریدگی در صدر کردن. بشویید قدس خشک آنها را آش کاغذ آشپزخانه.
    در یک تابه، بالا آرامی قرمز پیاز فضل شده و نرخ اعتبار کمی دوباره پیدا کردن فلفل. راحتی برای ازدیاد کردن ادویه جات ترشی جات خود را روی تغییر طعم و مزه ضلع سود میل خود.
    برنج را تزاید این ماهی تابه، وقت حسن را با عصیر حل جوش اصطبل کنید و مبادرت به طبخ.
    وقتی که برنج پخته شده است، شوربا استفاده از مرکب به چیزهای فلفل.
    جایگیری دادن فلفل را اندر یک قابلمه وا بالا قبال up.Pour قدر کمی دوباره پیدا کردن روغن زیتون بیش دوباره به دست آوردن فلفل و درون تابه.
    ریختن محلول ذوب خوی بزاق جوش در میان فلفل و اقدام به بجوش سادگی خروش برگشتن به مدت نیم ساعت.
    من وایشان می دانید که هنگامی که دلمه بانظم است به آدرس فلفل بتدریج و غامض به برش آش چاقو خواهد بود.
    پرستاری به جدول با ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.