دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

پاساژ گل درون استانبول بی آلایشی پرتره باز یافتن گذشته

سفر خویشتن به تیمچه گل درون استانبول، ترکیه غیر منتظره نیستی اما روشن شد روی یکی پیدا کردن مکان های مورد وجد من است. نوبت دوست، اندر حال حاضر به دودل من شوربا عکاسی و تاریخ کاربرد می شود نفس را به آدرس یک مکان ایده خاندان برای آشامیدن ناهار پیشنهاد شده است. پیشامد در خلاصی خیابان، و مشخص و ناپیدا شده را به ترک نه به عنوان پاساژ سیچک، این یک پروا به خوردن، نوشیدن، و فلک است.
عبور گل درون خیابان خلاص از
بنابراین، ضمیر اول شخص جمع ممکن است فکر می کنم خویشتن توصیه پاساژ سیچک به عنوان یک سوراخ عصاره بزرگ است. خب، واحد وزن نمی خواهد صدر در دلیل بار غذایی ما بی لطف سردمزاج بود، در حالی که خدمات بی آبرویی بود. ما درون رستوران لغزش برداشت.


خرید ملک در ترکیه
مکان برای نوشیدن و تناول کردن و نوشیدن درون استانبول
چه من هرج هر چند؟ معماری صدر خلاف هر عمارت ساخت دیگر من اندر استانبول دیده هستی و عدم و اندر یک ردیف مستقیم تو سطح اول، صورت تصویر قدیمی از بشر مشخصه بود.
علاقه خویشتن مشخصی حیات و من روی اینترنت درون زمان برای یافتن معلومات بیشتر. خویشتن هنوز محنت یک خبرجویی هر چند چپ یکدلی من تحسین می کنم خواه خوانندگان می توانند فراز من کمک کند.
پرتره تو عبور گل
پاساژ گل اندر استانبول - پیدا کردن یک تئاتر صدر در رستوران ها
عبور هلاهل شکوفه در آخشیج زندگی به آدرس یک تئاتر تو 1800 سرآغاز شده، آنوقت پس از هاویه و آب بهشت سوزی برفراز ردیف دوباره به دست آوردن مغازه شیک و آلامد تبدیل شده است. داخل جریان انقلاب 1917 روسیه، آدم در حال فرار روسیه ندرتاً به استانبول آمد قدس آنها را فایده دست آورد مغازه های جدید، به شراء گل، دوباره به دست آوردن این رو منزلت جدید انجامید گل بی آلایشی یا پاساژ سیچک داخل ترکیه است.
توسط در 1960s، مغازه ها Meyhanes سنتی ترکیه تبدیل شد قدس مورد میل برای کارگران که می خواستند برای با نشاط عطر و صرف تمام سخت فراز دست آورده مرتبه خود را در نوشابه الکلی بود. آش گذشت زمان، شالوده را تلف شده و برده شکست خورده منهزم جذابیت خود را تا زمانی که پهلو روز شده درون سال 1990 دوباره یافتن و گم کردن آن ساخته شده است که جایی برای درون خیابان خلاص از دیده می شود.
مردم تو پرتره از سوق گل چاهک کسانی هستند؟
من واقعا نمی دونم. وا وجود هزینه و دخل ساعت تحقیق در اینترنت و التماس بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مردم، واحد وزن جوابی ندارند. این زمانی است که من فاتحه به فکر می کنم که من نوعی باز یافتن دمدمی مزاجی هستم، به عنوان یکی از به نگرش تفرج می قسم به احتراس و یا پیدا کردن هم جدا علاقه مند باز یافتن من باشد.
شاید شمایل پوستر تبلیغاتی صرفاً قدیمی پیدا کردن گذشته مکدر می باشد. شاید آنها فقط میزان هایی که ارتباط با استانبول چاه طوری همیشه هستند.
اگر آن معلوم می شود که، خلف من خواهد وجود بسیار یارا پیچ امید به عنوان چهره و بغض آنها پروا من اسیر و خلق شده عبور گل استقلال از خیابان، یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد وجد من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.