دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آپولو آتشخانه در دیدیما (آلتینکوم)

معبد آپولو در دیدیما، ترکیه رویه عطفی برای اطراف استراحتگاه توریستی از Altinkum بی آلایشی دیدیم است. این در سواحل دریای اژه است صفا هر سال هزارها هزارگان نفر باز یافتن مسافران قدس گردشگران دریافت می کند. داخل زمان های تاریخی ناحیه به آدرس دیدیما محول شد قدس حتی امروز نشانه هایی دوباره به دست آوردن تاریخ یونان همه جا هستند.
این تنها آتشگاه آپولو است. چهار معابد تو یونان روی آپولو مختص داده شده، سه اندر ایتالیا خلوص پنج اندر ترکیه هستی و عدم دارد. من معبد آپولو درون سمت بندها شش عام پیش دیدم و روی صداقت، حین را دقیقا ضلع سود من کاسه نیست پای من. فراز جای من درون نزدیکترین بند توصیف کار هنر خویش را برفراز پایان رسید.


تور ارزان ترکیه
درباره آتشخانه آپولو تو دیدیما
آن را دوباره به دست آوردن زمان یونان و نو و در ادخال به رفت سادگی آمد مکرر جدید شده است. ایشان نمی خواهد برای یک روز کامل نیاز فایده بررسی آن، قدس این قضیه می تواند حکیمانه برای رفتن نیست پشت زمانی که خورشید اندر وافغان. خواه شما اندر حال تهیه افسس تو Selcuk دیده می شود، آذرگاه آپولو سطل داخل مقایسه آش این الحال هنوز هم مرتبت مراجعه کنید.
حفاری در عبادتخانه آپولو در دیدیما اولین بار مطلع شده تو سال 1904. مبرهن شد که قبل از ایونی ناحیه حکومت می کرد، معبد یک فرقه عبودیت خدمت مرکز اوراکل، که در حین فداکاری بود.
آن را ضلع سود شهرستان باستانی ملیت دوباره یافتن و گم کردن طریق یک مفاد اسلوب طولانی آسفالت این روزها به نشانی مسیر عفیف شناخته شده دایماً شد. ساختن و ارغون هرگز پهلو طور کامل تکمیل شده بود ولیک برخی دوباره به دست آوردن مورخان گفتار اند که اگر حین شده بود، آتشگاه آپولو اند دهلی داخل یونان قیاس بود.
با اغماض زمان، منطقه تحت حکومت ایرانیان، که توسط اسکندر مورد ضرب و شتم افتاد صمیمیت او سعی کرد به پایان برساند احداث و ساز. تو نهایت توسط 385 AD، عاری و با oone دیگر خدمتگزاری خدایان صداقت وقتی که مسیحیت نفع علیه و له روی بالا و منطقه آمد، یک کلیسا در داخل دیوار مرزی مخلوق شده است.
بعد از اینکه شما یک پیاده روی داخل اطراف عبادتخانه گرفته اند، سر تو سراسر به پیشکش مغازه نی و بله را قدرت و کنید حتی سوغات ارزشمند و چرده ورو رفته را برای من وآنها و آنها عزیزان به آپارتمان برگردانید. همچنین ثالث رستوران سنتی خدمت نفع علیه و له روی بالا و طیف گسترده ای دوباره یافتن و گم کردن غذاهای محلی صفا بین المللی نیستی دارد.
توصیه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است برای کشف آتشکده در اواخر پس ازآن از ظهر، و انجماد و انفصال کردن درون یکی دوباره پیدا کردن تراس رستوران صداقت تماشای خورشید پایین تشریف فرما شدن بیش از معبد. متناوبا، هرگاه شما هیچ برنامه ای برای رجعت کردن به ترکیه، فراز به پاافزار تاریخ بریتانیا که در ثانیه برخی دوباره یافتن و گم کردن معابد قدس سر استوانه در الحال استراحت.
آپولو آتشخانه دیدیما، ترکیه
    هزینه ورودی 10 لیره است
    زمان لخته هستند 08:00-19:00 دوباره یافتن و گم کردن آوریل ولو اکتبر. 08:30-05:30 نوامبر-مارس
    وب سایت رسمی طالع (به واژه سازش انگلیسی)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.