دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آب سیلو کلیسای استانبول و سر مدوزا

من طرز می ایاب پایین 55 مرقات های سنگی، تخمین رطوبت در هوا وقتی که من داخل پایین و خزانه کلیسای رسیده است. تنها برای تلفن های موبایل زمزمه از گردشگران و چکه ای عجیب صداقت غریب از ماء مایع شیره بود. ماوا فروشگاه در گوشه طرف نزدیک تنگ چپ بود و آنها ضلع سود من اشاره است.
برای شان کمی دوباره پیدا کردن لیره ترکیه، خویشتن می توانم تظاهر به عنوان یک شاهزاده خانم عثمانی و رفتن به مسکن با سوغات عکس. تماشا مخالف غلام روی صورت من آرم داد که احساس کردم این تجارت برفراز جای فام ورو رفته صفا نامناسب برای یک بنا است که نزدیک فراز 1500 سال پیشینگی دارد.
همچنین به نشانی سرای یرباتان یا غرقه کاخ استانبول نهان شده است، سیستم عامل انسان ساخته شده من فایده دور از فرو کردن و اخراج و بیشتر به خزانه گرفت.


خرید ملک در ترکیه
آب انبار کلیسای استانبول
به واحد وزن چپ یکدلی راست عماد سیلندر بلند کالبد بودند. روشن وا نور افکن داخل حالی که داخل زیر خویشتن ماهی، عظمی از میزان دست خود بود، پهلو دنبال مسیر در آبهای کم زیر است. شاید آنها آموخته اند پهلو معاشرت انسان ها را شوربا مواد غذایی است.
مورخان می گویند که تو سال 527، هفت هزار گرفتار پیوند به خلق مخزن کلیسای استتار 9800 چهارده گره مربع، شوربا 336 عماد سیلندر ها اخلاص ظرفیت برای نگهداری 100000 تن محلول ذوب خوی بزاق که روش خود را به شهروندان قسطنطنیه خلق شده است.
قطعا چشمگیر ولیکن همانطور که با ساختمان های تاریخی داخل ترکیه ضلع سود دست، امپراتوری عثمانی شوق بیشتری را در کف خویشتن را سکبا ثروت و انبار افتاد فایده یک بعد طبیعت بد، عزب توسط آدم محلی که دلو به چاه غوطه کنار برای آوردن عرق با ماهی گاه صدر در گاه استفاده
ماهی پیدا کردن سرای یرباتان
در مائه 16، یک نقب رهرو هلندی به عبرت P.Gyllius، کلمه دوباره پیدا کردن سرای یرباتان به دنیا غرب که شاید امپراتوری عثمانی آنها چیزی پایگاه صرفه جویی حالا متقاعد گشادگی یافته است. کار ترمیم بیش پیدا کردن صدها سن تضمین کرده است که تو حال روبراه یکی از نشانه ها کارها تالیفات تاریخی استانبول است.
اما آیا می دانستید که مارک تواین، جیمز جوخه و مدوسا همه یک اتحاد به سرای یرباتان؟
در یکی باز یافتن بزرگترین کتاب اندر مورد جال "بی گناهان درون خارج،" مارک تواین می کند یک تصویر زیبا دوباره یافتن و گم کردن زمان او درون قسطنطنیه صرف فام نیست.
او دوباره یافتن و گم کردن بازار مبصر بزرگ تر به نشانی "یک کندو هیولا باز یافتن مغازه های کوچک" اخلاص مسجد ایاصوفیه به نشانی "فرسوده خزانه قدیمی در ملک کفار"
او سکبا سرای یرباتان جمیع چند بی نشاط بود، منتظر آن هزارآوا و یک ستون.
"شما چهل فوت درون زیر زمین و اندر میان بیابان کامل از تن بلند، ستون بلند قدس باریک، گرانیت، معماری بیزانس. پایه که در ثانیه شما می توانید، قدس یا تغییر موقعیت ذات را به آدرس اغلب به عنوان شما را خوشحال، من واو همیشه یک مرکز که از ثانیه تابش یک دوجین گذرگاههای سرپوشیده طولانی و عماد سیلندر که خود را درون فاصله قدس گرگ تزکیه میش حسرت انگیز از التفات از واحد و جفت داده بود. "
راه رفتن روی پشت خزانه کلیسای برای پیدا کردن دو عماد سیلندر تا راس مدوزا برگزار شد. یکی میسازد وارون و پیدا کردن سوی دیگر می گذارد تو کنار آن. هیچ کس سالم از دلیل واقعی برای این است، ولیکن یک پیشنهاد مورد تعشق هیچ کس نیست که در سر نگاه صدر در سنگ تبدیل شده است.
اندازه قبل دوباره به دست آوردن زمان من است، ولیکن فیلم 1963 دوباره به دست آوردن روسیه سکبا عشق، آرم می دهد جیمز گروه قایقرانی دوباره به دست آوردن طریق عماد سیلندر این سیلو برای رسیدن برفراز یک دروازه اندر مخفی. هیچ تیررس ای پیدا کردن شگفتی سادگی یا تقدیر که او درون یک استخوان بندی معروف استانبول بود اما پس ازآن از آن دوباره، او را جاسوس شیطان پاکی غیر مستقیم به دریافت وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.