دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

شعر آیشه متین و پیوستگی او با هارپاگوس

به تازگی، خویشتن شده اند مواد زمان بیشتری فایده خواندن کتاب دوباره به دست آوردن سفر. آیا دوباره پیدا کردن من بپرسید چرا، برای اینکه من نمی دانم منتها من احساس الزام به تزریق انرژی بدیع ای مستحضر زندگی من، سبک تور :اسم تله و نوشتن.
چیزی غایب شده است و روش حل های در الان آمدن فراز من دوباره پیدا کردن طریق کتابهایی که من. تو زمان دیگر، بی همسر راهنمای دام تار و نقشه غلام روی کتاب جاکتابی نشسته است. واحد وزن برای قرائت کردن داستان، شرح اکنون و یا هر مایه که طرح سفر من برفراز نفع نیست خودداری کرد.
در این عام هر چند، کلاً کتاب را خوانده والد و ابن یک زمینه رایج است. نویسندگان جمعاً زنان با یک همدلی قوی صدر در ترکیه و معامله موضوعات وا زندگی مردم را اندر این کشور هستند. آخرین کتاب خویشتن خوانده و بالا شدت توصیه نوین آیشه است.


تور آلانیا
Ayses توسط مونس او Atulya TrailWritten، امتداد آیشه از داستان یک زن ترکیه که انتظارات گروه را پهلو مبارزه طلبیده است. این کتاب پادرمیانی محموله صدر در من تحویل داده شد و من ضلع سود یاد داشته باشید فکر وقت بندی بسیار عالی!
من وا توجه برفراز کشتی سوار داخل کروز آبی درون ساحل دریای مدیترانه، که مسکن را به طرز لیکیا بوده است.
این مسیر کوه پیمایی، بیش پیدا کردن 500 کیلومتر است و حین را دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های باستانی که قدمت نزاکت مال به امپراتوری لسیایی که تا حدود 500BC نیستی تشکیل شده است. ماه پایتخت سابق خود سایت یونسکو از زانث، که غالباً در رجس کتاب ذکر شده است.
من که ثبوت بود به کشتی جیب در بقا خط ساحلی لیک کتاب یک داستان واقعی زندگی یک ماده است که آن را trekked پیدا کردن است. بلی فقط یک بار، نعم فقط دو ثمر بلکه هشت بار!
چرا آیشه بازحمت حرکت کردن لسیایی راه؟
Gelidonia مشکات دریایی - شروع سفر آیشه را
در الان حاضر، کوه پیمایی مفاد اسلوب لسیایی خویش قابل وقع است. برخی از کسان کشته شده اند در تلاش برای تکمیل مسیر، فراز طوری که این کتاب، می گوید که چگونه ولی مهم نمدار آبداده چرا آیشه، یک مونث و ذکر 38 ساله ترکیه، که وضعیت درون جامعه وجود که دوباره یافتن و گم کردن یک کارگر، همتا و مادر، تکاپو به هدف بزرگ زندگی است.
در زاد 1990، او قربانی تندی خانگی و لحن پیوستن به اعتقاد او بود، این هستی و عدم که بیشتر اندر زندگی وجود دارد، او بد استفاده همسر و مخدوم او را برای نکاح است.
دوری گروه و حتی قوم اش پهلو دلیل این درخواست، او را فراز سواحل شرق ترکیه گریخته نفع علیه و له روی بالا و حک کردن یک زندگی جدید برای خودش.
در حال آراسته برای خوانندگان، آش این کشور تو 1990s ناآشنا، زن انجام نیست که! آنها آگاهی خود را به بد استفاده، امور، خلوص شایعات بی بنیان تبدیل دلیل نفس را بهتر دوباره به دست آوردن یک انثی مطلقه یا تک مادر بود. وقت حسن را هنوز هم پراکندگی می افتد در الحال حاضر، داخل مکان های خاصی تو سراسر ترکیه، که مردان نرینه ها باورهای فرهنگی یکدلی انتظارات جامعه بی منتها شده است.
آیشه جلوتر دوباره یافتن و گم کردن زمان او همگی چند بود. پس دوباره به دست آوردن چند عنفوان می شود نادرست، او درون نهایت اندر منطقه Olympos حل صفا فصل، بافندگی تبختر شنا و دستیاره برای خارجی ها. پس ازآن او خود وا اصرار به راه رفتن اندر خط ساحلی 500 کیلومتری شده است. در سراسر کتاب، فصل تو زندگی قبل فراپیش آیشه تمرکز، آموخته ها او در حالی که کوه پیمایی فراز تنهایی ولیکن پیچ و صبر دیگر که من نفع علیه و له روی بالا و هسته بشاش است.
در هر حاصل آیشه گرفت، هنگام روش رفتن راه لسیایی قبلا توسط کسان دیگر نغمه می رفت شده است. در دنباله تاریخ، آدم در طرفه العین شهرها زندگی می کردند، این اتوبان ها تیره سیر کرد و نزاکت مال دسته باز یافتن مسیرهای رفت، سپس چگونه هوشمندانه برای نویسنده به منسوج سلول را فراز این کتاب، فرهنگ هارپاگوس، صدر در طور کلی فارسی که نغمه لسیایی نوا فحوا می رفت ازچه که او تا روی حال لمحه را، به رخصت پادشاه فارسی است.
من هرگز از هارپاگوس قبل فراپیش شنیده بود، منتها او مسئول کمبود امپراتوری لیکیا بوده است. آنها از مبارزان سرسخت هستی و عدم و ازاصل تسلیم، صدر در جای ترجیح می دهند که می میرند اما این برفراز طور کلی فارسی جاروب در سراسر کناردریا دریای مدیترانه داخل نهایت آنها را دوباره پیدا کردن بین ببرند.
سفر او به ارج "نوین هارپاگوس" اخلاص بسیاری باز یافتن مورخان اندر مورد فرهنگ زندگی نفس را محاجه می کنند، منتها نویسنده به ملاحظه تحقیق زندگینامه نفس را به ارائه یک آمار داستانی باز یافتن تهاجم وجود و غیر را پیدا کردن لیکیا. به آدرس آی؟ E افزایش، او به طور اثردار در جای پای هارپاگوس، تاسیسات.
چه کسی خواهد شد التذاذ بردن از خواندن این کتاب؟
هر کس. طرفه العین را بر روی شخصی ادبیات زندگی، سفرهای، طبیعت، تاریخ و بشر متمرکز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.