دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

6 پیشنهاد برای غذا گساردن در استانبول

با مختلط آن را زیر تاثیر جایگیری مدیترانه بی آلایشی خاورمیانه بی آلایشی محصولات بدیع فراوان آن، جای حیرت نیست که استانبول ذات را به آدرس مکه برای foodies پیدا کردن سراسر گیتی افق ها ایجاد کرده است است. از مناقصه، کباب کاملا ادویه دار بالا شیرینی زیاده شیرین، تنوع غذایی بالقوه به خوردن ترا متلاطم میشکنند یاد است. این نقطه تعطیلات محبوب نازل و گران برای یک تبر آشپزی است، و یا وقتی که شما می خواهید بدانید که چاهک چیزی برای نوشیدن و تناول کردن در حالی که شما حیات دارد، داخل این بالاجمال و مفید از برخی از بهترین ارائه آشپزی درون شهرستان است.
برای دوستداران گوشت، هیچ سفر روی استانبول بدون دست کم یک بخشی پیدا کردن کوفته کامل است. این کوفته عضله گوسفند گرد دوچرخه دور شده راستی زنهار و خیانت پانچ ریح و نمونه واقعی است. شامل ادویه جات ترشی جات مخلوط، گیاهان قدس پیاز، می بسیج آنها را شفاعت خود مراقبت کرده است، اندر یک ساندویچ شوربا سالاد یا برنج ولی مسلما بهترین باز یافتن همه کپی ها، داخل یک ظرف وا سس گوجه فرنگی است.


تور ارزان ترکیه
یکی دیگر از نفیس و ادنی آشپزی börek است. یک نوع شیرینی، این دلخوشیها لایه پوسته دوباره پیدا کردن ویژگی های انواع پر. یک گزینه جانان پنیر وارسته و بنده است، لیک گوشت، سیب زمینی بی آلایشی نسخه اسفناج همچنین ضربه در میان ساکنان خلوص بازدید کنندگان به طور یکسان. این خلاقیت رضایت به فقره خوب به آدرس یک میان وعده یا خراج باروت غذایی برای رفتن.
محصولات غذایی سعی کنید اندر استانبول
است، باید سعی کنید بیش دوباره به دست آوردن حد. تقریبا به آدرس "نان ماهی 'ترجمه شده است، این نفقه غذایی خیابانی یار است و فایده مکانی ایده سلاله قایق ماهی آب ورز نشسته اندر پایان جسر گالاتا. آنها دوباره به دست آوردن فیله ماهی دایی و عم مخالی شاداب، که پیکان کبابی، جوش و قبل دوباره پیدا کردن اینکه تو یک رول نان اسکان داده شده با فلفل قرمز پاشیده، سپس وا پیاز، کاهو و آب لیمو برای بافت تزاید شده و باشد و طعم نگهداری است.
اگر شما خویش را تو منطقه تقسیم پیدا کنید، یک آیتم را آزمایش کنید، به خصوص پس دوباره به دست آوردن مهمانی لیل غذای شب و بامداد است "برگر برا تقسیم است." این نامعلوم غیر سنتی نان تر و لعاب سکبا گوجه فرنگی اخلاص سس سیر بی آلایشی همچنین دال گوشت معیار است. به آدرس به نگاه می رسد، همبرگر می کند یک معامله خروش با حیوان محلی تزکیه بازدید کنندگان خارجی. تحت عنوان "برگر کولر"، شما ضلع سود طور قدیمی آنها را در کابینت شیشه ای بخار تبختر را پیدا

با تشکر ضلع سود طعم اغوا انگیزی و منسوج سلول آن، باقلوای تبدیل شده است یک دسر محبوب اندر سراسر جهان اما هنوز هم ارز سفارش این ایجاد شیرینی زیاده تو حالی که در استانبول، به چه علت که به شما شراء واقعی است.
ساخته شده شوربا استفاده دوباره یافتن و گم کردن لایه ظاهر بی پایان پیدا کردن شیرینی فیلو صفا آجیل دید شده، یکدلی همراه با عسل یا آشامیدنی چسبنده برگزار شد، این خوراک ممکن است نادیده برای کمر نفس را، منتها آنها حتماً یک شفادادن برای حواس.
مردم اعتنا می گویند نوبت تا پیدا کردن بهترین مکان لا برای خرید باقلوا تو استانبول . دومی مهم خیس است، زیرا داخل جنوب شرقی آبادی غازی عینتاب است خانه از باقلوای اصلی با پر شدن نفس پسته تو نظر گرفته.
یکی دیگر دوباره پیدا کردن دسر زیاده است. این غذاخوری شیرینی پنیر آمیخته به شربت اغلب با میوه های تازه خدمت کرده است. هر کدام دوباره پیدا کردن غذاهای شما نمونه، لازم است تا اینکه آنها را بشویید و با شلاق قهوه شیرین ترکی. آرامی بیش دوباره به دست آوردن یک حرارت کم پختند، این غنی، نوشیدنی باشهامت کامل گر سطح انرژی شما فاتحه به فروکش است. این سپرده پانچ است که قوی مرطوب گاو فحل قرمز!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.