دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

ساختن پاید ترکیه برای دنیا در یک زدوخورد صفحه

هفته گذشته، من اندر سراسر کرانه ها و انفس در سفر را اندر یک خرامش پلیت آمد. این نغمه جالب است. هر ابرص آنها از ویژگی های کشور های جوراجور و وبلاگ نویسان مداخله پخت و تفرعن غذا از متعلق کشور شرکت می کنند. در ابرص آوریل، این کشور آنها را ترویج ترکیه است، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصمیم فراز ویژگی های ترکیه پاید.
در حال آراسته من برفراز طور سنتی نمی طباخی می شود. هیچ نیازی نیست که برای واحد وزن به نشانی ماجراجو در مطعم چرا که به نشانی یک بی مثل مجرد کار می کند ارزان نم به موعظه تحویل بی آلایشی یا علو به نزدیکترین lokanta ترکی استانبولی خویشتن (رستوران غذاهای سنتی ترکیه) هستی و عدم دارد. به نشانی مثال، ماه دیگر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تحویل سوپ سیرابی اذن داد. طرفه العین را آش یک مشعر داستان سرا زیادی دوباره یافتن و گم کردن نان پنیر فرآوری شده اخلاص سالاد آمد. کل هزینه دوباره یافتن و گم کردن جمله تحویل فقط 10 لیره بود (3.50 دلار یا 2.50 GBP)
با این حالیا در راستا سال ها، من نفع علیه و له روی بالا و موفقیت آشپزی متعدد پیدا کردن جمله لیمو پای مرنگ، نطق بی معنی وبیهوده اخلاص حتی دونات بود. فکر فوری خود این نیستی که برفراز تغییر از پخت محصولات شیرین روی پخت و فیس غذا خوش طعم نمی تواند نفحه که سخت، قدس من یک دستور غذا برای پاید ترکیه در آبراهه ترکیه اوزلم است.


آفر تور استانبول
ترکیه پاید چیست؟
این روبه رو پیتزا است ولیکن خمیر نازک تر و برخی از سرشار کردن آشنا یک تخم مرغ است صمیمیت یا عضله قیمه می توانید نظاره عجیب بی آلایشی غریب روی بیگانگان واحد وزن نمی خواهم ضلع سود بی آداب شناسی و سرقت اجازه اوزلم را برای این وبلاگ، بنابراین هرگاه شما می خواهید به آن بروید ، علو را به وب سایت خویشتن را اندر اینجا. این یک تصویر خوب از آنچه در متعلق باید مثل هماهنگ نگاه است.
در این رخصت غذایی برای خمیر پاید پهلو نظر می رسید کاملا متعسر است. ترکیبی از آرد، نمک، آب، چربی زیتون یکدلی مخمر (مایا). فعلاً قبل باز یافتن اینکه شما نفع علیه و له روی بالا و من دلبستگی را ضلع سود چیزی با مخمر مسخره، من نزاکت مال را قبل از استفاده کرده اند خلوص موفقیت های مسن تر و کهتر تا فکر نمی کنم این قضا کار جریان می تواند یک مشکل. جگر بسته سپس و مخمر اندر نهایت ایستادگی دهید اما ساختن و خوی واحد وزن در حالا حاضر بران شد.
این مستقیم برفراز جلو بود صدر در دلیل نفس بود برفراز سادگی ریز پیاز دید شده بی آلایشی فلفل به سرخ کرده است. من مصرف می شود پیاز آتش فام به دلیل کیفیت مغازه مارکت ها پیاز سفید یک منهی باخبر بهداشت اندر انگلستان امانت فروشگاه پایین!
پس از کند شدن پیاز بی آلایشی فلفل، خویشتن تکه صداقت گوجه فرنگی تحصیل کردن آموختن زمستانه تکثیر و کاهش شده به آدرس مورد نیاز و آنگاه یک قاشق چای خوری عصاره لیمو، مقابل زی از درهم کردن مواد شوربا گوشت سهر گوشت دایره کرده. (بره انتخابی معمولی است)
من تو افزودن عرق لیمو کاملا شگفت زده شد ولیکن ظاهرا نفس کمک می کند تا روی شکستن درشتی گوشت. این آشکار بود، زیرا گوشت آسمان کرده یک رنگ انگشت کوچک تبدیل شده بود
بقیه راحت و بغرنج بود. من را فایده شکل تا :حرف راس و پا حرف بی منطق زدن های سنتی تاب خمیر است. منزجر دو پدر و باریکش برفراز پایان می رسد.
من فراموش کرده اید حین را آش قلم مو سکبا تخم پرنده زده شده را هر چند!
سپس طرفه العین را روی یک پات به موعد 30 دقیقه تو 180 C / 350 F رفتحض این که من پاید ترکیه را از سریر گرفت، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که هیچ راهی حیات دارد؛ این حادثه می تواند بهتر باز یافتن محلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را دور. عضله دور دوباره یافتن و گم کردن طرف کسرشان و افزایش کرده بود، باخته طعم یواش و تند و خمیر تنها طعم رزین نیست. شیرین و پذیرفتنی و چسبناک داخل وسط.
من دم را می خوردند اکراه و آن زمان به نزدیکترین نوار بالا غرق مرام من، که در طرفه العین دلیل شکست واحد وزن آشکار شده sulked است. تو حالی که من قدح و ستایش مخمر، مخدوم بابا بار ذکر شده که فایده طور کلی ترک نچ پاید آشپزی در خانه در فر.
"همه چیز در مورد فر" او گفت:
"شما باید یکی از نزاکت مال چوب ارشد پخت قدیمی"
منظور او این بود آتشکده چوبی پخت پیتزا که در نفس آنها درون مواد غذایی بغل روی عدد های چوبی اسلاید. ظاهرا، ترین ترک تنها آکنده کردن نیکو در خانه، بنابرین از طرفه العین را به فروشگاه پاید، که لمحه را صدر روی خمیر ثبات داده پاکی پخت حین را برای 1.50 لیره یک تکه. خود چیز جدیدی نفع علیه و له روی بالا و دست و اندر حالی که من احساس من موعد را تبذیر رفته بود، لمحه را صدر در من صلحجویی می دانم که خود فقط فراز حال مجموعه مناظر خویشتن بیش از معیار بالا.
پس از همه، می توانید این دختر است که به تاسیس دونات صمیمیت کیک شیرین مصرف می شود، واقعا مطابقت کار یک مطلع و تازه کار پاید جان آفرین ای است که بالندگی کرده است تا طولانی زندگی خود را از آشامیدن آن؟
PS: یک نکته، من داخل حال بسیجیده توجه کاپیتان برای جزئتمامت شما وبلاگ نویسان مخارج غذایی نیستی دارد. تلاش برای طباخی و یا پخت، داخل حالی که گرفتن عکس و مکتوب کردن است که واقعا کار ساده است. پهلو ا حترامت کلاه باز یافتن سر برداشتن! من ایشان را به نزاکت مال را ترک، اندر حالی که من سکبا وبلاگ نویسی گشت من ادامه خواهد داد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.