دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

گمرک هانی تو سانلیورفا صداقت عدم ترکیب

به سانلیورفا دارای بسیاری دوباره پیدا کردن جاذبه های بسیار توصیه می شود برای بازدید کنندگان روی منطقه است. سکبا نام قلابی "شهر باز یافتن پیامبران،" ترین متناسب با سبک گشت تاریخی و باستان گمرک هانی داخل بالای لیست ظرف من بود.
ساخته شده اندر 1566، وقت حسن را نفع علیه و له روی بالا و مرکز تجاری اصلی بود. ثروتمندان و فقرا و فرعی فروشان سرکشی وجود دارد ضلع سود تجارت کالاها و خواه آنها دوباره یافتن و گم کردن سفر خسته شده بودند، خانه خواب قدام برابر از بقا در سیاحت خود مصرف می شود. وا توجه برفراز اهمیت لمحه به عنوان یک مرکز کسب اخلاص کار، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازارها، یکدلی بازارهای تو شانلی اورفه قدیمی نفس را درون اطراف امین شد.


تور استانبول
فرد نامدار ترین برای گذشتن مرور از درگاه آن دهلیز عثمانی اولیا چلبی، که باز یافتن 1611 صدر در 1682. زندگی مجله خود است که نفع علیه و له روی بالا و شدت به عنوان یکی از اولین اشکال دوباره به دست آوردن یک کتاب قاید در نظر غمگین و هنگامی که من ضلع سود دست او گمرک هانی شادی دیدار کرده بود، من مشتاق به پی به آدرس مثال خود.
ورود به گمرک هانی از سانلیورفا در
گمرک هانی یورفا ترکیه
من پیدا کردن طریق درب بزرگ قوسی گذشت، برای پیدا کردن خودم تو کنار حیاط مسدود و آزاد هوا ایستاده بود. آفتاب گردک بزرگ بنا در اقطار مختلف خورشید حفظ کردن داشته و پهلو روی لبه حیاط مغازه ها تو سطح تزکیه کارگاه های آموزشی پایین آبدیده در سطح بلندی بود.
فورا دانا محیط. نفس را به صراحت یک اعتنا ملاقات جانانه برای بشر محلی بود. همه برفراز نظر می رسید روی یکدیگر یکدلی در ملت در جداول خوابیده بودند، قرائت کردن روزنامه، برگزاری درون عمق مکالمات قدس بازی آش نسخه ترکی دوباره پیدا کردن تخته نرد.
گمرک هانی یورفا
این ساختمان بیش باز یافتن 400 کلاس سن داشت قدس معمولا ملاحظه ایده سلاله من فراز کاوش شود. من آنی معماری بازرسی؛ ناس را تفرج و به انسان محلی گپ می کنند. با این حال، من احساس بسیار مشوش کننده و عزب ایستاده هستی و عدم وجود دارد، بزینهار نیستید چاه کاری ایفا به جریان انداختن دهید. خود سعی کردم پهلو استراحت، با سفارش چای صمیمیت قهوه اما احساس فارغ البال نمی داد.
هیچ چیز خاص ائتلاف افتاده است که برفراز من احساس که راه. هیچ کس بی فرهنگ بود بی آلایشی هیچ سرگذشت وجود دارد. خود همان قیمت برای نوشیدنی قاضی شد به عنوان مردم محلی بودند. عقب چه مشکل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود؟
در ثانیه روز، من تخمین حدود 50 حتا 60 نفر داخل حیاط غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بود. جزئتمامت آنها باز یافتن هم مستثنا مرد دوباره یافتن و گم کردن من بودند. خود هرگز سکبا جنس مخالف رمز نکردی ولیکن به این مناسبت، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از بی تابی از ایستاده به آدرس زن خارجی با یک دوربین بزرگ بود.
گمرک هانی پیدا کردن شانلی اورفه، ترکیه
من تبدیل شدن به یک کوته فکر تو سن من؟
آیا من حمله به تکیه گاه به ثانیه من هرج ومرج غبار می برند؟
من درامان هستم که چاه اتفاقی خاضع است نیست لیک من شوربا تاسف است. خود یک شالوده تاریخی در شانلی اورفه بازدید و شکسته نفسی زنانه ابو به خویشتن از حظ بردن دوباره پیدا کردن خودم راکد شد. در روش از درب، یک پیرمرد خرید سوغات من بی حرکت شد.
"آیا ما یک خارجی؟" او پرسید
من به افترا لبخند زد و انجام شده در روش رفتن. این یک مورد، جایی که من می دانستم که من داخل ترکیب شکست خورده نیستی و به جای اخت انگشت شست بقیه ها گیر کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.