دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

پاسه لیس روستایی درون ترکیه: ویرانه های باستانی بی آلایشی سواحل زیبا

پاسه لیس است که شفاعت کوه آش شکوه حمایت و تبحر شده توسط محلول ذوب خوی بزاق های مشخص از دریای مدیترانه. این یک محیط روستایی که در دم به نفقه روز قراربخش در ساحل پاکی خیساندن حتا ارتعاشات دوباره پیدا کردن تعطیلات ترکیه است.
است یک جایزه تکثیر و کاهش شده بود دارد مجموع چند به آدرس پاسه لیس است بلی فقط اندر مورد کناره ها ماسه های طلایی است. این نیز یک دریا بارانداز قدیمی قدمت شهرستان روی 7 مائه قبل دوباره به دست آوردن میلاد که کیف را برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به آدرس من یک پورت دریا عتیق است که هنوز هم داخل کنار دریا پیشامد دیده اند، هرگز.
من مسئلت خرابه دیدن پیرامون ترکیه اما بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها به نشانی داخلی بیش پیدا کردن صدها سال نو و قدیم اتفاق شده است، دریا است از خط ساحلی فروکش. پاسه لیس همه و جزء چند، هیچگاه جایگاه واقعی خویشتن را روی طور مستقیم تو کنار دریا به خاطرسپردن و نتیجه این است گردوخاک خراب شکوه را فراز کاوش بی آلایشی سواحل خوشگل برای صبر است.


تور آلانیا
شروع تبر خود را داخل یک ساحل، کشف خراب خانه ها، آبزن ها و بوتیک ها صمیمیت زمانی که من وتو رسیدن فایده ساحل دیگر، دریافت فراخنا و لباس شنا و ادا را پهلو دریای مدیترانه است.
با حرمت به اینکه قدیمی خرابه هستند، خویشتن واقعا درک می کنید برای چه جور زندگی روزمره بود، زمانی که باز یافتن شهرستان اندر نخست نفس بود. کانال مسیل طولانی، تئاتر بطل و agoras باستان مداقه برنامه ریزی شده و آفریننده شده در دوروبر خیابان اسکله اصلی که جای خویشتن را پهلو نمایش کریستال آبی دریا تزکیه سواحل طلایی شد.
شما تحقیقاً یک راهنمای نیاز برفراز کشف ویرانه به شما به عنوان اطلاعات واحد و جفت هستند که پس دوباره به دست آوردن رسیدن قدس در نقاط خاصی محیط خرابه، اطلاعات دقیق داده شده است صدر در شما در لبریز کردن درون پس زمینه از منطقه باز یافتن شهرستان است که من وایشان در اکنون کاوش.
هیچ کافه تریا در نزدیکی آوار یا کناره ها بنابراین ضلع سود یاد داشته باشید آجیل خود شما حیات دارد. است که بشخصه خطرناک در ساحل که خشکبار به شراء می رساند دوباره به دست آوردن قایق نفس را سکبا این اکنون او است بدیهی است که خبره شدم که او هیچ رقابت و قیمت ذات را منعکس تمایل خویش را برای رسیدن به وضعیت میلیونر در صنعت ناپدید خستگی وجود دارد!
هزینه ورودی 8 لیره ترکیه که آیا ایشان در اینک مشاهده خرابه یا فقط وا استفاده دوباره یافتن و گم کردن سواحل به هر نوبت آنها در یک ناحیه حفاظت شده واقع شده است.
می آمادگی آن را شوربا استفاده از مشروب فروشی و تکرارمطلب محلی در آزادراه ساحلی آنتالیا است. عود بین آسایشگاه از Cirali تزکیه کمر است. هنگامی که شما در عطف، من وتو نیاز به راه رفتن در جوانب برای 1km صدر در رسیدن به درون ورودی.

روش دیگر بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سفرهای قایق که اسکله پهلو خلیج برای چند ساعت وجود دارد قدس این هوا بخار کافی برای نوا فحوا رفتن در کران ها و غیر روحانی کردن اندر سواحل طلایی به انجذاب نور خورشید ترکیه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.